Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 22:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat een kunstwerk! :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig deze, ging echt ziek hard live.

Je merkt inderdaad wel dat die inspiratie heeft gehaald uit Afterlife platen (met name van Anyma).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is de beste hardstyle plaat die ik in zeer lange tijd gehoord heb.

Echt in één woord geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik vind het wel erg pover om na 1 jaar niks van je te laten horen hiermee te komen. 1 plaat per jaar…

Dit is toch juist iets waar je dan mee kan komen na een jaar niks? Een compleet nieuwe, experimentele track/sounds wat (imo) nog niet is gedaan in Hardstyle? Vind het beter te behappen dat hij met zoiets komt als enige track in een jaar dan dat je een track krijgt met wederom dezelfde sounds die hij altijd gebruikt.

Kan er echt niet over uit hoe vet ik deze vind. Al tientallen keren beluisterd en het kippenvel op m'n armen blijft terugkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 12:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Door de holle kicks helaas niet te beluisteren voor mij, jammer want de rest zit echt retegoed in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijg er op bepaalde momenten een Camo & Krooked feeling bij, mooi! Dit is precies wat ik graag terug zie in de hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 13:41 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
hotymoty schreef:
Ik vind het wel erg pover om na 1 jaar niks van je te laten horen hiermee te komen. 1 plaat per jaar…

Dit is toch juist iets waar je dan mee kan komen na een jaar niks? Een compleet nieuwe, experimentele track/sounds wat (imo) nog niet is gedaan in Hardstyle? Vind het beter te behappen dat hij met zoiets komt als enige track in een jaar dan dat je een track krijgt met wederom dezelfde sounds die hij altijd gebruikt.

Kan er echt niet over uit hoe vet ik deze vind. Al tientallen keren beluisterd en het kippenvel op m'n armen blijft terugkomen.



Wie weet komt hij nu wel met veel meer platen in deze stijl nu hij zijn eigen sound opnieuw aan het uitvinden is. Ik denk dat je moet meewegen dat Headhunterz zijn sound wel behoorlijk op de schop is gegaan de afgelopen 3 - 5 jaar. Persoonlijk denk ik dat hij met wat hij hier maakt weer een nieuwe benchmark creëert, vooral qua sounddesign. Als hij daar dan een jaar voor nodig heeft.. Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit.

Ben het overigens helemaal eens met hierboven. Kan er echt niet over uit hoe vet dit in elkaar zit. Ergens ook wel echt tof dat het uitgerekend Headhunterz is die met zoiets op de proppen komt. Heb hem nog steeds heel hoog zitten als producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens, tuurlijk is het heel duidelijk waar hij de inspiratie vandaan haalt, maar manier hoe hij dat weer eigen maakt en tot iets unieks (binnen hardstyle) weet om te bouwen. Dan ben je een hele grote.

En lees hierboven dat de kicks niet in de smaak vallen, dat is nou net wat voor mij deze plaat de kers op de taart is, die sfeer, die details in de break, en dan die doffe lompe kicks. Geweldig. Absolute euforie/mysterie maar dan met ballen.

Wel een enorme toevoeging dat Villain nog even een "brand new music" door de mic schreeuwt nadat Headhunterz dat zelf al een minuut daarvoor zei >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de hardstyle stukken het minst in dit nummer eigenlijk, vooral door de kicks :P Verder zit dit echt heel vet in elkaar, maar live zou ik hier weinig mee kunnen omdat veel stukken wel de drive eruit halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wel een enorme toevoeging dat Villain nog even een "brand new music" door de mic schreeuwt nadat Headhunterz dat zelf al een minuut daarvoor zei >.<
Mss als anti stream rip maatregel :P

Maar idd waar ik normaal erg kritisch ben op de hedendaagse kicks, vind ik ze in deze track wel erg dik. Misschien komt het door het totaalplaatje idk
Wat mij betreft mag hij meer van dit soort tracks gaan maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na deze plaat 15x geluisterd te hebben vind ik 'm steeds vetter worden, holy shit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 21:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelooflijk sterke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Next level.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat, dit klinkt echt heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 00:45 
 
Hardtraxxer

Mag deze man volgend jaar gewoon weer MainStage staan? Of in de blue. Daar past hij tegenwoordig ook wel moet ik zeggen. Of de UV afsluiten. Hoe dan ook, hij verdient zoveel meer dan een uurtje op de donderdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 08:04 
 
Hardtraxx Elite

Birdieb1992 schreef:
THArdstyler schreef:
hotymoty schreef:
Ik vind het wel erg pover om na 1 jaar niks van je te laten horen hiermee te komen. 1 plaat per jaar…

Dit is toch juist iets waar je dan mee kan komen na een jaar niks? Een compleet nieuwe, experimentele track/sounds wat (imo) nog niet is gedaan in Hardstyle? Vind het beter te behappen dat hij met zoiets komt als enige track in een jaar dan dat je een track krijgt met wederom dezelfde sounds die hij altijd gebruikt.

Kan er echt niet over uit hoe vet ik deze vind. Al tientallen keren beluisterd en het kippenvel op m'n armen blijft terugkomen.



Wie weet komt hij nu wel met veel meer platen in deze stijl nu hij zijn eigen sound opnieuw aan het uitvinden is. Ik denk dat je moet meewegen dat Headhunterz zijn sound wel behoorlijk op de schop is gegaan de afgelopen 3 - 5 jaar. Persoonlijk denk ik dat hij met wat hij hier maakt weer een nieuwe benchmark creëert, vooral qua sounddesign. Als hij daar dan een jaar voor nodig heeft.. Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit.

Ben het overigens helemaal eens met hierboven. Kan er echt niet over uit hoe vet dit in elkaar zit. Ergens ook wel echt tof dat het uitgerekend Headhunterz is die met zoiets op de proppen komt. Heb hem nog steeds heel hoog zitten als producer.

De sounds zijn niet nieuw, maar gewoon gerecycled van remix van Unconscious, die volgens mij ook al drie kwart jaar geleden voor eerst werd gedraaid.

Het zit inderdaad echt goed in elkaar en de sounds zijn heel vet, maar ik vind niet zo bijzonder onder het nom van hardstyle. De track vind ik vrij leeg van onderdelen wat een hardstyleplaat maakt om echt fijn om naar te luisteren, bijvoorbeeld melodieën, drive een fatsoenlijke climax. Je kan echt superzieke sounddesign hebben, maar als dat het enige is, dan gebeurt er i.m.o. gewoon te weinig. Maarja dat is mijn mening.

Daarnaast lees ik niemand over dat Headhunterz al 3 a 4 jaar grotendeels dezelfde set draait met paar uitzonderingen na. Bijvoorbeeld weer die “do like bass-tool” en “home”, maar dat komt ook omdat hij gewoon extreem weinig produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 08:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een super dikke track zeg. Heb hem helaas donderdag niet live gehoord aangezien ik in de Magenta stond. Had deze wel echt graag live willen horen. Gewoon puur genieten!

Staat nu voor de 30ste keer op en verveelt gewoon niet. Meer van dit please :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
De sounds zijn niet nieuw, maar gewoon gerecycled van remix van Unconscious, die volgens mij ook al drie kwart jaar geleden voor eerst werd gedraaid.


Deze plaat 'recyclen' noemen vind ik echt veel te kort door de bocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Rick.
Het is iets anders om een compleet nieuwe track op te bouwen in een nieuwe stijl en met een nieuwe sound, dan een remix/edit te maken van een reeds bestaande plaat. Daarbij is het wellicht qua stijl/gevoel eenzelfde soort nummer, maar zijn de sounds en compositie in deze echt compleet anders. Recyclen is het zeker niet, dat hij er inspiratie vandaan heeft gehaald staat buiten kijf. Leegtes in dit nummer zijn voor mij juist een onderdeel die het zo vet maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 12:05 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
hotymoty schreef:
De sounds zijn niet nieuw, maar gewoon gerecycled van remix van Unconscious, die volgens mij ook al drie kwart jaar geleden voor eerst werd gedraaid.


Deze plaat 'recyclen' noemen vind ik echt veel te kort door de bocht.


Helemaal mee eens. Natuurlijk komt de inspiratie daar overduidelijk vandaan, maar de stijl die hhz met deze plaat heeft neergezet is volgens mij nog volledig nieuw binnen de hardstyle. Ik ben absoluut geen techno fan. Voor mij veel te eentonig en mist toch altijd behoorlijk wat energie en emotie, al vind ik die afterlife sounds wel heel dik. Geweldig dat hij dit nu dus geïmplementeerd heeft in hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Flessenpost schreef:
al vind ik die afterlife sounds wel heel dik. Geweldig dat hij dit nu dus geïmplementeerd heeft in hardstyle!


Die typische lead sound is gemaakt met Phase Plant voor de producertjes onder ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 13:25 
 
Hardtraxx Newbie

Mark With A Tarrel schreef:
Flessenpost schreef:
al vind ik die afterlife sounds wel heel dik. Geweldig dat hij dit nu dus geïmplementeerd heeft in hardstyle!


Die typische lead sound is gemaakt met Phase Plant voor de producertjes onder ons.


Vet! Tutorial gezien? Kan denk trouwens ook wel prima met Serum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Flessenpost schreef:
Vet! Tutorial gezien? Kan denk trouwens ook wel prima met Serum.


Heeft HHZ zelf aangegeven.

In oa DnB hoor je dit type sounds wat vaker.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 13:54 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
hotymoty schreef:
De sounds zijn niet nieuw, maar gewoon gerecycled van remix van Unconscious, die volgens mij ook al drie kwart jaar geleden voor eerst werd gedraaid.


Deze plaat 'recyclen' noemen vind ik echt veel te kort door de bocht.

Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Best wat (hoofd)sounds zijn wel gerecycled, dat hoor je duidelijk. Daar doelde ik op.

Nog even keer goed geluisterd. Ik mis gewoon een fatsoenlijke melodie en vooral climax die niet om de 5 seconden wordt onderbroken voor 2 seconden door een vocaal of geluidje. Zo weinig drive. De sounds zijn wel gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit is meer een thuis-plaatje. Maar desalniettemin zit het wel vet in elkaar. Creatief stukje muziek.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks