Wat een kunstwerk!

Geweldig deze, ging echt ziek hard live.
Je merkt inderdaad wel dat die inspiratie heeft gehaald uit Afterlife platen (met name van Anyma).
Dit is toch juist iets waar je dan mee kan komen na een jaar niks? Een compleet nieuwe, experimentele track/sounds wat (imo) nog niet is gedaan in Hardstyle? Vind het beter te behappen dat hij met zoiets komt als enige track in een jaar dan dat je een track krijgt met wederom dezelfde sounds die hij altijd gebruikt.hotymoty wrote:Ik vind het wel erg pover om na 1 jaar niks van je te laten horen hiermee te komen. 1 plaat per jaar…
THArdstyler wrote:Dit is toch juist iets waar je dan mee kan komen na een jaar niks? Een compleet nieuwe, experimentele track/sounds wat (imo) nog niet is gedaan in Hardstyle? Vind het beter te behappen dat hij met zoiets komt als enige track in een jaar dan dat je een track krijgt met wederom dezelfde sounds die hij altijd gebruikt.hotymoty wrote:Ik vind het wel erg pover om na 1 jaar niks van je te laten horen hiermee te komen. 1 plaat per jaar…
Kan er echt niet over uit hoe vet ik deze vind. Al tientallen keren beluisterd en het kippenvel op m'n armen blijft terugkomen.
Mss als anti stream rip maatregelRickzel wrote: Wel een enorme toevoeging dat Villain nog even een "brand new music" door de mic schreeuwt nadat Headhunterz dat zelf al een minuut daarvoor zei
De sounds zijn niet nieuw, maar gewoon gerecycled van remix van Unconscious, die volgens mij ook al drie kwart jaar geleden voor eerst werd gedraaid.Birdieb1992 wrote:THArdstyler wrote:Dit is toch juist iets waar je dan mee kan komen na een jaar niks? Een compleet nieuwe, experimentele track/sounds wat (imo) nog niet is gedaan in Hardstyle? Vind het beter te behappen dat hij met zoiets komt als enige track in een jaar dan dat je een track krijgt met wederom dezelfde sounds die hij altijd gebruikt.hotymoty wrote:Ik vind het wel erg pover om na 1 jaar niks van je te laten horen hiermee te komen. 1 plaat per jaar…
Kan er echt niet over uit hoe vet ik deze vind. Al tientallen keren beluisterd en het kippenvel op m'n armen blijft terugkomen.
Wie weet komt hij nu wel met veel meer platen in deze stijl nu hij zijn eigen sound opnieuw aan het uitvinden is. Ik denk dat je moet meewegen dat Headhunterz zijn sound wel behoorlijk op de schop is gegaan de afgelopen 3 - 5 jaar. Persoonlijk denk ik dat hij met wat hij hier maakt weer een nieuwe benchmark creëert, vooral qua sounddesign. Als hij daar dan een jaar voor nodig heeft.. Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit.
Ben het overigens helemaal eens met hierboven. Kan er echt niet over uit hoe vet dit in elkaar zit. Ergens ook wel echt tof dat het uitgerekend Headhunterz is die met zoiets op de proppen komt. Heb hem nog steeds heel hoog zitten als producer.
Deze plaat 'recyclen' noemen vind ik echt veel te kort door de bocht.hotymoty wrote: De sounds zijn niet nieuw, maar gewoon gerecycled van remix van Unconscious, die volgens mij ook al drie kwart jaar geleden voor eerst werd gedraaid.
Helemaal mee eens. Natuurlijk komt de inspiratie daar overduidelijk vandaan, maar de stijl die hhz met deze plaat heeft neergezet is volgens mij nog volledig nieuw binnen de hardstyle. Ik ben absoluut geen techno fan. Voor mij veel te eentonig en mist toch altijd behoorlijk wat energie en emotie, al vind ik die afterlife sounds wel heel dik. Geweldig dat hij dit nu dus geïmplementeerd heeft in hardstyle!Rickzel wrote:Deze plaat 'recyclen' noemen vind ik echt veel te kort door de bocht.hotymoty wrote: De sounds zijn niet nieuw, maar gewoon gerecycled van remix van Unconscious, die volgens mij ook al drie kwart jaar geleden voor eerst werd gedraaid.
Die typische lead sound is gemaakt met Phase Plant voor de producertjes onder ons.Flessenpost wrote:al vind ik die afterlife sounds wel heel dik. Geweldig dat hij dit nu dus geïmplementeerd heeft in hardstyle!
Vet! Tutorial gezien? Kan denk trouwens ook wel prima met Serum.Mark With A Tarrel wrote:Die typische lead sound is gemaakt met Phase Plant voor de producertjes onder ons.Flessenpost wrote:al vind ik die afterlife sounds wel heel dik. Geweldig dat hij dit nu dus geïmplementeerd heeft in hardstyle!
Heeft HHZ zelf aangegeven.Flessenpost wrote:Vet! Tutorial gezien? Kan denk trouwens ook wel prima met Serum.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Best wat (hoofd)sounds zijn wel gerecycled, dat hoor je duidelijk. Daar doelde ik op.Rickzel wrote:Deze plaat 'recyclen' noemen vind ik echt veel te kort door de bocht.hotymoty wrote: De sounds zijn niet nieuw, maar gewoon gerecycled van remix van Unconscious, die volgens mij ook al drie kwart jaar geleden voor eerst werd gedraaid.