Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 19:51 
 
Hardtraxxer

Artiest: Headhunterz

Track(s): ID

Sample/video:

@26:05
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Psyko Punkz & Yellow Claw? Iig geen HHZ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flosstradamus ft. Casino - Mosh Pit (ID remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:08 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Flosstradamus ft. Casino - Mosh Pit (ID remix)

Headhunterz had laatst een remix afgemaakt? misschien die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ikvolgjeniethelemaal schreef:
Paultheone schreef:
Flosstradamus ft. Casino - Mosh Pit (ID remix)

Headhunterz had laatst een remix afgemaakt? misschien die?


nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
ikvolgjeniethelemaal schreef:
Paultheone schreef:
Flosstradamus ft. Casino - Mosh Pit (ID remix)

Headhunterz had laatst een remix afgemaakt? misschien die?


Ik zal het zo zeggen, als Headhunterz dit heeft remixt, eet ik me toetsenbord op. Ik heb een laptop dus kan je nagaan...


Succes alvast, want denk dat daar een redelijke kans op is :P
Zeker als je terugdenkt aan deze tweet:

https://twitter.com/djheadhunterz/statu ... 8883633152
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
[
Succes alvast, want denk dat daar een redelijke kans op is :P
Zeker als je terugdenkt aan deze tweet:

https://twitter.com/djheadhunterz/statu ... 8883633152


Oke kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje raar dat ie 'm pas 5 maand later gaat draaien. Een studio sessie hoeft niet persee een track uit te komen. :P Verder zitten er in die set nog wat platen waar je zo remix achter kunt zetten. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals al gezegd werd, had hij halverwege februari op twitter gezegd dat hij een remix waar hij mee bezig was afgemaakt had.
En inderdaad, uit een studio sessie hoeft geen track te komen. Maar het kan wel de basis zijn om te besluiten een track te remixen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Haal het vraagteken maar weg uit de titel. Dit is de Headhunterz remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is natuurlijk heel fout om om mensen te lachen hoe ze los gaan, maar jezus die gasten die aan het "jumpen" zijn bij 27:00 ongeveer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 20:51 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
het is natuurlijk heel fout om om mensen te lachen hoe ze los gaan, maar jezus die gasten die aan het "jumpen" zijn bij 27:00 ongeveer :lol:


Bahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 21:30 
 
Hardtraxxer

jammer dat heady zo ver is weggezakt na zijn hws feest in ut ziggodome :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk hoe Amerikaans dat "WAIT FOR ITTT". Dat gefocus op een "drop" net zoals bij Bigroom enzo, bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 18:42 
 
Hardtraxxer

Jezus wat kut dit, noemt ie dit nou ook nog hardstyle of hoe zit dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 09:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

harderstylez936 schreef:
Jezus wat kut dit, noemt ie dit nou ook nog hardstyle of hoe zit dat?


Nee
Hij gaf al aan dat hij niet meer in hokjes gaat produceren. Dus HIJ noemt dit geen hardstyle.
Andere zieltjes die er geen verstand van hebben wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat filmpje van Coachella ook echt... publiek op de main van defqon gaat nog harder los :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ie dit op Beat the Bridge draait zal m'n pik nog kleiner zijn dan na 2 androids, pure zaad zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatste keer dat ik een nieuwe plaat van Heady luister, wat kut dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 15:02 
 
Hardtraxx Veteran



1:18
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:


1:18

Mua.. moet zeggen.. klinkt goed.

Behalve dan die extreme slappe vocals.. weg ermee. :sick:
Echt de helft van het nummer is opgevult met "They hit the crowd into a moshpit"
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 15:07 
 
Hardtraxx Elite

Beetje experimenteel, iets TE imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 15:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nou dit is echt helemaal niks voor mij in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 15:18 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
Beetje experimenteel, iets TE imo


Ga weg joh, met TE experimenteel.

Ot. Heerlijk. Heerlijk. Heerlijk.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks