Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Inderdaad, prima dat hij out of the box wil producen maar dit klinkt gewoon nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 17:19 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Inderdaad, prima dat hij out of the box wil producen maar dit klinkt gewoon nergens naar.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet dat ie zo experimenteel produceert, maar die simpele house hoeft van mij niet. En die vocalen zijn ook kut. Desondanks hoop ik dat ie in dit stijltje verder gaat en het waar nodig aanpast. Is iig beter dan colors, UKOTW, Synergy etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind Colors toch wel een leuke plaat eigenlijk, van mij mocht ie ook wel zo door produceren :)
Als ie maar iets unieks doet in die eigen weg van 'm en niet de grote namen achterna gaat.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks