Vet dat ie zo experimenteel produceert, maar die simpele house hoeft van mij niet. En die vocalen zijn ook kut. Desondanks hoop ik dat ie in dit stijltje verder gaat en het waar nodig aanpast. Is iig beter dan colors, UKOTW, Synergy etc.
Ik vind Colors toch wel een leuke plaat eigenlijk, van mij mocht ie ook wel zo door produceren Als ie maar iets unieks doet in die eigen weg van 'm en niet de grote namen achterna gaat.