Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Nou dit is echt helemaal niks voor mij in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker experimenteel, dat wel. Maar die vocals, deze keer zijn ze echt irritant, jeetje. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een laag kut bpm. Kicks zijn zo slap als het maar kan. Vocals zijn verschrikkelijk irritant. Anti is kut. Oftewel alles is kut. Van mij mag hij snel stoppen met dit soort muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere house. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Breakout vond ik nog goed, deze doet mij helemaal niks. Kicks komen niet door en irritante vocals, lage BPM kan mooi zijn, maar niet met deze kicks. De break is ook Breakout 2.0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind slappe kicks op een laag BPM gebruiken nou niet echt "experimenteel", vond ik Breakout een stuk beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Magnetron schreef:
Nou dit is echt helemaal niks voor mij in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat me wat te langzaam, maar toch heeft het wel iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 14:28 
 
Hardtraxx Addict

Blijf het zonde vinden dat als je zoveel in je mars hebt, je dan met zo'n simpele house climax komt. Helemaal als je dan denkt aan melodieën als The Power Of Music, Rock Civilization etc. Maargoed, vervlogen tijden en productievrijheid enzo. Hij moet vooral lekker doen wat 'ie wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kickroll @2:32 is wel erg lekker, ik hoor hier ook niet echt headhunterz sounds in. Ik denk dat headhunterz gewoon compleet een nieuwe soundbank aan het maken is voor de stijl die hij nu denkt dat beter bij hem past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Net iets teveel Breakout. :/
Voor de rest vette track, iets oppitchen en hij lijkt me gruwelijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 22:28 
 
Hardtraxx Addict

Frijolrojo schreef:
kickroll @2:32 is wel erg lekker


:lol:

Wat is daar nu precies lekker aan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoe die kick rollt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 19:29 
 

Vind dit ook eigenlijk niks aan. het laatste nummer van Heady wat me nog enig zins geboeit heeft was Colors en das ook al best weer een tijdje geleden. beter gaat ie weer gwn nummers zoals Dragonborn maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 00:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat ie niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 22:54 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb net het origineel gecheckt, jezus zeg.

Moet toegeven dat Headhunterz het net iets beter heeft gemaakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 09:33 
 

iMark schreef:
Wat een laag kut bpm. Kicks zijn zo slap als het maar kan. Vocals zijn verschrikkelijk irritant. Anti is kut. Oftewel alles is kut. Van mij mag hij snel stoppen met dit soort muziek.


dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom staat deze remix bij HS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 11:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat vraag ik me ook af, het is niet echt hardstyle maar ook geen house of trap. Platen van Showtek hebben we toen de tijd ook ergens anders gezet.

Leuk dat hij z'n creativiteit hier in kwijt kan maar ik zie moeilijk wat hier, op het nieuwe soort muziek na, echt creatief is. House + Hardstyle is wel nieuw maar deze climax is bijvoorbeeld wel heel simpel imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een klote vocalen :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 21:38 
 
Hardtraxx Addict

Verplaatsen dit. Omdat er headhunterz remix bij staat hoeft het nog geen hardstyle te wezen..

on topic: hoe ver kun je dalen. Ook voor mij de laatste keer dat ik een nieuwe plaat van headhunterz luister. Ook hws heb ik al zeker 10 episodes al niet meer geluisterd omdat dat me gewoon allemaal te weinig meer aanspreekt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 14:10 
 
Hardtraxxer

waarom staat deze nogsteeds bij hardstyle? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is al gereleased

https://itunes.apple.com/nl/album/mosh-pit-remixes-feat.-casino/id872935992
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 13:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, niks voor mij dit. Maar voor Headhunterz z'n kunnen vind ik dit echt te simpel en saai..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nee, niks voor mij dit. Maar voor Headhunterz z'n kunnen vind ik dit echt te simpel en saai..

Inderdaad, prima dat hij out of the box wil producen maar dit klinkt gewoon nergens naar.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks