Last edited by Taxi on 26 Oct 2011 19:09, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: Episode 73 - The Return Of Headhunterz | HARD with STYLE | Presented by Headhunterz
- View the latest post: Headhunterz & MC Villain - Hard with Style Episode 32
- View the latest post: Headhunterz - HARD with STYLE #31
- View the latest post: Headhunterz & Noisecontrollers - Hard With Style #30
- View the latest post: Headhunterz - Hard With Style 29
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Nog net zo goed als op de showcase. Heerlijke track!
Het kan mij niet interesseren helaas
Melodie komt me bekend voor, en dat met die vocal versnellen en er dan een toon uit maken kennen we nu wel. Vind het echter wel een leuke track, synth klinkt vet en zit veel energie in.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Nog wel leuk 
Uit de sample bank van al die andere tracks, minpuntje
Intro is wel te doen, kick en synth in de climax zijn hetzelfde als Doomed en de melodie lijkt er ook enigzins op... ik vind dit niet heel erg geweldig als ik eerlijk moet zijn.
Die intro met die pitchkick omlaag komt me ook erg bekend voor.
Verder wel een ok nummertje, ben bang dat dit 1 van de meest overspeelde platen gaat worden van het eind van het jaar/ volgend jaar.
Verder wel een ok nummertje, ben bang dat dit 1 van de meest overspeelde platen gaat worden van het eind van het jaar/ volgend jaar.
lekkere vage track, alleen beter een andere kick eronder!! deze kick past er niet echt onder, maar gok dat die live wel vet is.
Zeker een leuke track, nog geen slechte track gehoort van Wilhelmus na The Perfect Weapon

Noisecontrollers ala Astral kick hieronder zou wel dikke shit zijn btw!
Noisecontrollers ala Astral kick hieronder zou wel dikke shit zijn btw!
Last edited by Soulless on 26 Oct 2011 19:30, edited 1 time in total.
Doomed remake, dit zal dan wel dat "anthem" zijn waar hij mee bezig was...
nope, hij zegt verderop in de podcast dat hij nog steeds met het anthem bezig is, en dat de eerst gedraaide versie nog even op zich laat wachten. Hij weet ook nog niet of dat de uiteindelijke versie zal zijn. Wel benieuwd waar dat anthem voor is dan, Qountdown soms?summergirl wrote:Doomed remake, dit zal dan wel dat "anthem" zijn waar hij mee bezig was...
Nee daar heeft ie het later nog een keer over. Dat is iets anderssummergirl wrote:Doomed remake, dit zal dan wel dat "anthem" zijn waar hij mee bezig was...
Deze track pakt me veel meer dan Doomed. Lekker trackje, als zijn album a la deze track wordt, zou het nog wel eens een super dik album kunnen worden!
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Zo dit klinkt zeker niet verkeerd zeg! Vette synth en lekker vage melodie
Kickje is idd niet heel vet, zou inderdaad meer een astral-like kick onder moeten.
Verder best een leuke track
Lekker vage melodie, in ieder geval niet het geval dat het een standaard plaatje is.
Verder best een leuke track
Lekker vage melodie, in ieder geval niet het geval dat het een standaard plaatje is.
+1Teknizion wrote:Deze track pakt me veel meer dan Doomed. Lekker trackje, als zijn album a la deze track wordt, zou het nog wel eens een super dik album kunnen worden!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Heerlijke kick, lekker rauw!!
Verder gwn een lekker plaatje.
Verder gwn een lekker plaatje.
Wel oké. Maar dit is een typische track van 'links erin, rechts eruit'. Toch jammer 
Idd Doomed remake :s
wel leuke track maar echt niets speciaal
wel leuke track maar echt niets speciaal
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Ik vind echt dat Headhunterz hartstikke goed bezig is de laatste tijd. Hij lijkt zelfs een beetje ''wakker'' te zijn geworden na ''The Message is Hardstyle''. Ook dit vind ik weer een lekker nummertje