Wat is dit verschrikkelijk kut zeg.
Related topics
- View the latest post: Episode 73 - The Return Of Headhunterz | HARD with STYLE | Presented by Headhunterz
- View the latest post: Headhunterz & MC Villain - Hard with Style Episode 32
- View the latest post: Headhunterz & Noisecontrollers - Hard With Style #30
- View the latest post: Headhunterz - Hard With Style 29
- View the latest post: Headhunterz pres. HARD with STYLE #28
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
-
HHardtraxxer
- 89 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Eindigen met Game Over, dit kan geen toeval zijn. 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Geef alleen maar aan dat het weinig is.. terwijl hws begon met 18 tracks
Ik snap niet waar zoveel mensen het vandaan halen dat hij stopt met Hard With Style? Speculatie te over, hij zegt zelfs nog "See you next month!" in de podcast zelf...
Overigens: Tracklist weinig interessant. Breakout is een leuke track geworden, en ik ben verrast van X-Rated, maar die X-Rated en ook tracks als Swagger hadden wel een paar maanden (een jaar?) eerder gemogen. Het is allemaal niet zo actueel meer zoals eerst. Zal ook vast wel liggen aan de promo's die die binnen krijgt en de tijd die hij voor de podcast neemt, maar ik vind het toch jammer. Had z'n podcast vroeger nog graag aan op de achtergrond of in de auto, ook al hoefde ik z'n setjes op feesten en festivals niet te horen...
Overigens: Tracklist weinig interessant. Breakout is een leuke track geworden, en ik ben verrast van X-Rated, maar die X-Rated en ook tracks als Swagger hadden wel een paar maanden (een jaar?) eerder gemogen. Het is allemaal niet zo actueel meer zoals eerst. Zal ook vast wel liggen aan de promo's die die binnen krijgt en de tijd die hij voor de podcast neemt, maar ik vind het toch jammer. Had z'n podcast vroeger nog graag aan op de achtergrond of in de auto, ook al hoefde ik z'n setjes op feesten en festivals niet te horen...
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Vaassenaar wrote:Breakout
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Headhunterz :''''')
Wat een schijtlijst is dit zeg. Dat hij maar snel stopt met die hele podcast!
Ik zie juist een paar platen die ik nergens anders zie zoals die Outlander plaat en X-Rated. Bedenk wel goed dat hij ook afhankelijk is van welke platen hij toegestuurd krijgt he. Waar hij eerst samen met Isaac de enige was met een maandelijkse show hebben er nu zoveel een dat je platen inderdaad vaker gaat horen.Anonymous wrote:zoveel standaard zooi
Je hoeft hem niet te luisteren heAnaloxx wrote:Headhunterz :''''')
Telkens de nieuwe track starten bij de eerste climax of mid-intro is inderdaad ook niet alles.vincejuh wrote:Ik neem aan dat je: Rawstyle#1 By Wildstylerz bedoelt...Wildstylerz wrote:Ik had pas 21 nummers in 42 minuten, maar om dan als hhz zijnde er maar 14 in een heel uur te doen vind ik triest... er zitten een paar leuke plaatjes in maar daar blijft het ook bij.
Liever 14 tracks in een uur dan hoe jij 21 tracks in 42 min. propt
-
A
Dat laatste heb je wel gelijk in, maar als je lijstjes van vroeger kijkt, was het veel meer oud-nieuw en promo's die je wilde luisteren... Als die dan nu bijvoorbeeld Swagger of Alive erbij doet, is het niet veel soeps, over Earthquake nog niks gezegdKhadber wrote:Ik zie juist een paar platen die ik nergens anders zie zoals die Outlander plaat en X-Rated. Bedenk wel goed dat hij ook afhankelijk is van welke platen hij toegestuurd krijgt he. Waar hij eerst samen met Isaac de enige was met een maandelijkse show hebben er nu zoveel een dat je platen inderdaad vaker gaat horen.Anonymous wrote:zoveel standaard zooi
Misschien ligt het wel een beetje aan je tweede punt, maar vind dit toch er standaard...