Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Door deze plaat dacht ik dus op de ADE dat doomed al geweest was!

Misschien een tip van Brennan Heart gekregen dat als je gewoon een nummer een beetje aanpast, deze makkelijk nog eens uit kan brengen :P. Over dat stukje TROS ochtendgymnastiek-muziek zullen we het maar niet hebben...

Terwijl ik normaal wel van zijn nummers kan genieten, echter klinkt dit als: "oh ik moet nog even een track genaamd Hard with style maken".
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Lekker nummertjee! :drool: HEADHUNTERZ :thumbsup:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Pommer wrote:Wel lekker, niets meer niets minder
Dit, maar moet echt een andere kick onder.
Hardtraxxer
219 posts member since 2011
last seen Apr 2019
Ik denk dat deze plaat echt een vet zou zijn geweest als doomed er niet eerder was..
ik kan deze iig wel waarderen! ik denk wel dat mijn voetjes me het niet snel gaan vergeven als ik m live hoor
S
Donateur
258 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Duidelijk te zien dat hij zijn invloeden vind via dubstep. Hardstyle mengen met deze genre doet hem erg goed, en ik vind kwa trackopbouw en afwisseling in synth en melodie erg lekker. Gewoon goede track. Hij heeft natuurlijk genoeg concurrentie om zich heen, maar vind dat hij goed op dreef is!

Heerlijke track gewoon! Top willie!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Soundscrollerz wrote:Duidelijk te zien dat hij zijn invloeden vind via dubstep. Hardstyle mengen met deze genre doet hem erg goed, en ik vind kwa trackopbouw en afwisseling in synth en melodie erg lekker.
Nou inderdaad, dit is toch echt wel het bewijs dat hij een getalenteerde producer (kan zijn) is. Dit lijkt me ook de manier waarop andere invloeden moeten worden gebruikt in tracks, werk het uit.. kopieer het niet gewoon als break.

Vind het nummer zelf best lekker, doet me helemaal niet zo heel erg aan Doomed denken aangezien de melodie wat vrolijker is. Best een lekker outro nog.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Zo dik als de mid-intro en mid-outro zijn, zo ongelofelijk slecht is de climax. Die melodie is echt een verzameling aan willekeurige noten die nergens heen gaan, doet gewoon pijn aan mn oren. Hier had een eenvoudiger deuntje bij gemoeten. Maar alles daarvoor en daarna is meesterlijk. Pakt me van de eerste tot de laatste seconde en steekt onwijs goed in elkaar. Cut doen dus ;)

Had na alle reacties hier en de melodie van Doomed gehoopt dat we weer een knaller te horen kregen maar HHZ blijft toch te wisselvallig helaas.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Best een lekkere track, Headhunterz is weer op de goede weg
Doomed vond ik live ook wel vet klinken :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote:Zo dik als de mid-intro en mid-outro zijn, zo ongelofelijk slecht is de climax. Die melodie is echt een verzameling aan willekeurige noten die nergens heen gaan, doet gewoon pijn aan mn oren. Hier had een eenvoudiger deuntje bij gemoeten. Maar alles daarvoor en daarna is meesterlijk. Pakt me van de eerste tot de laatste seconde en steekt onwijs goed in elkaar. Cut doen dus ;)

Had na alle reacties hier en de melodie van Doomed gehoopt dat we weer een knaller te horen kregen maar HHZ blijft toch te wisselvallig helaas.
Grappig, ik kan de melodie dus wel weer goed volgen. De akkoorden vallen me meer op dan de individuele noten, die bij mij meer als vulling voelen. Zo zie je maar wat er een verschil in beleving in kan zitten.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik kan m wel volgen maar ik vind het echt een hele "zenuwachtige" melodie. Ik ga met mn vingers heel snel over het keyboard en zie wel waar het schip strand.

Maar zo vind bijv iedereen die melodietjes van Scope DJ saai, die vind ik dan weer altijd erg vet xd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Scope DJ vind ik zelf ook mooie melodien maken, maar goed :).

Dat zenuwachtige, tja, smaak denk ik. Ik kan er in ieder geval wel goed een lijn in ontdekken.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Zet eerst eens een fatsoenlijke link neer:
View on YouTube
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Te saai gewoon :yawn:
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Inno wrote:Kickje is idd niet heel vet, zou inderdaad meer een astral-like kick onder moeten.

Verder best een leuke track :)
Lekker vage melodie, in ieder geval niet het geval dat het een standaard plaatje is.
+1 :)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Ik weet nog niet echt wat ik van deze track moet vinden. Het klinkt niet super goed, maar ook niet slecht.
A
Hardtraxxer
191 posts member since 2009
last seen Apr 2012
Eindelijk nog eens iets van headhunterz wat me kan boeien, luistert lekker weg alleen het stuk met de melo begint snel te vervelen. Geen plaat die me zal blijven hangen helaas
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
wootum wrote:
Pommer wrote:Wel lekker, niets meer niets minder
Dit, maar moet echt een andere kick onder.
dit :thumbup:
V
Hardtraxxer
54 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Soundscrollerz wrote:Duidelijk te zien dat hij zijn invloeden vind via dubstep. Hardstyle mengen met deze genre doet hem erg goed, en ik vind kwa trackopbouw en afwisseling in synth en melodie erg lekker. Gewoon goede track. Hij heeft natuurlijk genoeg concurrentie om zich heen, maar vind dat hij goed op dreef is!

vind alleen het gebruik van die dubstep invloeden nog erg slecht naar boven komen. Het klinkt er nu nog gewoon ingeperst te zijn wat imo totaal niet goed klinkt. Voor de rest gewoon een standaard Headhunterz track imo..
S
Gisteren live gehoord, leuke intro/outro maar die climax vind ik zoooo saai.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 14 days ago
had eigenlijk op iets spannends gehoopt, op zoiets als Doomed.
weer de Dubstep invloeden, ze blijven nog wel leuk alleen wel een beetje overused.
wel een leuk melodietje. en de kick mag nu onderhand ook wel eens aangepast worden, al 5 platen met de zelfde kick (Perfect Weapon, Doomed, Disrespect en From Within Edit)
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
beetje hetzelfde als doomed, the perfect weapon, maar het blijft een lekker nummertje!
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
NaarDeQlote wrote:Misschien een tip van Brennan Heart gekregen dat als je gewoon een nummer een beetje aanpast, deze makkelijk nog eens uit kan brengen :P.
Net wat ik dacht!
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Jammer van dat ge-re-cycle, verder wel vet:)
D
3 posts member since 2011
last seen Jan 2012
Vandalize wrote:
Soundscrollerz wrote:Duidelijk te zien dat hij zijn invloeden vind via dubstep. Hardstyle mengen met deze genre doet hem erg goed, en ik vind kwa trackopbouw en afwisseling in synth en melodie erg lekker. Gewoon goede track. Hij heeft natuurlijk genoeg concurrentie om zich heen, maar vind dat hij goed op dreef is!

vind alleen het gebruik van die dubstep invloeden nog erg slecht naar boven komen. Het klinkt er nu nog gewoon ingeperst te zijn wat imo totaal niet goed klinkt. Voor de rest gewoon een standaard Headhunterz track imo..
+1 Persoonlijk ook tegen het mengen van hardstyle met dubstep ...
G
Khadber wrote:Nog net zo goed als op de showcase. Heerlijke track!
erg lekker idd :)
doet me beetje denken aan zn vroegere stijltje [project one enzo]