Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Door deze plaat dacht ik dus op de ADE dat doomed al geweest was!

Misschien een tip van Brennan Heart gekregen dat als je gewoon een nummer een beetje aanpast, deze makkelijk nog eens uit kan brengen :P. Over dat stukje TROS ochtendgymnastiek-muziek zullen we het maar niet hebben...

Terwijl ik normaal wel van zijn nummers kan genieten, echter klinkt dit als: "oh ik moet nog even een track genaamd Hard with style maken".
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 23:49 
 
Hardtraxx Addict

Lekker nummertjee! :drool: HEADHUNTERZ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 23:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wel lekker, niets meer niets minder

Dit, maar moet echt een andere kick onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat deze plaat echt een vet zou zijn geweest als doomed er niet eerder was..
ik kan deze iig wel waarderen! ik denk wel dat mijn voetjes me het niet snel gaan vergeven als ik m live hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 11:37 
 
Donateur

Duidelijk te zien dat hij zijn invloeden vind via dubstep. Hardstyle mengen met deze genre doet hem erg goed, en ik vind kwa trackopbouw en afwisseling in synth en melodie erg lekker. Gewoon goede track. Hij heeft natuurlijk genoeg concurrentie om zich heen, maar vind dat hij goed op dreef is!

Heerlijke track gewoon! Top willie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 11:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Duidelijk te zien dat hij zijn invloeden vind via dubstep. Hardstyle mengen met deze genre doet hem erg goed, en ik vind kwa trackopbouw en afwisseling in synth en melodie erg lekker.

Nou inderdaad, dit is toch echt wel het bewijs dat hij een getalenteerde producer (kan zijn) is. Dit lijkt me ook de manier waarop andere invloeden moeten worden gebruikt in tracks, werk het uit.. kopieer het niet gewoon als break.

Vind het nummer zelf best lekker, doet me helemaal niet zo heel erg aan Doomed denken aangezien de melodie wat vrolijker is. Best een lekker outro nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo dik als de mid-intro en mid-outro zijn, zo ongelofelijk slecht is de climax. Die melodie is echt een verzameling aan willekeurige noten die nergens heen gaan, doet gewoon pijn aan mn oren. Hier had een eenvoudiger deuntje bij gemoeten. Maar alles daarvoor en daarna is meesterlijk. Pakt me van de eerste tot de laatste seconde en steekt onwijs goed in elkaar. Cut doen dus ;)

Had na alle reacties hier en de melodie van Doomed gehoopt dat we weer een knaller te horen kregen maar HHZ blijft toch te wisselvallig helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een lekkere track, Headhunterz is weer op de goede weg
Doomed vond ik live ook wel vet klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zo dik als de mid-intro en mid-outro zijn, zo ongelofelijk slecht is de climax. Die melodie is echt een verzameling aan willekeurige noten die nergens heen gaan, doet gewoon pijn aan mn oren. Hier had een eenvoudiger deuntje bij gemoeten. Maar alles daarvoor en daarna is meesterlijk. Pakt me van de eerste tot de laatste seconde en steekt onwijs goed in elkaar. Cut doen dus ;)

Had na alle reacties hier en de melodie van Doomed gehoopt dat we weer een knaller te horen kregen maar HHZ blijft toch te wisselvallig helaas.


Grappig, ik kan de melodie dus wel weer goed volgen. De akkoorden vallen me meer op dan de individuele noten, die bij mij meer als vulling voelen. Zo zie je maar wat er een verschil in beleving in kan zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan m wel volgen maar ik vind het echt een hele "zenuwachtige" melodie. Ik ga met mn vingers heel snel over het keyboard en zie wel waar het schip strand.

Maar zo vind bijv iedereen die melodietjes van Scope DJ saai, die vind ik dan weer altijd erg vet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ vind ik zelf ook mooie melodien maken, maar goed :).

Dat zenuwachtige, tja, smaak denk ik. Ik kan er in ieder geval wel goed een lijn in ontdekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 15:24 
 
Hardtraxx Elite

Zet eerst eens een fatsoenlijke link neer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

Te saai gewoon :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Kickje is idd niet heel vet, zou inderdaad meer een astral-like kick onder moeten.

Verder best een leuke track :)
Lekker vage melodie, in ieder geval niet het geval dat het een standaard plaatje is.


+1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet nog niet echt wat ik van deze track moet vinden. Het klinkt niet super goed, maar ook niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 15:13 
 
Hardtraxxer

Eindelijk nog eens iets van headhunterz wat me kan boeien, luistert lekker weg alleen het stuk met de melo begint snel te vervelen. Geen plaat die me zal blijven hangen helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 16:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Pommer schreef:
Wel lekker, niets meer niets minder

Dit, maar moet echt een andere kick onder.


dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 20:36 
 
Hardtraxxer

Soundscrollerz schreef:
Duidelijk te zien dat hij zijn invloeden vind via dubstep. Hardstyle mengen met deze genre doet hem erg goed, en ik vind kwa trackopbouw en afwisseling in synth en melodie erg lekker. Gewoon goede track. Hij heeft natuurlijk genoeg concurrentie om zich heen, maar vind dat hij goed op dreef is!

Heerlijke track gewoon! Top willie!


vind alleen het gebruik van die dubstep invloeden nog erg slecht naar boven komen. Het klinkt er nu nog gewoon ingeperst te zijn wat imo totaal niet goed klinkt. Voor de rest gewoon een standaard Headhunterz track imo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 21:07 
 

Gisteren live gehoord, leuke intro/outro maar die climax vind ik zoooo saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

had eigenlijk op iets spannends gehoopt, op zoiets als Doomed.
weer de Dubstep invloeden, ze blijven nog wel leuk alleen wel een beetje overused.
wel een leuk melodietje. en de kick mag nu onderhand ook wel eens aangepast worden, al 5 platen met de zelfde kick (Perfect Weapon, Doomed, Disrespect en From Within Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:52 
 
Hardtraxx Elite

beetje hetzelfde als doomed, the perfect weapon, maar het blijft een lekker nummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Misschien een tip van Brennan Heart gekregen dat als je gewoon een nummer een beetje aanpast, deze makkelijk nog eens uit kan brengen :P.


Net wat ik dacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:41 
 
Hardtraxxer

Jammer van dat ge-re-cycle, verder wel vet:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 21:39 
 
Hardtraxx Newbie

Vandalize schreef:
Soundscrollerz schreef:
Duidelijk te zien dat hij zijn invloeden vind via dubstep. Hardstyle mengen met deze genre doet hem erg goed, en ik vind kwa trackopbouw en afwisseling in synth en melodie erg lekker. Gewoon goede track. Hij heeft natuurlijk genoeg concurrentie om zich heen, maar vind dat hij goed op dreef is!

Heerlijke track gewoon! Top willie!


vind alleen het gebruik van die dubstep invloeden nog erg slecht naar boven komen. Het klinkt er nu nog gewoon ingeperst te zijn wat imo totaal niet goed klinkt. Voor de rest gewoon een standaard Headhunterz track imo..


+1 Persoonlijk ook tegen het mengen van hardstyle met dubstep ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 22:05 
 

Khadber schreef:
Nog net zo goed als op de showcase. Heerlijke track!

erg lekker idd :)
doet me beetje denken aan zn vroegere stijltje [project one enzo]
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks