Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En eigenlijk boeit een Anthem mij niet zo veel. Tof als het een dikke track is, maar heb die van Wild Motherfuckers vorig jaar 1x gehoord en 1x een klein stukje met team green. En Hhz zal headshot ook wel draaien op HB dus als we ons dan allemaal even inbeelden dat dat het anthem is, is iedereen weer happy! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij had ook "Nee dank je, mijn stijl is niet geschikt voor een typisch hardbass anthem" kunnen zeggen. :whistle:

Dat het allemaal niet rauw en hard is, is een ding, maar dat mensen deze melodie vet vinden, daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij. Als je begint met produceren zijn dit soort melodieën het eerste wat je voor elkaar krijgt... Zo standaard, zo inspiratieloos.

Enige wat me meevalt aan deze track is dat de kicks eindelijk eens niet extreem pitchen, maar zelfs de kicks zijn erg slap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat het allemaal niet rauw en hard is, is een ding, maar dat mensen deze melodie vet vinden, daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij. Als je begint met produceren zijn dit soort melodieën het eerste wat je voor elkaar krijgt... Zo standaard, zo inspiratieloos.


dat heeft weer typisch iets met smaak te maken. De een vind het mooi, de ander niet. de melodie is inderdaad niet speciaal, maar vind hem toch nog wel leuk om te beluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de vorige 2 nummers vond ik ook niet boeiend in de trailer, maar uiteindelijk als geheel waren ze vet! Ik denk dat dat dit keer weer zo zal zijn ^^

En de mensen die zeggen dat HARDbass een HARD anthem moet hebben, zeggen die dan ook dat DOMinator een DOM anthem moet hebben???

Dit is HHZ zijn visie op hard, het is sowieso harder dan Psychedelic ofzo.. Dus ik zie niet in waarom hij had moeten weigeren om het anthem te maken.. Dat veel mensen hier hard verwarren met 'raw' is hun probleem. Ook als ik de line-ups bekijk van eerdere edities zijn deze niet extreem hard, dus dat hardbass harder zou moeten zijn dan een gemiddeld hardstyle feest is meer iets wat op fora is gaan leven ofzo.. verder is het concept gewoon 4 teams.. thats it
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het is zeker geen verkeerd nummer !
denk dat ie voor de meeste tegenvalt omdat die anthem van vorig jaar zo gruwelijk was..
ik denk dat hij daar in het gelredome op hoger volume wel mooi is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
En de mensen die zeggen dat HARDbass een HARD anthem moet hebben, zeggen die dan ook dat DOMinator een DOM anthem moet hebben???


Omfg :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Spablauw schreef:
En er zit geen dupstep in zover ik kan horen ... ongeloofelijk pluspunt.


in welke anthem zit wel dubstep?

Ambassador Inc - Melody Of Nature ;)

OT: Na een paar keer nog eens goed geluister de hebben, vind ik hem toch wel fijn. Niet helemaal wat ik verwacht had, maar ik kan hier ook prima mee leven. :)
En buiten dat, hij draait Headshot toch wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Brainweavers schreef:
En de mensen die zeggen dat HARDbass een HARD anthem moet hebben, zeggen die dan ook dat DOMinator een DOM anthem moet hebben???


Omfg :lol: :lol: :lol: :lol:


was een goeie he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
XtD schreef:
Brainweavers schreef:
En de mensen die zeggen dat HARDbass een HARD anthem moet hebben, zeggen die dan ook dat DOMinator een DOM anthem moet hebben???


Omfg :lol: :lol: :lol: :lol:


was een goeie he xd


Het slaat gewoon echt helemaal nergens op :lol: :lol: Was het als grap bedoeld, ik mag het hopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:27 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind het een lekkere track en pendaal flink in trappen doe ik tog wel op hardbass! 4e x heb er zin aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Munster schreef:
pendaal

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Munster schreef:
pendaal

:cry:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:

niet ELK anthem, maar het anthem van Hardbass hoort wel hard te zijn, dat is een ongeschreven regel...
of nee, eerder een traditie. dat hoort bij het feest.


Hoort? Is de laatste jaren hard geweest. Nu is hij dat minder.

Het klinkt dus hier eerder alsof de verandering niet gewaardeerd wordt dan de track zelf. Misschien kunnen mensen daar wat meer open minded in zijn, maar goed, dat is aan de mensen zelf.

Eerlijk gezegd snap ik ook niet zo goed waarom er zo gigantisch veel waarde aan een anthem gehecht wordt. Over het algemeen hoor je de track amper meer na het feest. Blijkbaar is dat wel een trekpleister voor een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
The Anim0l schreef:
Spablauw schreef:
En er zit geen dupstep in zover ik kan horen ... ongeloofelijk pluspunt.



in welke anthem zit wel dubstep?

Decibel toch? In elk geval wel blij dat er geen dubstep in zit eigenlijk.



als jij dat dubstep vind
moet je toch is gaan nadenken of je nog wel muziek mag luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:
The Anim0l schreef:
Asyrian schreef:
vind het een leuke track. misschien helpt het ook dat je het "Athem" woordje weg denkt. Toen ik hoorde dat Headhunterz het anthem maakte wist ik eigenlijk al dat het geen goed anthem zou worden, en dat is geen kritiek op headhunterz, Hardbass staat echt voor harde anthems, en dat matched de stijl van hem gewoon niet. helaas, niks meer aan te doen.

als gewone track is deze heel fijn, net zoals zn laatste tracks.
niet heel bijzonder, helaas weinig bass, maar melodie is goed te doen. hopelijk nu ook nog een vette mid intro en outro, dan is het voor mij een geslaagde track!



probleem is niet dat elke anthem hard moet zijn
afgelopen jaren zijn de anthems gemaakt door de wat hardere artiesten die in de hardstyle meedraaie
persoonlijk vind ik het maar onzin dat een anthem altijd maar hard hoort te zijn

een anthem moet sfeer brengen en niet alleen maar doordreunende kicks zonder gevoel hebben


niet ELK anthem, maar het anthem van Hardbass hoort wel hard te zijn, dat is een ongeschreven regel...
of nee, eerder een traditie. dat hoort bij het feest.



waar staat dat het moet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren vind ik het een hele vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beter als die van vorig jaar!
Heerlijk plaatje!
-edit- Had natuurlijk ook liever een anthem als: To Protect And Serve of Be Amazed gezien. Maar dat zit er gewoon niet meer in vrees in :huh: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Dit zou de eerste versie zijn die je zou horen. Hij is in het filmpje dus nog niet klaar.
Maar ik vind dit echt niks. Jammer dat ie zo herkenbaar is en een beetje leeg.
Maar het klinkt wel leuk :D


Wat is het nou?

Ik vind het anthem toch niet echt tegenvallen hoor. Ja, hij is veel zachter dan we gewend zijn, maar dit is de line-up ook en dat ligt aan B2S en overduidelijk niet aan Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 14:53 
 

Brainweavers schreef:
En de mensen die zeggen dat HARDbass een HARD anthem moet hebben, zeggen die dan ook dat DOMinator een DOM anthem moet hebben???

Kerel, dat is sirieus het stomste wat ik ooit hier op het forum heb zien staan.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die intro is heerlijk:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Brainweavers schreef:
En de mensen die zeggen dat HARDbass een HARD anthem moet hebben, zeggen die dan ook dat DOMinator een DOM anthem moet hebben???

Kerel, dat is sirieus het stomste wat ik ooit hier op het forum heb zien staan.


en decibel mag alleen uit belletjes bestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het gewoon wel een lekker plaatje, moet hem nog wel wat vaker luisteren om helemaal overtuigd te zijn. Zie ook totaal geen vergelijkenis met doomed etc. Alleen dezelfde soundbank is gebruikt, maar als je daar over klagen moet doe het dan ook bij de rest.

Waarschijnlijk zal de mid-intro en outro wel weer vetter zijn dan de climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:10 
 
Artiest

Lyst schreef:
Hij had ook "Nee dank je, mijn stijl is niet geschikt voor een typisch hardbass anthem" kunnen zeggen. :whistle:

Dat het allemaal niet rauw en hard is, is een ding, maar dat mensen deze melodie vet vinden, daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij. Als je begint met produceren zijn dit soort melodieën het eerste wat je voor elkaar krijgt... Zo standaard, zo inspiratieloos.

Enige wat me meevalt aan deze track is dat de kicks eindelijk eens niet extreem pitchen, maar zelfs de kicks zijn erg slap.


Bedanken voor een anthem doe je niet, gevraagd worden voor een anthem is voor een producer een gigantische eer. Als je de kans krijgt een anthem te maken dan zet je jezelf er ook toe aan om keihard te werken aan zo'n track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weer een melodie die voor mijn gevoel nergens heen gaat, zelfde sounds als in Doomed en zit totaal niet dezelfde feeling in als in de voorgaande HardBass-anthems. Dat laatste hoeft op zich niet per sé maar juist omdat deze daarnaast bijna een kopie van Doomed is (maar dan net niet), doet dit nummer me werkelijk helemaal niks...

En ik ben bij deze graag de troll uit het HHZ-plaatje: moet die een harde kick zijn??? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
En de mensen die zeggen dat HARDbass een HARD anthem moet hebben, zeggen die dan ook dat DOMinator een DOM anthem moet hebben???


Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks