Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heady heeft ze best weer gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Noemen jullie jezelf dan critici :D? Iedereen zit hier ook maar wat te zeiken van het is niet goed etc.

Wie weet wil hhz dit gwn produceren? En interesseren die '1000den kontlikkers' hem meer dan dit hoopje onozelaars hier. Ik zou mijzelf ook geen hol van jullie aantrekken, zolang de grote massa het leuk vind. Je hebt altijd tegenstanders, maar of jullie jezelf nu goed voelen om constant slecht te praten over alles, zelfs over de kleinste kick, moet je jezelf is afvragen.

Hier zitten wel de liefhebbers, en 8/10x ook de mensen met de kennis.. het zou helemaal top zijn dat sommige dj's ook met ons gaan mee discussieren, wat ik gisteren willem ook heb aangegeven (of hij daar gehoor aan brengt is een 2e). Want we weten inmiddels wel dat iedereen zit mee te lezen zo op zn tijd. Gelukkig zijn er ook steeds meer DJ's/MC's die de moeite nemen om te registreren op het forum, en soms ook posten. Om zoiets negatiefs te zeggen op twitter vind ik best logisch, maar soms moeten ze ook wat meer kunnen accepteren van gebruikers van fora. Op youtube, facebook, twitter, hyves.. lopen eigenlijk alleen maar hiellikkers/dagjesmensen rond, als je ziet dat headhunterz een foto post van zijn hond ofzo, dan krijgt hij al 2000 likes en 500 reacties (niets mis met zijn hond ofzo!).

En ja dat hij zo geliefd is in de scene is natuurlijk zijn eigen verdiensten, ik heb hem een tijdje echt slecht gevonden.. maar hij krabbelt steeds verder op, en ik heb me super vermaakt op Thrillogy en dan vooral in de Headhunterz zaal, een jaar eerder had dat niet gebeurd denk ik.

Dit anthem vind ik dan weer best leuk, maar lijkt idd ook weer op Doomed en op Hard With Style. Ik had echt een stille hoop dat het anthem toch met Headshot te maken had. Maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basscow schreef:
Doomed 2.0 ....

beter maakt ie van ''Headshot'' het anthem, want dit is gewoon ruk :/

idd zelfs No Way Back is harder dan dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hidden Source schreef:
Khadber schreef:
Snap de vergelijking met Doomed niet helemaal, alsof iedere artiest meteen om de 3 tracks een compleet nieuw sound design moet hebben.


Deden ze dat maar.

En dan heel weinig tracks per jaar uitbrengen, zodat je langer naar de "uitgekauwde hitjes" mag luisteren. Plus een argument over herkenbaarheid en exclusiviteit van een promo, dan zie je misschien waarom ik het vind.


er zijn genoeg artiesten die bij elke release een diverse sound gebruiken waarom kan HHZ dat niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het echt een superdikke track, goede feeling die goed past bij hardbass, dikke geluiden en die kicks zijn gewoon lekker.
Ben overigens wel verrast door de negativiteit hier over de track.. wat hadden jullie eigenlijk verwacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een anthem a la To Protect & Serve, ze hadden ook gewoon niet HHZ de anthem moeten laten maken want dan krijg je dit soort anthem die ik persoonlijk totaal niet bji HARDbass vind passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind het een leuke track. misschien helpt het ook dat je het "Athem" woordje weg denkt. Toen ik hoorde dat Headhunterz het anthem maakte wist ik eigenlijk al dat het geen goed anthem zou worden, en dat is geen kritiek op headhunterz, Hardbass staat echt voor harde anthems, en dat matched de stijl van hem gewoon niet. helaas, niks meer aan te doen.

als gewone track is deze heel fijn, net zoals zn laatste tracks.
niet heel bijzonder, helaas weinig bass, maar melodie is goed te doen. hopelijk nu ook nog een vette mid intro en outro, dan is het voor mij een geslaagde track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:02 
 
Hardtraxxer

I am not raw and never will be. I am hard and this is my personal tribute to Hardbass. #HB12 aldus HHZ op twitter voor de mensen die het rauwer hadden gewild. Ik heb hem gister geluisterd maar kreeg niet het gevoel en verlangen naar het feest als ik vorig jaar had. Vandaag nog een keer luisteren, misschien vind ik het dan al wat beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:02 
 
Hardtraxx Elite

Jullie moeten B2S de schuld geven dat het anthem niet bij Hardbass past.
Zij hebben Heady gevraagd of hij het anthem wil maken voor de volgende editie Hardbass.
Heady is nu eenmaal niet raw, waarom zou hij dan een raw anthem produceren? Alleen omdat het Hardbass is?
Neeeuuhh!

Citaat:
I am not raw and never will be. I am hard and this is my personal tribute to Hardbass.


En een anthem bepaalt het feest ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:
vind het een leuke track. misschien helpt het ook dat je het "Athem" woordje weg denkt. Toen ik hoorde dat Headhunterz het anthem maakte wist ik eigenlijk al dat het geen goed anthem zou worden, en dat is geen kritiek op headhunterz, Hardbass staat echt voor harde anthems, en dat matched de stijl van hem gewoon niet. helaas, niks meer aan te doen.

als gewone track is deze heel fijn, net zoals zn laatste tracks.
niet heel bijzonder, helaas weinig bass, maar melodie is goed te doen. hopelijk nu ook nog een vette mid intro en outro, dan is het voor mij een geslaagde track!



probleem is niet dat elke anthem hard moet zijn
afgelopen jaren zijn de anthems gemaakt door de wat hardere artiesten die in de hardstyle meedraaie
persoonlijk vind ik het maar onzin dat een anthem altijd maar hard hoort te zijn

een anthem moet sfeer brengen en niet alleen maar doordreunende kicks zonder gevoel hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Hoorde meteen dat het Headhunterz was. Goed nummer hoor. Misschien niet de échte HB feel, maar zeker een goede plaat. Nu hopen op een preview van Headshot :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:07 
 

En er zit geen dupstep in zover ik kan horen ... ongeloofelijk pluspunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
En er zit geen dupstep in zover ik kan horen ... ongeloofelijk pluspunt.



in welke anthem zit wel dubstep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Grappig, eerst maakt ie een of andere tekst over dat ie een raw track moet maken, omdat ie anders vervloekt wordt en vervolgens komt ie met een mainstream track.
Nu gaat het over het einde van de muziek, dat er een revolutie moet komen in de sound en dan komt ie met een track die wederom meer van hetzelfde is. Echt die melodie, zulke melodietjes maak ik echt even geen creativiteit meer heb.

Ik houd normaal gesproken wel van contrasten in muziek, zodat het een het ander versterkt, maar dit voelt gewoon als tekst ter opvulling van het nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:17 
 
Artiest

Lol, Brennan Heart verschijnselen hier, de track lijkt niet eens op Doomed. Simple minded verband gelegd tussen dingen die niet op elkaar lijken. Vind de track niet super, ik bedoel ik wil gewoon weer een Beholder anthem zoals ik ze in 2009 ofzo hoorde, maar om nu te zeggen dat deze track lijkt op Doomed... nee niet bepaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:20 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Jullie moeten B2S de schuld geven dat het anthem niet bij Hardbass past.
Zij hebben Heady gevraagd of hij het anthem wil maken voor de volgende editie Hardbass.
Heady is nu eenmaal niet raw, waarom zou hij dan een raw anthem produceren? Alleen omdat het Hardbass is?
Neeeuuhh!.


Niemand heeft nergens de schuld niet van hoor :P maar bij sommige anthems krijg ik echt zo'n zin in het feest, zoals bij het anthemvan hardbass 2011, of het anthem van Last World. Nu krijg ik dat totaal niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lol, Brennan Heart verschijnselen hier, de track lijkt niet eens op Doomed. Simple minded verband gelegd tussen dingen die niet op elkaar lijken. Vind de track niet super, ik bedoel ik wil gewoon weer een Beholder anthem zoals ik ze in 2009 ofzo hoorde, maar om nu te zeggen dat deze track lijkt op Doomed... nee niet bepaald.

Het idee is vaag in de richting van Doomed maar vind hem er totaal niet op lijken. Dan vind ik het Qlimax en vorige Hard Bass anthem meer op elkaar lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Spablauw schreef:
En er zit geen dupstep in zover ik kan horen ... ongeloofelijk pluspunt.



in welke anthem zit wel dubstep?

Decibel toch? In elk geval wel blij dat er geen dubstep in zit eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had er echt goeie hoop in dat Willem ons ging verrassen volgend jaar, maar als ik zo'n anthem hoor voor het feest Hardbass, en je hoort de afgelopen anthems van jaren terug.. dan schiet je toch aardig mis met deze anthem. overigens is de line-up ook niet om naar huis te schrijven. maar dat is niet waar 't hier over gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Asyrian schreef:
vind het een leuke track. misschien helpt het ook dat je het "Athem" woordje weg denkt. Toen ik hoorde dat Headhunterz het anthem maakte wist ik eigenlijk al dat het geen goed anthem zou worden, en dat is geen kritiek op headhunterz, Hardbass staat echt voor harde anthems, en dat matched de stijl van hem gewoon niet. helaas, niks meer aan te doen.

als gewone track is deze heel fijn, net zoals zn laatste tracks.
niet heel bijzonder, helaas weinig bass, maar melodie is goed te doen. hopelijk nu ook nog een vette mid intro en outro, dan is het voor mij een geslaagde track!



probleem is niet dat elke anthem hard moet zijn
afgelopen jaren zijn de anthems gemaakt door de wat hardere artiesten die in de hardstyle meedraaie
persoonlijk vind ik het maar onzin dat een anthem altijd maar hard hoort te zijn

een anthem moet sfeer brengen en niet alleen maar doordreunende kicks zonder gevoel hebben


niet ELK anthem, maar het anthem van Hardbass hoort wel hard te zijn, dat is een ongeschreven regel...
of nee, eerder een traditie. dat hoort bij het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de melodie wel een beetje op Doomed lijken, en idd is het niet zo "hard/raw" (de heilige woorden van de hardtraxx community merk ik af en toe wel) als de anthem van bv. vorig jaar. Maar ik vind deze plaat sfeervol en wie weet weet de full mij nog wel wat meer te boeien. mij interesse heeft heady in ieder geval al ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aardig nummer. Niets mis mee, maar totaal niet Hard Bass waardig :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim schreef:
I am not raw and never will be. I am hard and this is my personal tribute to Hardbass. #HB12 aldus HHZ op twitter voor de mensen die het rauwer hadden gewild. Ik heb hem gister geluisterd maar kreeg niet het gevoel en verlangen naar het feest als ik vorig jaar had. Vandaag nog een keer luisteren, misschien vind ik het dan al wat beter!


Kan ik me in vinden. Bovendien zeiken we wel allemaal, maar er is op het moment genoeg keuze qua raw artiesten, dus waarom zou hhz dat ook moeten worden? Vind de track best wel tof, en vind em al helemaal niet op doomed lijken, maar het geeft mij niet het Hard Bass gevoel wat ik vorig jaar wel had met het anthem en dat is het enige wat ik jammer vindt. Just like I said, Headshot is al wat harder en had in mijn ogen beter als Hardbass anthem gebruikt kunnen worden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij hoeft ook niet gelijk raw te gaan produceren maar als je kijkt naar de voorgaande anthems zou ik persoonlijk als produceren die lijn voortzetten want imo past een harde anthem gewoon beter bij een feest zoals Hardbass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
Aardig nummer. Niets mis mee, maar totaal niet Hard Bass waardig :thumbdown:

Dat, dan vond ik vorig jaar wel beter. Ben trouwens wel benieuwd naar Headshot in de dome.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks