Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mijn verwachtingen lagen te hoog voor de line up, hij is niet slecht. Maar ik zou nou niet echt speciaal hier naar toe gaan voor de line up. :( WAAROM HEB HEADY NIET GEWOON HEAD SHOT, gebruikt als anthem met wat aanpassingen. In plaaats van de ge-edite Doomed :/ . krijg het kaartje altijd voor kerst, dus dat zal dit jaar wel weer gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:13 
 
Hardtraxx Addict

Die Headhunterz vocals zijn echt wel baas, maar ben het er wel mee eens Willem wel weer eens met wat anders op de proppen mag komen als diezelfde Doomed sound. Het past ook totaal niet op zo'n kick moet ik zeggen, van Hardbass verwacht ik toch een kick met iets meer punch en een ietwat rauwere melodie(ongeacht dat dit een Headhunterz track is). Beetje jammer dit, zal deze niet vaak luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
En de mensen die zeggen dat HARDbass een HARD anthem moet hebben, zeggen die dan ook dat DOMinator een DOM anthem moet hebben???


hahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hij had ook "Nee dank je, mijn stijl is niet geschikt voor een typisch hardbass anthem" kunnen zeggen. :whistle:

Dat het allemaal niet rauw en hard is, is een ding, maar dat mensen deze melodie vet vinden, daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij. Als je begint met produceren zijn dit soort melodieën het eerste wat je voor elkaar krijgt... Zo standaard, zo inspiratieloos.

Enige wat me meevalt aan deze track is dat de kicks eindelijk eens niet extreem pitchen, maar zelfs de kicks zijn erg slap.


Soms snap ik ook niet dat jij die eentonige early lekker vind.. ook totaal inspiratieloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:39 
 
Hardtraxx Addict

It's coming to your face and it leaves no trace
It's my big... fat... Hard Bass!
. . . ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:43 
 
Hardtraxx Newbie

Zo op 't gehoor, niet helemaal verkeerd...
Ik snap niet waarover sommige zich druk maken als deze 'stijl' wel bij 'hardbass' past, het is anders dan anders, netzoals elk jaar... :x De wasted pinguinz of de tweekaz hadden netzogoed een anthem kunnen maken voor hardbass met hun 'stijl' :thumbup:
Vorig jaar heel erg dik, maar ik wacht nog wel even op de volledige versie voordat ik mijn oordeel geef ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:49 
 
Hardtraxxer

roberttt schreef:
Lyst schreef:
Hij had ook "Nee dank je, mijn stijl is niet geschikt voor een typisch hardbass anthem" kunnen zeggen. :whistle:

Dat het allemaal niet rauw en hard is, is een ding, maar dat mensen deze melodie vet vinden, daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij. Als je begint met produceren zijn dit soort melodieën het eerste wat je voor elkaar krijgt... Zo standaard, zo inspiratieloos.

Enige wat me meevalt aan deze track is dat de kicks eindelijk eens niet extreem pitchen, maar zelfs de kicks zijn erg slap.


Soms snap ik ook niet dat jij die eentonige early lekker vind.. ook totaal inspiratieloos


Oei, een gevaarlijk pad bewandel je hiermee :P

Anyway 1ste indruk toen ik dit hoorde was positief. Ik hoor wel elementen terug van Doomed, maar om te zeggen dat het een volledige ripoff is, vind ik een beetje vergezocht. We hebben alleen nog maar de 1ste melo gehoord, wie weet wat de intro/outro inhoudt (en mss ook nog de 2de melo).
En zoals Lyst zei, de kicks pitchen eens niet zo hoog ofzo, ze vallen goed mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk als hij die orgel en die lead synth niet zo had gebruikt dat hij een veel vettere
hardbass sfeer had kunnen neer zetten. Nu klinkt het me allemaal te lief
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na zo'n geniaal anthem van vorig jaar is dit gewoon spetterpoep
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:16 
 
Hardtraxx Elite

Jezus he, moet je eens naar deze comments kijken. Het slaat echt nergens op!
Wacht het hele nummer maar af en oordeel dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CaptainObvious69 schreef:
Na zo'n geniaal anthem van vorig jaar is dit gewoon spetterpoep

Vorig jaar was het ook een matig anthem. 2009 & 2010 waren pas vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nu ik hem een paar keer heb geluisterd, vind ik hem toch steeds beter worden hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:52 
 

jambekkie schreef:
Nando schreef:
Sorry, maar dit is echt troep. Helemaal voor een anthem.


Wacht het complete nummer maar ff af.


Zo hebben we al genoeg gehoord, en zelfs dat is al teveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
CaptainObvious69 schreef:
Na zo'n geniaal anthem van vorig jaar is dit gewoon spetterpoep

Vorig jaar was het ook een matig anthem. 2009 & 2010 waren pas vet.

Amen

btw headhunterz moet zich niet zo laten kennen, hij huilt nu weer op twitter over de negatieve reacties..
Ik heb niks tegen hem en zijn tracks! maar ipv dat hij het nou volwassen oppakt gaat hij zichzelf proberen
te verdedigen wat niet nodig is... ik hoorde zany en max enforcer toch ook niet huilen om de reacties op hun decibel anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:32 
 
Hardtraxxer

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hijs vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Valt tegen dit anthem. Zo cheesy melo en kick erin.. Pfff zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:yawn: Begin deze sound nou al weer vermoeiend te vinden. Sorry, maar kan dit helaas niet boeiend vinden.

Be Amazed, To Protect And Serve etc, die waren SU-PER! Vorig jaar ging, maar deze vind ik gewoon niet bij Hard-Bass passen. Of juist wel, gezien de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:28 
 

Wat een faal. Die synth ben ik nu al beu en er is totaal niks hard bass achtigs aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Lyst schreef:
Hij had ook "Nee dank je, mijn stijl is niet geschikt voor een typisch hardbass anthem" kunnen zeggen. :whistle:

Dat het allemaal niet rauw en hard is, is een ding, maar dat mensen deze melodie vet vinden, daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij. Als je begint met produceren zijn dit soort melodieën het eerste wat je voor elkaar krijgt... Zo standaard, zo inspiratieloos.

Enige wat me meevalt aan deze track is dat de kicks eindelijk eens niet extreem pitchen, maar zelfs de kicks zijn erg slap.


Soms snap ik ook niet dat jij die eentonige early lekker vind.. ook totaal inspiratieloos

Ja toch, early is eentonig en inspiratie loost >.<
Bijvoorbeel
Bring the Pain, Wreck the Remix, Sound Of Vintage
Allemaal suuuuuuper eentonig man :oh: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Ja toch, early is eentonig en inspiratie loost >.<
Bijvoorbeel
Bring the Pain, Wreck the Remix, Sound Of Vintage
Allemaal suuuuuuper eentonig man :oh: :lol: :worship:


Serieus gast, nu noem je 3 platen poe poe.. -.- Serieus jullie voelen je meteen aangevallen als we daar over beginnen en alles van HHZ mag je wel afzeiken als inspiratie loos en saai en eentonig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oppassen met stijlen waarin je je niet hebt verdiept eentoning en inspiratieloos te noemen.

Overtuigend house publiek dat een half uurtje hardcore hoort -> jezus alleen maar 't zelfde gebeuk
Overtuigend hardstyle publiek dat een half uurtje trance hoort -> jezus alleen 't zelfde kattengejank
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oppassen met stijlen waarin je je niet hebt verdiept eentoning en inspiratieloos te noemen.

Overtuigend house publiek dat een half uurtje hardcore hoort -> jezus alleen maar 't zelfde gebeuk
Overtuigend hardstyle publiek dat een half uurtje trance hoort -> jezus alleen 't zelfde kattengejank


Wat? Hun mogen dit wel inspiratieloos en alles noemen en dan zeg ik wat over early en dan flippen ze hem .. :lol: Ga huilen serieus.

Snap Lyst sowieso niet dat ie overal commentaar op moet hebben, de kicks pitchen tegenwoordig gewoon accept it! En loop niet overal bij te janken -.0

^^

En dat ik alle early inspiratieloos noem, is natuurlijk onzin dat snap ik zelf ook nog wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Brainweavers schreef:
En de mensen die zeggen dat HARDbass een HARD anthem moet hebben, zeggen die dan ook dat DOMinator een DOM anthem moet hebben???

Kerel, dat is sirieus het stomste wat ik ooit hier op het forum heb zien staan.
Afbeelding

Ik vind het "SIRIEUS" een prachtopmerking :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wat? Zij mogen dit wel inspiratieloos en alles noemen en dan zeg ik wat over early en dan flippen ze hem .. :lol: Ga huilen serieus. Snap Lyst sowieso niet dat ie overal commentaar op moet hebben, de kicks pitchen tegenwoordig gewoon accept it! En loop niet overal bij te janken -.0 Vind het best dat hij dit niks aan vind en de andere ook, maar zeg dan niet zoiets dat we geen smaak hebben of iets dergelijks -.0

Denk dat het meer over het nummer op zich gaat, of een artiest. Maar het lijkt me een beetje overdreven om in een klap een heel sub-grene inspiratieloos te noemen. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks