Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haaat.. snapt t probleem nie. Hardbass is nooit raw raw geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, misschien ben ik een beetje TE geweest. Nee heb ook al op het nieuwstopic op de homepage gereageerd, en daar zei ik dat ik het ook wel weer leuk vond wat namen als DBSTF, Wildstylez & BH etc weer 's te zien live. Maar dat neemt niet weg dat dit nummer echt afgrijselijk is, maar dat is puur vanwege 't nummer en niet omdat 't Hard Bass is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doomed 2.0 ....

beter maakt ie van ''Headshot'' het anthem, want dit is gewoon ruk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doomed
Hard With Style (Doomed 2.0)
Eternalize (Doomed 3.0)

Gaat z'n album Doomed Forever heten? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 03:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2basb schreef:
Persoonlijk vind ik hem echt erg tegenvallen!
Nu zal hadhntrz dit vast lezen en er weer een meme van maken :/


Die gast is echt zielig bezig zeg. Bij elke post van hem zijn er honderden kontenlikkers die blind (eigenlijk eerder doof) achter hem aan lopen wat hij ook produceert, maar de paar mensen die ook kritisch naar zijn nummers kunnen kijken loopt hij belachelijk te maken náár de kontenlikkers toe.

Beetje jammer dat hij zelf niet reageert als die wel zo flink is om alles te lezen én ons belachelijk te maken. Zo maak je jezelf niet geliefd hier nee, dan verandert het vanzelf echt in Haattraxx.

Nummer is overigens wat we tegenwoordig van Hhz gewend zijn, ongeïnspireerd. Dat moet hij zelf ook wel een keer inzien nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 03:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

XtD schreef:
2basb schreef:
Persoonlijk vind ik hem echt erg tegenvallen!
Nu zal hadhntrz dit vast lezen en er weer een meme van maken :/


Die gast is echt zielig bezig zeg. Bij elke post van hem zijn er honderden kontenlikkers die blind (eigenlijk eerder doof) achter hem aan lopen wat hij ook produceert, maar de paar mensen die ook kritisch naar zijn nummers kunnen kijken loopt hij belachelijk te maken náár de kontenlikkers toe.

Beetje jammer dat hij zelf niet reageert als die wel zo flink is om alles te lezen én ons belachelijk te maken. Zo maak je jezelf niet geliefd hier nee, dan verandert het vanzelf echt in Haattraxx.

Nummer is overigens wat we tegenwoordig van Hhz gewend zijn, ongeïnspireerd. Dat moet hij zelf ook wel een keer inzien nu.


Kerel neem het niet zo serieus, toen ik die post over Haattraxx zag moest ik toch echt wel even lachen. Hij heeft heus niet de intensie Hardtraxx te vernietigen

De track vind ik overigens aardig klinken, benieuwd naar de definitieve versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 05:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doomed (HB 2012 Edit :/ )
beetje een tegevaller :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook Hard Bass is af van de hardere anthems. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 09:29 
 
Hardtraxx Elite

Stiekem dacht ik van yes, headhunterz gaat iedereen een poepie laten ruiken door met een bom van een anthem aan te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 09:48 
 
Hardtraxx Elite

Dit zou de eerste versie zijn die je zou horen. Hij is in het filmpje dus nog niet klaar.
Maar ik vind dit echt niks. Jammer dat ie zo herkenbaar is en een beetje leeg.
Maar het klinkt wel leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap de vergelijking met Doomed niet helemaal, alsof iedere artiest meteen om de 3 tracks een compleet nieuw sound design moet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Snap de vergelijking met Doomed niet helemaal, alsof iedere artiest meteen om de 3 tracks een compleet nieuw sound design moet hebben.


Deden ze dat maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Khadber schreef:
Snap de vergelijking met Doomed niet helemaal, alsof iedere artiest meteen om de 3 tracks een compleet nieuw sound design moet hebben.


Deden ze dat maar.

En dan heel weinig tracks per jaar uitbrengen, zodat je langer naar de "uitgekauwde hitjes" mag luisteren. Plus een argument over herkenbaarheid en exclusiviteit van een promo, dan zie je misschien waarom ik het vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lijkt op:

Doomed
Headshot
Hard With Style

MAAR:

vind hem wel leuk :)

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basscow schreef:
beter maakt ie van ''Headshot'' het anthem, want dit is gewoon ruk

precies, dit is echt een lachertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, maar dit is echt troep. Helemaal voor een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:16 
 
Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Sorry, maar dit is echt troep. Helemaal voor een anthem.


Wacht het complete nummer maar ff af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:18 
 

hmmm had toch echt liever headshot gezien als anthem maar geen verkeerd nummertje :)
Line-up vind ik ook niet denderend alleen teamblue is vet! denk dat ik Hardbass 2013 pas weer meepak
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind hem niet slecht, maar had toch wel beter verwacht/gehoopt :whistle:
Vond Headshot veel meer geschikt als anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saai, energieloos, kicks klinken niet lekker... Klinkt als doomed/hard with style.

Nee dit is niets :(

Line-up is ook zaad dus skip 'm dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje jammer...

Hij had van mij wat harde mogen zijn!
Vooral de vocals als hij hardbass zegt

Deze weg gooien en gewoon het bazen anthem van vorig jaar gebruiken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:41 
 
Hardtraxx Addict

Hmm, het klinkt wel lekker.. Maar krijg er totaal geen Hard Bass gevoel bij, zoals voorgaande anthems
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:53 
 

Noemen jullie jezelf dan critici :D? Iedereen zit hier ook maar wat te zeiken van het is niet goed etc.

Wie weet wil hhz dit gwn produceren? En interesseren die '1000den kontlikkers' hem meer dan dit hoopje onozelaars hier. Ik zou mijzelf ook geen hol van jullie aantrekken, zolang de grote massa het leuk vind. Je hebt altijd tegenstanders, maar of jullie jezelf nu goed voelen om constant slecht te praten over alles, zelfs over de kleinste kick, moet je jezelf is afvragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, anthem moet ik toch volgens mij nog een paar keer luisteren. Weet niet wat ik ervan moet vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:11 
 
Donateur

Het is duidelijk wat zijn nieuwe style is. Positief vind ik in zekere hoogte, omdat het allemaal wel gewoon lekker in elkaar steekt. Doomed, Headshot, Hard With style, en nu dit anthem lijken daarom denk ik ook veel op elkaar. Denk dat willem gewoon zich gevonden heeft in deze style en dat het daarom ook veel op elkaar lijkt. Maar inderdaad zal hij wel moeten oppassen dat het niet allemaal hetzelfde blijft, daar lijkt het in zekere zin wel op. Vind dit anthem wel geinig, maar mij ordeel heb ik pas na intro en outro, vaak als die vet zijn vind ik het nummer in totaal wel ok.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks