Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat 'n onzin, ik heb het over dat elke professionele productie wel iets orginieels of bijzonders bevat. Dan hoef je dus niet aan te komen met vage carnavals edits, echt een heel lomp argument. Buiten dat zit er nauwelijks een melodie in. Kant noch wal dus.

We draaien het eens om, wat vond jij niet vet aan de afgelopen sets van HHz en waarom vind jij dat hij het anthem NIET had mogen maken? Ik begrijp dat je heel graag B-Front / Zany had willen zien, maar dan zul je het dit jaar toch echt op een ander feest moeten zoeken. Totaal niet reeel om dat te verwachten / hopen.

Gaat er trouwens totaal niet om over wat men op hardtraxx wel en niet wil zien, de grote menigte zit nog steeds niet hier op HardTraxx maar staat lekker in het Gelredome los te gaan op de Wild Motherfuckers bijvoorbeeld. Ik had ook liever een anthem van B-Front gezien, maar dat zit er nu eenmaal niet in. Als je totaal geen begrip hebt voor de keuze van B2S om Headhunterz dit jaar een kans te geven met het anthem heb je gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen en kan je niet helder nadenken. Zijn echt meer dan genoeg redenen voor om om wel aan HHz te geven. Net als z´n eigen area op Thrillogy trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm.. Dit nummer geeft mij wel een HardBass gevoel. Melodie heeft toch wat ''scherps'' in zich, wat ik ook zo vet vond bij de voorgaande anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat 'n onzin, ik heb het over dat elke professionele productie wel iets orginieels of bijzonders bevat. Dan hoef je dus niet aan te komen met vage carnavals edits, echt een heel lomp argument. Buiten dat zit er nauwelijks een melodie in. Kant noch wal dus.

We draaien het eens om, wat vond jij niet vet aan de afgelopen sets van HHz en waarom vind jij dat hij het anthem NIET had mogen maken? Ik begrijp dat je heel graag B-Front / Zany had willen zien, maar dan zul je het dit jaar toch echt op een ander feest moeten zoeken. Totaal niet reeel om dat te verwachten / hopen.

Gaat er trouwens totaal niet om over wat men op hardtraxx wel en niet wil zien, de grote menigte zit nog steeds niet hier op HardTraxx maar staat lekker in het Gelredome los te gaan op de Wild Motherfuckers bijvoorbeeld. Ik had ook liever een anthem van B-Front gezien, maar dat zit er nu eenmaal niet in. Als je totaal geen begrip hebt voor de keuze van B2S om Headhunterz dit jaar een kans te geven met het anthem heb je gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen en kan je niet helder nadenken. Zijn echt meer dan genoeg redenen voor om om wel aan HHz te geven. Net als z´n eigen area op Thrillogy trouwens.

Ik zou toch nog even blijven oefenen met discussie voeren.. Je argumenten slaan echt nergens op >.<
1. Als elke track iets origineels en bijzonders heeft, dan valt de hele betekenis van bijzonder/origineel weg. Als iedereen in de wereld slim is, is niemand slim.
2. Als jij zegt elke track, is het voldoende om een track te noemen die er niet aan voldoet om je argumentatie onderuit te halen. Je kunt het lomp noemen, maar daar wordt het niet anders van.
3. Het is totaal niet reëel dat Zany het anthem maakt? Laat me niet lachen man. Zany, The Beholder en Max Enforcer zijn de eerste namen waar je aan denkt bij een Hardbass anthem. En B-Front ligt veel meer in die stijl dan Headhunterz, dus ook dat is een meer logische optie.
4. Wat er niet goed is aan Headhunterz set is gewoon een kwestie van smaak. Daar kun je je argumentatie niet op baseren. Ik kan je wel 10 dingen opnoemen wat ik niets vind aan een Headhunterz set, maar wat bewijs ik ermee?
5. Geen inlevingsvermogen? Ik snap heel goed waarom een Headhunterz het anthem maakt, maar begrijpen en begrip hebben zijn twee verschillende dingen.
6. Thrillogy heeft niets met Hardbass te maken, Thrillogy is voor de mensen die iets betekent hebben voor de hardstyle scene. Dat heeft Headhunterz zeker. Hardbass had voorheen altijd een hard/duister anthem. Vorig jaar was het al een stuk minder. Dus het is logisch dat mensen dat opmerken.

Volgens mij was dat alles wat je beweert hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
3. Het is totaal niet reëel dat Zany het anthem maakt? Laat me niet lachen man. Zany, The Beholder en Max Enforcer zijn de eerste namen waar je aan denkt bij een Hardbass anthem. En B-Front ligt veel meer in die stijl dan Headhunterz, dus ook dat is een meer logische optie.

Nee, dat vind ik niet. Zany (& the Beholder) hebben in 2010 't anthem gemaakt dus ik vind het vrij logisch dat ze hij dat in 2012 niet weer een keer mag flikken. Tel daarbij het succes dat Headhunterz bij het 'grote publiek' (dat overigens vorig jaar gewoon Zatox adoreerde) dit jaar heet vergaard en ik vind het enigzins logisch te noemen dat hij het anthem mag maken. B-Front had ook een goede keuze geweest, maar daar zal dus een andere reden voor geweest zijn om hem niet te kiezen.

Citaat:
4. Wat er niet goed is aan Headhunterz set is gewoon een kwestie van smaak. Daar kun je je argumentatie niet op baseren. Ik kan je wel 10 dingen opnoemen wat ik niets vind aan een Headhunterz set, maar wat bewijs ik ermee?

Ja, niets. Evenals je er niks mee bereikt door achteraf aan te geven dat Headhunterz een foute keus is en dat je niet begrijp waarom er voor hem gekozen is. Daar zijn blijkbaar genoeg redenen voor geweest en er zijn genoeg mensen met een andere smaak (dan jij en ik) om die keuze voor Headhunterz te maken.

Citaat:
6. Thrillogy heeft niets met Hardbass te maken, Thrillogy is voor de mensen die iets betekent hebben voor de hardstyle scene. Dat heeft Headhunterz zeker. Hardbass had voorheen altijd een hard/duister anthem. Vorig jaar was het al een stuk minder. Dus het is logisch dat mensen dat opmerken.

Volgens mij was dat alles wat je beweert hebt.

Dat weet ik, maar ik vind het wat vergezocht om van tevoren aan te geven dat te feesten 'omgedraaid' zouden zijn. Vind dat je daar tot na beide feesten niks over kunt zeggen.

Leuk verder dat je nog even de moeite neemt m'n 'argumentatie skills' te beoordelen. :thumbup: Geen zorgen, ik weet dat ik niet in de buurt van jou kom. Daar heb ik verder ook vrij weinig behoefte aan, maar dat had ik zonder die zin ook wel begrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
1. Als elke track iets origineels en bijzonders heeft, dan valt de hele betekenis van bijzonder/origineel weg. Als iedereen in de wereld slim is, is niemand slim.
2. Als jij zegt elke track, is het voldoende om een track te noemen die er niet aan voldoet om je argumentatie onderuit te halen. Je kunt het lomp noemen, maar daar wordt het niet anders van.

Bedoelde meer dat elke plaat als geheel een origineel (dus niet bestaand) vormt. Ik begrijp je argumentatie en het voorbeeld dat je geeft spreekt voor zichzelf maar ik vind deze track duidelijk geen 'Kopie'. Zoals ik al eerder aangaf vind ik Qlimax 2011 / HB 2011 meer op elkaar lijken, en zelfs dat is geen kopie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:41 
 
Hardtraxx Addict

Hm.. Ik kan dit nummer meer waarderen nu ik er een paar keer achter elkaar naar heb geluisterd. De kicks pitchen niet te hoog, precies goed eigelijk, zit toch wel een rauw randje aan de melodie vind ik. Ik neem mijn vorige uitspraken dus weer terug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nee, dat vind ik niet. Zany (& the Beholder) hebben in 2010 't anthem gemaakt dus ik vind het vrij logisch dat ze hij dat in 2012 niet weer een keer mag flikken. Tel daarbij het succes dat Headhunterz bij het 'grote publiek' (dat overigens vorig jaar gewoon Zatox adoreerde) dit jaar heet vergaard en ik vind het enigzins logisch te noemen dat hij het anthem mag maken. B-Front had ook een goede keuze geweest, maar daar zal dus een andere reden voor geweest zijn om hem niet te kiezen.

The Beholder heeft het HB anthem al 3x gemaakt en Max Enforcer 1x officieel en 1x officieus. Dus dat Zany geen reële optie is onzin. Daarnaast zijn beide artiesten nooit super populair geweest onder de massa, dus schijnbaar hanteerd(e) b2s andere criteria dan jij hier doet voorkomen. Overigens zei je net nog dat B-Front niet reëel was en nu opeens weer wel...

Citaat:
Ja, niets. Evenals je er niks mee bereikt door achteraf aan te geven dat Headhunterz een foute keus is en dat je niet begrijp waarom er voor hem gekozen is. Daar zijn blijkbaar genoeg redenen voor geweest en er zijn genoeg mensen met een andere smaak (dan jij en ik) om die keuze voor Headhunterz te maken.

Daar zit wel degelijk een verschil tussen. Dat de HB anthems tot nu toe altijd hard/rauwer zijn geweest (op het anthem van dit jaar na dan) is een feit. Dan kun je er wel allemaal dingen bij gaan halen dat het logisch is, maar dat is het juist niet. Het wijkt af van het concept dat we gewend zijn en als iets afwijkt is iets vaak niet iets logisch. Jij bedenkt je eigen nieuwe concept dat niets met de vorige te maken heeft en concludeert daaruit dat hhz een logische keuze is..
Citaat:
Dat weet ik, maar ik vind het wat vergezocht om van tevoren aan te geven dat te feesten 'omgedraaid' zouden zijn. Vind dat je daar tot na beide feesten niks over kunt zeggen.

Als je het zelf weet, waarom haal je het dan aan >.< En ik heb geen idee waar je nu ineens over begint en wat dat met de discussie te maken heeft.
Citaat:
Leuk verder dat je nog even de moeite neemt m'n 'argumentatie skills' te beoordelen. :thumbup: Geen zorgen, ik weet dat ik niet in de buurt van jou kom. Daar heb ik verder ook vrij weinig behoefte aan, maar dat had ik zonder die zin ook wel begrepen.

Ik heb je de laatste dagen veel mensen zien verbeteren. En vervolgens kom je met alleen maar onzin op de proppen. Als je mensen wilt verbeteren, prima, maar weet dan wel waar je het over hebt en lul niet zomaar wat raak. Dat is irritant.

@andere post, dus omdat je een track kunt noemen die nog minder origineel is, maakt dat deze plaat origineel? Bovendien zit er nog een heel groot grijs vlak tussen een kopie en een originele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 01:00 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 01:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, ik ging er vanuit dat de eerste drie genoemde artiesten nog niet vaker (of in elk geval zó) vaak een anthem gemaakt hadden. B2S hanteerde inderdaad dus blijkbaar andere criteria dan dat ik zelf dacht. Ik moet bekennen dat ik dit niet heb opgezocht en nog niet zolang meedraai als jij. Had ik misschien wel moeten doen. Tevens geef ik niet hard aan dat B-Front een reële keuze was geweest. Ik had het (zelf) een goede, en wellicht betere keuze dan Headhunterz gevonden.

Wat betreft het omdraaien van feesten; het gaat hierbij over Hard Bass / Qlimax en dit heeft dus inderdaad niks met onze discussie wat betreft dit feest en het anthem te maken.

Ik had je verder nog een PM gestuurd waarin ik je vroeg om de specifieke topics waarin ik mensen onjuist zou hebben verbeterd. Ik kom in deze kwestie inderdaad meer dan genoeg kennis te kort, en ik ben zeker niet te beroerd om dat toe te geven. Echter als ik iemand verkeerd verbeter kun je toch gewoon in de specifieke thread aangeven waar het om gaat. Of is het voor jou dan echt even nodig om te laten zien wie de baas is als het om argumenteren gaat? Volgens mij gaat het je gewoon om mijn opmerking van een pagina of 2 terug waarin ik je comment fout had gelezen, en daar vervolgens mij verontschuldiging voor aanbood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 08:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Eerlijk gezegd, weet ik niet eens meer wie mijn comment verkeerd gelezen heeft en in welk topic ik daar wat van gezegd heb.

Het ging mij er puur om, dat je een beetje wijs liep te doen, terwijl je onzin liep te verkondigen. Daar, vind ik, moet doorheen geprikt worden. En aangezien Dream Chaser (met wel juiste argumenten) je niet kon overtuigen, doe/deed ik maar een poging. Ik reageer vanavond wel op je PM, moet nu weg. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 12:46 
 

Dream Chaser schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wel waar, elke track is bijzonder. Melodie valt echter tegen.

Bullshit argument. Dan vind je de hardstyle remix van "Met Romana op de scooter" ook een bijzondere track?


JA, en nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 12:57 
 

nee. dit trekt me niet echt naar voren uit de achterste rij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
heb je gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen en kan je niet helder nadenken.


En dan zeg je dat ik met een lomp argument kom??!!

TiMOTHYb schreef:
wat vond jij niet vet aan de afgelopen sets van HHz en waarom vind jij dat hij het anthem NIET had mogen maken?


Teveel nummers in zijn sets die me gewoon totaal niet boeien. :) Waarom zou hij het anthem niet mogen maken: zoals al meerdere mensen zeggen vind ik het totaal niet bij de uitstraling van die feest passen. Het hoeft heus niet alleen maar harder, dat heb ik nergens beweerd. Maar alleen al de anthems zijn van Zany & The Beholder, naar Wild Motherfuckers en nu naar HHZ gegaan. Nogal een verschil lijkt me? Vind dat zelf nou niet echt een hele positieve ontwikkeling. Op deze manier maak je van een feest waarmee er nog iets van onderscheidt gemaakt kan worden, gewoon een 13 in een dozijn groot hardstyle evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:40 
 
Hardtraxx Newbie

Doomed 2.00 :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Teveel nummers in zijn sets die me gewoon totaal niet boeien. :) Waarom zou hij het anthem niet mogen maken: zoals al meerdere mensen zeggen vind ik het totaal niet bij de uitstraling van die feest passen. Het hoeft heus niet alleen maar harder, dat heb ik nergens beweerd. Maar alleen al de anthems zijn van Zany & The Beholder, naar Wild Motherfuckers en nu naar HHZ gegaan. Nogal een verschil lijkt me? Vind dat zelf nou niet echt een hele positieve ontwikkeling. Op deze manier maak je van een feest waarmee er nog iets van onderscheidt gemaakt kan worden, gewoon een 13 in een dozijn groot hardstyle evenement.

Ja ben ik het ook zeker mee eens, maar blijkbaar zit er een verandering in die criteria voor B2S aangezien ze inderdaad eerst naar WF en nu naar HHz gaan. Ik vind dit ook niet echt een positieve ontwikkeling, maar dat lijkt me in dit geval niet echt relevant.

Overigens vind ik hier weer dat je te snel een conclusie trekt door te zeggen dat Hard Bass nu een 13 in een dozijn groot hardstyle evenement zou worden, of dat ze dat er van proberen te maken. Dat wil ik eerst wel eens meemaken voordat ik daar een uitspraak over doe. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Overigens vind ik hier weer dat je te snel een conclusie trekt door te zeggen dat Hard Bass nu een 13 in een dozijn groot hardstyle evenement zou worden, of dat ze dat er van proberen te maken. Dat wil ik eerst wel eens meemaken voordat ik daar een uitspraak over doe. :)


Njah het is ook niet echt een conclusie, het valt nog te zien wat er echt gaat gebeuren.
Maar ik vind dat ze voorbaat al een grote kans om zich te onderscheiden laten liggen, door deze weg in te slaan.
Ik snap ook wel dat ze geen half volle Gelredome willen, maar het raakt volgens mij toch wel uitverkocht. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt de anthem opzich niet verkeerd, maar toen ik deze voor de eerste keer hoorde dacht ik gelijk aan Doomed. Doomed is zeker niet verkeerd, maar vindt het jammer dat een anthem dan zo hetzelfde structuur heeft, vindt de synths zelf dunner, de melo minder en de vocals ook minder. Nu twijfel ik absoluut niet over de kwaliteiten van Heady, maar vindt het zo niet-origineel en dat is gewoon jammer.. Dit lijkt wel een verdunde versie van Doomed met in mijn ogen minder power en energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is echt geen bagger hoor, zit weer heel goed in elkaar. Het is alleen niet helemaal mijn smaak :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, dit als HardBass anthem word ik niet blij van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:23 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Wat betreft het omdraaien van feesten; het gaat hierbij over Hard Bass / Qlimax en dit heeft dus inderdaad niks met onze discussie wat betreft dit feest en het anthem te maken.

WOW, sinds wanneer vergelijken de mensen de Qlimax edities met Hard Bass ?? Sinds wanneer zitten die op dezelfde lijn ??? (uitgenomen dat het allebei in het Gelredome wordt gehouden).
HHZ zei zelf nog vorig jaar: 'Qlimax is net als een film, een spectacel, dat moet je gewoon is zien zoiets. En Hard Bass is echt meer een evenement voor de muziek.' De rest weet ik niet zoveel meer, maar daar komt het op neer...

Wat betreft zijn originele citaat vind ik er nu nog maar weinig van terecht gekomen, als hij en de andere teams maar goed mixen en diverse platenkeuze maken, dan maakt hij die statement toch nog weer goed, zoals het hoort. Maar dat zien we wel tegen dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doomed 2.0, vindt hem niet erg origineel voor een anthem maar als ie gedraaid wordt gaat iedereen toch wel los :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:51 
 

DAMES... DAMES...

kunnen we het een beetje OT houden zeg :|..
Het nummer is kut, of het nummer is niet kut... klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik zou toch nog even blijven oefenen met discussie voeren.. Je argumenten slaan echt nergens op >.<

Ben het met je eens, zolang hij het maar op een ander forum verder gaat voeren! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Overigens vind ik hier weer dat je te snel een conclusie trekt door te zeggen dat Hard Bass nu een 13 in een dozijn groot hardstyle evenement zou worden, of dat ze dat er van proberen te maken. Dat wil ik eerst wel eens meemaken voordat ik daar een uitspraak over doe. :)


Wildstylez
Brennan Heart
Coone
D-Block & S-te-Fan LIVE
Headhunterz
Psyko Punkz

Zegt genoeg denk ik! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 02:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wat betreft het omdraaien van feesten; het gaat hierbij over Hard Bass / Qlimax en dit heeft dus inderdaad niks met onze discussie wat betreft dit feest en het anthem te maken.

WOW, sinds wanneer vergelijken de mensen de Qlimax edities met Hard Bass ?? Sinds wanneer zitten die op dezelfde lijn ??? (uitgenomen dat het allebei in het Gelredome wordt gehouden).
HHZ zei zelf nog vorig jaar: 'Qlimax is net als een film, een spectacel, dat moet je gewoon is zien zoiets. En Hard Bass is echt meer een evenement voor de muziek.' De rest weet ik niet zoveel meer, maar daar komt het op neer...

Wat betreft zijn originele citaat vind ik er nu nog maar weinig van terecht gekomen, als hij en de andere teams maar goed mixen en diverse platenkeuze maken, dan maakt hij die statement toch nog weer goed, zoals het hoort. Maar dat zien we wel tegen dan ;)

Ik ben dus geen voorstander van beide feesten met elkaar vergelijken om op die manier te zeggen dat ze om zouden draaien qua hardheid of steil. Op de vorige pagina probeert iemand dat namelijk, en daar was en ben ik het niet mee eens
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks