Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 02:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Wildstylez
Brennan Heart
Coone
D-Block & S-te-Fan LIVE
Headhunterz
Psyko Punkz

Zegt genoeg denk ik! :thumbup:

Vrees er ook zeker voor, maar wil het gewoon eerst meemaken voor ik er wat over zeg. Vind het raar en tegen mijn wil in om nu al een conclusie te trekken over een feest dat pas volgend jaar wordt gevierd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 15:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De vriendinnen van mijn zusje hebben gevraagd of ze meeging naar Hardbass. Zegt ze, ik hoef niet naar die herrie. Zij: We gaan ook niet voor de muziek, het schijnt dat het een hele vette show is. (Ze luisteren allemaal alleen top40)

Gelukkig is mijn zusje nog wel zo verstandig om niet zoveel geld neer te tellen voor alleen een show. Hardbass is wat dat betreft al (bijna?) net als qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 17:48 
 
Hardtraxx Addict

moet nog even wennen aan het nummertje, maar kan er mee door! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik moet eigenlijk ook wel toegeven dat ik Hard Bass indrukwekkender vond qua entourage dan Qlimax dit jaar. Die videoschermen kwamen wel echt heel goed over op me, terwijl ik bij Qlimax meer het gevoel had naar wat projecties te kijken.

Oh en die blauwe vlammen tijdens Crypsis. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 18:21 
 
Artiest

Lyst schreef:
De vriendinnen van mijn zusje hebben gevraagd of ze meeging naar Hardbass. Zegt ze, ik hoef niet naar die herrie. Zij: We gaan ook niet voor de muziek, het schijnt dat het een hele vette show is. (Ze luisteren allemaal alleen top40)

Gelukkig is mijn zusje nog wel zo verstandig om niet zoveel geld neer te tellen voor alleen een show. Hardbass is wat dat betreft al (bijna?) net als qlimax.


Care less/irrelevant.

Het nummer doet me iets meer nu, maar alsnog vat het voor mij iig niet de Hardbass sfeer samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 18:24 
 

Lyst schreef:
De vriendinnen van mijn zusje hebben gevraagd of ze meeging naar Hardbass. Zegt ze, ik hoef niet naar die herrie. Zij: We gaan ook niet voor de muziek, het schijnt dat het een hele vette show is. (Ze luisteren allemaal alleen top40)

Gelukkig is mijn zusje nog wel zo verstandig om niet zoveel geld neer te tellen voor alleen een show. Hardbass is wat dat betreft al (bijna?) net als qlimax.

En je punt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een achteruit gang vergeleken met de anthem van vorig jaar...... zoals ik het nu hoor vind ik het maar een pussy nummer :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Lyst schreef:
De vriendinnen van mijn zusje hebben gevraagd of ze meeging naar Hardbass. Zegt ze, ik hoef niet naar die herrie. Zij: We gaan ook niet voor de muziek, het schijnt dat het een hele vette show is. (Ze luisteren allemaal alleen top40)

Gelukkig is mijn zusje nog wel zo verstandig om niet zoveel geld neer te tellen voor alleen een show. Hardbass is wat dat betreft al (bijna?) net als qlimax.

En je punt is?


Neem aan dat hij bedoelt dat Hard Bass tegenwoordig ook al een feest is geworden voor de dagjesmens. Qlimax is natuurlijk verschrikkelijk op dat gebied, heb zelf nog geen ervaring met Hard Bass dus kan er zelf niet zoveel over zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:50 
 

XtD schreef:
Almighty schreef:
Lyst schreef:
De vriendinnen van mijn zusje hebben gevraagd of ze meeging naar Hardbass. Zegt ze, ik hoef niet naar die herrie. Zij: We gaan ook niet voor de muziek, het schijnt dat het een hele vette show is. (Ze luisteren allemaal alleen top40)

Gelukkig is mijn zusje nog wel zo verstandig om niet zoveel geld neer te tellen voor alleen een show. Hardbass is wat dat betreft al (bijna?) net als qlimax.

En je punt is?


Neem aan dat hij bedoelt dat Hard Bass tegenwoordig ook al een feest is geworden voor de dagjesmens. Qlimax is natuurlijk verschrikkelijk op dat gebied, heb zelf nog geen ervaring met Hard Bass dus kan er zelf niet zoveel over zeggen :P

Tja, Hardstyle is populair hè. Kan mij btw mijn reet roesten. Sta toch altijd vooraan, merk nooit wat van "dagjesmensen" achterin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 02:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allereerst: jezus, volgens mij heeft er iemand bedorven snoepjes uitgedeeld op een HT-meeting? Krijg bijna het idee dat de hechte community wat aan het wankelen is en de neuzen niet in meer echt in grote lijnen dezelfde kant op staan. Echter wel vermakelijk, en dan doel ik niet op het over en weer bitchen maar puur dat er opmerkingen en commentaar tussenstaat waar ik wel even om moest lachen.

Nog ff een stukje tussen neus en lippen door off-topic: ik begin bijna nieuwsgierig te worden naar het aantal posts waarin Lyst nagenoeg dezelfde kritiek levert over de hedendaagse mainstream hardstyle. Ik kan best snappen, hoewel ik die mening eerder niet dan wel deel, dat je zo over die nummers denkt. Waar ik dan weer totaal niks van snap is dat je uberhaupt nog commentaar levert als het vrijwel altijd dezelfde uitkomst oplevert. Uit de reacties kan ik zeker opmaken dat je toch voldoende intelligentie hebt om te weten welke artiesten wel en welke niet daarin passen. Het is als het ware wachten tot er iets onwaarschijnlijks gebeurd en dan keer op keer teleurstelling, irritatie en frustratie uiten als dat niet gebeurd. In feite roep je het over jezelf af, dat mensen je verbeteren, het is ook een uitzondering dat de kritiek op de (pitch)kicks slechts een klein argument is.

Dit geld in zekere zin ook voor anderen, en zie dit niet als een persoonlijke aanval. Dan zal ik mij, net als Lyst en vele anderen, beroepen op onze, in mijn ogen, belangrijkste vrijheid(meningsuiting).

Iets meer ontopic: Waarom spreken sommige HT-ers zichzelf zo tegen? Een producer wordt geacht elke keer een nieuwe sound in een nieuwe plaat te verwerken, maar een anthem moet elke keer matchen met vorige jaren.... :p

Over de track als anthem: anthem is beter dan vorug jaar. Die kan worden beschouwd als een hardere of rauwere plaat, maar totaal geen feeling, wat mij betreft pas ècht inspiratieloos. 2010 was hard, past wel bij de sound, maar zorgt er totaal niet voor dat ik naar hardbass wil. Kan best een uurtje naar dat soort tracks luisteren, maar voor mij vergelijkbaar met hatdcore. Het moet niet het enige zijn, hoewel ik er op z'n tijd enorm van geniet. 2009 had een toepasselijke titel, ik was amazed, TOP anthem! Deze is ook zeker niet verkeerd.

Over de track: Hardbass 2012 anthem > Qlimax 2011 anthem. Mooi sfeertje!

Teeeeering wat een werk, lang verhaal voor een touchscreen; spellings- en gramaticale fouten voorbehouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Lyst schreef:
De vriendinnen van mijn zusje hebben gevraagd of ze meeging naar Hardbass. Zegt ze, ik hoef niet naar die herrie. Zij: We gaan ook niet voor de muziek, het schijnt dat het een hele vette show is. (Ze luisteren allemaal alleen top40)

Gelukkig is mijn zusje nog wel zo verstandig om niet zoveel geld neer te tellen voor alleen een show. Hardbass is wat dat betreft al (bijna?) net als qlimax.

En je punt is?

Iemand hier beweerde dat de vergelijking Hardbass en Qlimax vergezocht was. Zoals je ziet geef ik hier een argument om dat tegen te spreken, met in de onderste zin de letterlijke tegenstelling.

Dus ik vraag me af of jullie de discussie überhaupt wel lezen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst ik leef serieus met je mee! Of toch niet, maar even 1 vraag!

Waarom ga je op alles in :p terwijl je al weet dat ze poep praten. Heb je tijd niet aan betere dingen te besteden dan discussiëren bij het Hardbass anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Omdat ik discussiëren leuk vind? :P
Je vraagt je toch ook niet af waarom jongetjes altijd gaan voetballen als ze uit school komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Omdat ik discussiëren leuk vind? :P
Je vraagt je toch ook niet af waarom jongetjes altijd gaan voetballen als ze uit school komen :P


Jahwel, daar snap ik de humor ook niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

echt, een grootschalige organisatie á la b2s en q-dance geven geen ruk om een paar honderd ht'ers die meer specifieke wensen hebben bij een groot evenement. alles wat hen deert is dat mensen terugkomen en dat ze geld vangen. dus ja, qlimax, hardbass, het neigt naar het allermogelijkst toegankelijk

Maximum schreef:
Wildstylez
Brennan Heart
Coone
D-Block & S-te-Fan LIVE
Headhunterz
Psyko Punkz

Zegt genoeg denk ik! :thumbup:


over de track verandert mijn mening niet, vind het niet anthem waardig, lijkt me te veel op recentere tracks van mister headhunterz,
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:35 
 
Artiest

wel grappig hoe melodieus en toegankelijk hier soms als hetzelfde wordt gezien. Terwijl mensen ook gewoon de scene in komen door artiesten als Zany, B-Front, Chris One, Coarsection.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:52 
 

Lyst schreef:
De vriendinnen van mijn zusje hebben gevraagd of ze meeging naar Hardbass. Zegt ze, ik hoef niet naar die herrie. Zij: We gaan ook niet voor de muziek, het schijnt dat het een hele vette show is. (Ze luisteren allemaal alleen top40)

Gelukkig is mijn zusje nog wel zo verstandig om niet zoveel geld neer te tellen voor alleen een show. Hardbass is wat dat betreft al (bijna?) net als qlimax.

Jij bent precies een communist, je zaagt over alles wat iets of wat commercieel is, vindt je Thera nog wel goed nu hij 3000 fb likes heeft? Hij begint wel ongeloofelijk commercieel te worden hoor ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Almighty schreef:
Lyst schreef:
De vriendinnen van mijn zusje hebben gevraagd of ze meeging naar Hardbass. Zegt ze, ik hoef niet naar die herrie. Zij: We gaan ook niet voor de muziek, het schijnt dat het een hele vette show is. (Ze luisteren allemaal alleen top40)

Gelukkig is mijn zusje nog wel zo verstandig om niet zoveel geld neer te tellen voor alleen een show. Hardbass is wat dat betreft al (bijna?) net als qlimax.

En je punt is?

Iemand hier beweerde dat de vergelijking Hardbass en Qlimax vergezocht was. Zoals je ziet geef ik hier een argument om dat tegen te spreken, met in de onderste zin de letterlijke tegenstelling.

Dus ik vraag me af of jullie de discussie überhaupt wel lezen..

Jou zusjes vriendinnen die gaan er heen, wat er dan misschien 4 zijn tegen over +/- 40.000 man die daar heen gaan. Dit vind jij dus een goed argument om uit te concluderen dat de dagjesmensen sterk toe nemen. Niet dat 4 dagjesmensen al om te kotsen zijn en met zo'n line-up zullen ze ook met het jaar toenemen, maar jou argument is nog dunner dan mijn kak die morgen, na een avond stappen in de wc licht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Jij bent precies een communist, je zaagt over alles wat iets of wat commercieel is, vindt je Thera nog wel goed nu hij 3000 fb likes heeft? Hij begint wel ongeloofelijk commercieel te worden hoor ...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

@maximum, het bewijst niets. Maar ik vind de kans vrij aannemelijk dat haar geval geen uitzonderingssituatie is. Ik denk dat je wel kunt stellen dat Hardbass de kant van Qlimax opgaat. Verder interesseert me het geen ene reet. Het is toch 's nachts, ben er nog nooit geweest en zal er dus ook niets aan missen. Enige wat ik aangeef is dat die vergelijking met Qlimax, die iemand anders maakte, niet helemaal uit de lucht gegrepen is. ;)

Maar laten we het weer over de track hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Jij bent precies een communist, je zaagt over alles wat iets of wat commercieel is, vindt je Thera nog wel goed nu hij 3000 fb likes heeft? Hij begint wel ongeloofelijk commercieel te worden hoor ...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

@ hierboven: :lol: :lol:

@ Lyst: haha oke oke.. ben het er verders ook wel mee eens hoor. Ik vond het vorig jaar echt moeilijk vet en van deze line up kan ik wel janken.

Maar genoeg over het feest, misschien maar is een goed idee om hieronder weer eens back OT te gaan. Het ging hier om het anthem van HB die door HHZ gemaakt is, mochten er onduidelijk heden zijn opgetreden bij mensen na 6 pagina's vol spam en discussies! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat er zoveel gezeik is over het Anthem en de line up zegt wel genoeg. Vorig jaar hoorde je niemand omdat het gewoon top was, dit jaar is het gewoon een aanfluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Lyst schreef:
De vriendinnen van mijn zusje hebben gevraagd of ze meeging naar Hardbass. Zegt ze, ik hoef niet naar die herrie. Zij: We gaan ook niet voor de muziek, het schijnt dat het een hele vette show is. (Ze luisteren allemaal alleen top40)

Gelukkig is mijn zusje nog wel zo verstandig om niet zoveel geld neer te tellen voor alleen een show. Hardbass is wat dat betreft al (bijna?) net als qlimax.

Jij bent precies een communist, je zaagt over alles wat iets of wat commercieel is, vindt je Thera nog wel goed nu hij 3000 fb likes heeft? Hij begint wel ongeloofelijk commercieel te worden hoor ...


Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LEKKER TRACKIE!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kvind hem beter als eerst maar nog steeds niet echt mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 12:56 
 
Hardtraxx Newbie

wat een kut anthem, ik hoor trouwens ook veel van doomed terug, dus dit was waar hhz zo druk mee was? :yawn:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks