Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:30 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Trouwens Lyst beweerde ergens (ondergesneeuwd onder die jambekkie bagger) dat het enige pluspuntje aan deze track is dat hij niet zou pitchen, maar dat doet hij toch wel? Niet zo storend als bijvoorbeeld in Psyko Punkz tracks maar ik hoor hem toch zeker pitchen.

Elke track pitched wel zo ongeveer dat moet ook wel :P Ik heb hem nog is geluisterd en ik vind hem wel wat hebben. Het is ieder geval een stuk beter dan zijn laatste 6tal releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:43 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Hoho, dacht toch echt dat er stond dat je geen pitchkicks had gevonden in het nummer. Gaf daarbij aan dat ik een beetje idioot werd van die onzin reactie van bovenstaande, maar dat leek me wel duidelijk in m'n reactie?

Begrijp trouwens niet waarom het nodig is dat JIJ totaal in de verdediging schiet maar oké.

edit: Had gewoon niet gequote, had ik moeten doen maar weinig zin om je reactie tussen die bagger te zoeken.

Beetje last van frustratie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:11 

Aan het typen...

mrazura schreef:
TiMOTHYb schreef:
Trouwens Lyst beweerde ergens (ondergesneeuwd onder die jambekkie bagger) dat het enige pluspuntje aan deze track is dat hij niet zou pitchen, maar dat doet hij toch wel? Niet zo storend als bijvoorbeeld in Psyko Punkz tracks maar ik hoor hem toch zeker pitchen.

Elke track pitched wel zo ongeveer dat moet ook wel :P Ik heb hem nog is geluisterd en ik vind hem wel wat hebben. Het is ieder geval een stuk beter dan zijn laatste 6tal releases.

Er zijn zat basslines die helemaal niet pitchen. En zelfs een klein beetje pitchen is geen noodzaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
mrazura schreef:
TiMOTHYb schreef:

Er zijn zat basslines die helemaal niet pitchen. En zelfs een klein beetje pitchen is geen noodzaak.

Mja ik had mijn zin iets te snel getypt er stond niet helemaal uitgedrukt wat ik wilde zeggen. Als je track een melodie zoals deze heeft dan ben je bijna wel verplicht te pitchen met je kicks om het aantrekkelijk te maken.

Voor mij is dat wel een noodzaak anders klinkt het niet, maar dat is een kwestie van smaak denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:06 

Hardtraxxer

Hmm weet niet wat ik er van moet denken :/
ik vind die nieuwe sound van hhz echt niks, en om dan nog maar niet
te spreken over die slappe kicks.
Heb hem nou een aantal geluisterd, maar het boeit me nog niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:06 

Donateur

mrazura schreef:
Mja ik had mijn zin iets te snel getypt er stond niet helemaal uitgedrukt wat ik wilde zeggen. Als je track een melodie zoals deze heeft dan ben je bijna wel verplicht te pitchen met je kicks om het aantrekkelijk te maken.

Voor mij is dat wel een noodzaak anders klinkt het niet, maar dat is een kwestie van smaak denk ik.

Ben het wel met je eens denk ik, in combinatie met dat het bij het grote publiek gewoon heel erg aanslaat. Vind ze in dit nummer nog niet eens zo heel erg hinderlijk al werd aangegeven. Het had (a la Waverider) erger gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:32 

Donateur

Khadber schreef:
Oke. En bij deze is het kinderspeelplein gehalte dus afgelopen.

Kappen met schelden en kinderachtig doen, gedraag je gewoon eens op een volwassen manier. Dat geldt voor beide partijen.

Volgende hieronder met dat kinderachtige gedrag krijgt een waarschuwing van me.

Om deze post nog maar eens te quoten. Volgende die offtopic gaat krijgt een waarschuwing, ik sta op scherp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:50 

Hardtraxxer

vind m best netjes! alleen t klinkt erg als Doomed! kan ermee door als je t mij vraagt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:28 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Lol, Brennan Heart verschijnselen hier, de track lijkt niet eens op Doomed. Simple minded verband gelegd tussen dingen die niet op elkaar lijken. Vind de track niet super, ik bedoel ik wil gewoon weer een Beholder anthem zoals ik ze in 2009 ofzo hoorde, maar om nu te zeggen dat deze track lijkt op Doomed... nee niet bepaald.

Het idee is vaag in de richting van Doomed maar vind hem er totaal niet op lijken. Dan vind ik het Qlimax en vorige Hard Bass anthem meer op elkaar lijken.

Maar die lijken ook een partij op elkaar :O
Niet erg geschikt als HardBass anthem naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:36 

Bierkoning

Hoezo komen mensen er nou weer op dat ie op Doomed lijkt >.< Dan lijken alle Crypsis tracks of Beholder tracks zeker ook allemaal op elkaar omdat ze vaak dezelfde elementen bevatten? Wat een bullshit zeg.

Over de track: Ik vind hem wel netjes, krijg er alleen niet echt het 'Hard Bass gevoel' bij. Maar al met al niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:39 

Donateur

Pommer schreef:
Hoezo komen mensen er nou weer op dat ie op Doomed lijkt >.< Dan lijken alle Crypsis tracks of Beholder tracks zeker ook allemaal op elkaar omdat ze vaak dezelfde elementen bevatten? Wat een bullshit zeg.

Meepraters :P of meelopers hoe je het maar wilt noemen. -.0

Is stoer he
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:54 

Hardtraxx Veteran

Ik luister deze track al veel te vaak.. kan b2s hem niet offline gooien? XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 10:41 

Aan het typen...

Pommer schreef:
Dan lijken alle Crypsis tracks zeker ook allemaal op elkaar

Niet dan? Ik heb 1,5 jaar dezelfde synths en type kicks gehoord. Jullie houden hem alleen een hand boven zijn hoofd, omdat die sound je aanspreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:37 

Bierkoning

Lyst schreef:
Pommer schreef:
Dan lijken alle Crypsis tracks zeker ook allemaal op elkaar

Niet dan? Ik heb 1,5 jaar dezelfde synths en type kicks gehoord. Jullie houden hem alleen een hand boven zijn hoofd, omdat die sound je aanspreekt.

Daarom gebruik ik hem ook als voorbeeld, omdat die wel vaak dezelfde elementen gebruikt. Maar dan nog kun je niet zeggen dat bijvoorbeeld Torture & Transmission op elkaar lijken, of Nackt & Gangsta Shit ofzo. En daarnaast heeft ie ook nog tracks als bijv. Get Hit, Sonic Sabotage, Multiple Thrusts & Chaser die daar genoeg van afwijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 18:05 

jambekkie schreef:
Jullie moeten B2S de schuld geven dat het anthem niet bij Hardbass past.
Zij hebben Heady gevraagd of hij het anthem wil maken voor de volgende editie Hardbass.
Heady is nu eenmaal niet raw, waarom zou hij dan een raw anthem produceren? Alleen omdat het Hardbass is?
Neeeuuhh!.

sinds wanneer is Hard Bass raw xd het is gewoon hardstikke mainstream, face it. minder dagjesmensen en tuig als op qlimax gelukkig wel :)

Lyst schreef:
Grappig, eerst maakt ie een of andere tekst over dat ie een raw track moet maken, omdat ie anders vervloekt wordt en vervolgens komt ie met een mainstream track.

beter luisteren: "make a rawstyle track"
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 19:32 

Hardtraxx Addict

Die melodie is gewoon veel te random imo.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 19:45 

Hardtraxx Addict

iSenSe` schreef:
Die melodie is gewoon veel te random imo.. :/

Precies wat ik er dus ook van vind. Melodie pakt me totaal niet. Kicks gaan zo op het eerste gehoord dan wel weer redelijk goed.
Maar overall vind ik de track, zover ik het nu kan beoordelen, gewoon niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:23 

Hardtraxxer

Hard Bass, whatskeburt??? :mad: Zo een dik feest altijd maar wat is dit! Deze plaat is de perfecte aanvulling van de kuttigste line up die dit feest ooit heeft gekend! Wat een superzwakke track! Ik zal er dit jaar niet bij zijn :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 19:08 

afrodisiak schreef:
Hard Bass, whatskeburt??? :mad: Zo een dik feest altijd maar wat is dit! Deze plaat is de perfecte aanvulling van de kuttigste line up die dit feest ooit heeft gekend! Wat een superzwakke track! Ik zal er dit jaar niet bij zijn :nono:

Dat je alleen al niet gaat door het anthem zegt al genoeg over je, vier je ook geen kerst als ze bij jullie thuis geen kerstboom zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:07 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
afrodisiak schreef:

Dat je alleen al niet gaat door het anthem zegt al genoeg over je, vier je ook geen kerst als ze bij jullie thuis geen kerstboom zetten?

Dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:13 

Hardtraxx Newbie

Kopie van DOOMED!
Niks bijzonders aan..

Waarom ook headhunterz anthem laten maken??

Qlimax en Hardbass dit jaar omgedraaid in vergelijking met vorig jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:37 

Donateur

dancesolutions schreef:
Kopie van DOOMED!
Niet waar
Citaat:
Niks bijzonders aan..

Wel waar, elke track is bijzonder. Melodie valt echter tegen.
Citaat:
Waarom ook headhunterz anthem laten maken??

Waarom niet? Heeft w.m.b. op Thrillogy weer bewezen waar hij uiteindelijk voor staat. Heerlijke LIVE-set, en Headshot een prima track bijvoorbeeld. Wie had jij liever gezien dan?
Citaat:
Qlimax en Hardbass dit jaar omgedraaid in vergelijking met vorig jaar..

In verhouding, en het kan nu eenmaal niet ELK jaar harder. Sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 08:02 

Hardtraxx Veteran

Anders ga je ff op iedere negatieve reactie uit z'n post in gast. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:15 

Donateur

Dakpan schreef:
Anders ga je ff op iedere negatieve reactie uit z'n post in gast. :')

Vond ik nodig, vind ook nog steeds dat ik geen onwaarheden opsom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:09 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Wel waar, elke track is bijzonder. Melodie valt echter tegen.

Bullshit argument. Dan vind je de hardstyle remix van "Met Romana op de scooter" ook een bijzondere track?

TiMOTHYb schreef:
Waarom niet? Heeft w.m.b. op Thrillogy weer bewezen waar hij uiteindelijk voor staat. Heerlijke LIVE-set, en Headshot een prima track bijvoorbeeld. Wie had jij liever gezien dan?

Kwestie van smaak, dat jij het gaaf vond wil niet zeggen dat de rest dat ook vond!
Had voor het hardbass anthem liever zany of b-front gezien ofzo. ;)

TiMOTHYb schreef:
en het kan nu eenmaal niet ELK jaar harder

Het hoeft ook niet ieder jaar harder, maar het hoeft ook niet softer te worden.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks