Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:46 

Donateur

Als je de tracks met zelfde sound niet zou kennen zou dit waarschijnlijk nog wel lekkerder klinken maar mede doordat ik die sound nu al wel weer heb gehoord vind ik deze track stukken minder.
Vroeger had hij veel meer verschillende sounds waarom nu niet meer?
En een anthem voor een feest zoals Hardbass mag wel veel tijd besteed aan worden.
Bijvoorbeeld door: Nieuwe sounds, nieuwe kicks etc. etc. te maken met een duistere sfeer want ook Headhunterz weet dat dat bij Hardbass hoort.
En kunnen ze als ze toch al die haat reacties op forums lezen niet eens lezen wat er staat?
PITCH KICKS :list: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:47 

Hardtraxx Elite

frankhardenberg schreef:
Als je de tracks met zelfde sound niet zou kennen zou dit waarschijnlijk nog wel lekkerder klinken maar mede doordat ik die sound nu al wel weer heb gehoord vind ik deze track stukken minder.
Vroeger had hij veel meer verschillende sounds waarom nu niet meer?
En een anthem voor een feest zoals Hardbass mag wel veel tijd besteed aan worden.
Bijvoorbeeld door: Nieuwe sounds, nieuwe kicks etc. etc. te maken met een duistere sfeer want ook Headhunterz weet dat dat bij Hardbass hoort.
En kunnen ze als ze toch al die haat reacties op forums lezen niet eens lezen wat er staat?
PITCH KICKS :list: :nono:

Dit is zijn stijl voor 2011 heeft ie gezegd, dus over 2 maandjes is het weer over :P
Hoop ik :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:55 

Hardtraxx Addict

djeeez, wat een random track zeg. perfect weapon, doomed, hws, headshot en eternalize. het syndroom van brennan heart is overgeslagen hiero.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:01 

Hardtraxx Addict

delange schreef:
djeeez, wat een random track zeg. perfect weapon, doomed, hws, headshot en eternalize. het syndroom van brennan heart is overgeslagen hiero.

Brennan Heart gaat de laatste tijd toch meer de andere kant weer op :P . Neem Lift Me Up, Lose My Mind en in mindere mate ook Running Late (wel weer het bekende Brennan Heart synthje maargoed ook niet echt een random melodie).

Ik vind wel dat Willem zijn laatste tracks teveel op elkaar lijken. Ik las dat hij een nieuwe kick had gemaakt (volgens hem zijn beste ooit), als hij die dan gebruikt en die synth veranderd dan zou het nog vetter zijn denk ik. Ik vind het concept wel vet maar ik hoop dat hij de track zelf nog wat origineler maakt door nieuwe sounds te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:06 

Rawbin schreef:
jambekkie schreef:
Tering, dit is echt kansloos!
Nu kun je zien dat dit haattraxx is.
Ik ben blij als Hardbass of die hype voorbij is.

Tyft straal dan een eind op of zo, mongooltje :cool:

Whahaha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:10 

Hardtraxx Addict

D-Teq schreef:
delange schreef:

Brennan Heart gaat de laatste tijd toch meer de andere kant weer op :P . Neem Lift Me Up, Lose My Mind en in mindere mate ook Running Late (wel weer het bekende Brennan Heart synthje maargoed ook niet echt een random melodie).

Ik vind wel dat Willem zijn laatste tracks teveel op elkaar lijken. Ik las dat hij een nieuwe kick had gemaakt (volgens hem zijn beste ooit), als hij die dan gebruikt en die synth veranderd dan zou het nog vetter zijn denk ik. Ik vind het concept wel vet maar ik hoop dat hij de track zelf nog wat origineler maakt door nieuwe sounds te gebruiken.

brennan heart heeft dan hopelijk die tijd gehad. maar helemaal omdat hij zo zat op te scheppen in z'n hws over hoe dik dit nummer wel niet is. nouuuuuu, als dit al dik is, dan is lichaamsomvang van erica terpstra buitensporig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:11 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Rawbin schreef:
jambekkie schreef:
Tering, dit is echt kansloos!
Nu kun je zien dat dit haattraxx is.
Ik ben blij als Hardbass of die hype voorbij is.

Tyft straal dan een eind op of zo, mongooltje :cool:

Whahaha :worship:

Almighty, jij bent ook een mooie stokert he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:35 

Donateur

D-Teq schreef:

Allemaal in dezelfde richting inderdaad, maar Doomed v2 vind ik bij deze track te ver gaan. Zoals ik al zei vind ik het Qlimax anthem en HardBass van vorig jaar dan meer op elkaar lijken. Heb alleen het gevoel dat de kick hier zo ongelofelijk veel kracht mist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:35 

Hardtraxx Veteran

Je begrijpt zelf niet dat je overdreven en irritant bezig bent he? (was @jankbekkie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:37 

Donateur

Trouwens Lyst beweerde ergens (ondergesneeuwd onder die jambekkie bagger) dat het enige pluspuntje aan deze track is dat hij niet zou pitchen, maar dat doet hij toch wel? Niet zo storend als bijvoorbeeld in Psyko Punkz tracks maar ik hoor hem toch zeker pitchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:42 

Hardtraxxer

Vind hem als Headhunterz plaat, behalve dat die elementen van Doomed bevat, wel goed maar als Hardbass anthem....nee, doe dan maar The Fear Of Darkness ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:47 

Hardtraxx Veteran

Oke. En bij deze is het kinderspeelplein gehalte dus afgelopen.

Kappen met schelden en kinderachtig doen, gedraag je gewoon eens op een volwassen manier. Dat geldt voor beide partijen.

Volgende hieronder met dat kinderachtige gedrag krijgt een waarschuwing van me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:50 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Oke. En bij deze is het kinderspeelplein gehalte dus afgelopen.

Kappen met schelden en kinderachtig doen, gedraag je gewoon eens op een volwassen manier. Dat geldt voor beide partijen.

Volgende hieronder met dat kinderachtige gedrag krijgt een waarschuwing van me.

Wie zijn eigenlijk de beide partijen?
Oh, sorry >.<

Dacht dat het nooit zou gebeuren, maar eindelijk ontopic :P... Ik heb het nummer nog een paar keer geluisterd en ik vind hem steeds beter worden.
Nu een full versie ervan, dan wordt ie waarschijnlijk nog beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:54 

Aan het typen...

Lyst schreef:
Enige wat me meevalt aan deze track is dat de kicks eindelijk eens niet extreem pitchen, maar zelfs de kicks zijn erg slap.

Het is leuk dat je me probeert te verbeteren, maar lees de volgende keer eerst eens wat er staat, voordat je me dingen in de mond legt die ik nooit gezegd heb. Dank :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:57 

Donateur

Lyst schreef:
Lyst schreef:
Enige wat me meevalt aan deze track is dat de kicks eindelijk eens niet extreem pitchen, maar zelfs de kicks zijn erg slap.

Het is leuk dat je me probeert te verbeteren, maar lees de volgende keer eerst eens wat er staat, voordat je me dingen in de mond legt die ik nooit gezegd heb. Bedankt..

Hoho, dacht toch echt dat er stond dat je geen pitchkicks had gevonden in het nummer. Gaf daarbij aan dat ik een beetje idioot werd van die onzin reactie van bovenstaande, maar dat leek me wel duidelijk in m'n reactie?

Begrijp trouwens niet waarom het nodig is dat JIJ totaal in de verdediging schiet maar oké.

edit: Had gewoon niet gequote, had ik moeten doen maar weinig zin om je reactie tussen die bagger te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 01:09 

Hardtraxx Elite

Zou helemaal mooi zijn als ze zouden pitchen als bijv. Phaser/X-Pand van de Frequencerz of de nieuwe JoS! Maar dit is gewoon kaal. En van een kale kip kun je niet plukken, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 01:28 

Hardtraxx Addict

Nee, vind het maar een kut nummer. nuff said! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 09:04 

Aan het typen...

TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Lyst schreef:

Het is leuk dat je me probeert te verbeteren, maar lees de volgende keer eerst eens wat er staat, voordat je me dingen in de mond legt die ik nooit gezegd heb. Bedankt..

Hoho, dacht toch echt dat er stond dat je geen pitchkicks had gevonden in het nummer. Gaf daarbij aan dat ik een beetje idioot werd van die onzin reactie van bovenstaande, maar dat leek me wel duidelijk in m'n reactie?

Begrijp trouwens niet waarom het nodig is dat JIJ totaal in de verdediging schiet maar oké.

edit: Had gewoon niet gequote, had ik moeten doen maar weinig zin om je reactie tussen die bagger te zoeken.

Omdat sommige mensen (niet jij in het bijzonder) de laatste tijd er een handje van hebben om mij te verbeteren. Waar ik op zich niets op tegen heb, ik maak net zo goed fouten. Maar 95% van die mensen die mij verbeteren, lezen gewoon niet goed. Dat stoort mij, omdat ik altijd goed nadenk over wat ik zeg. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 10:40 

Hardtraxxer

dik ook! hardbass! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:14 

Donateur

Lyst schreef:
Omdat sommige mensen (niet jij in het bijzonder) de laatste tijd er een handje van hebben om mij te verbeteren. Waar ik op zich niets op tegen heb, ik maak net zo goed fouten. Maar 95% van die mensen die mij verbeteren, lezen gewoon niet goed. Dat stoort mij, omdat ik altijd goed nadenk over wat ik zeg. :thumbup:

Aangezien jij altijd alles beter weet ( 99% van de tijd ook zo, helaas ). Is het gewoon een sport geworden.

Verwoord dat eerste niet bepaald goed :p Maar je snapt vast wel wat ik bedoel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:18 

Donateur

Ja, en 99% van Hardtraxx moet niets hebben van het door jou geliefde sub-genre dus elke keer dat jij over early begint kan je wat tegenstand verwachten. Heb echter nog nergens gezien dat je dat jezelf zo erg aantrok. Nogmaals gewoon verkeerd gelezen.

Ben toch wel benieuwd naar de full van deze track eigenlijk. Weet alleen wel zeker dat er niet veel aan veranderd zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:25 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Ja, en 99% van Hardtraxx moet niets hebben van het door jou geliefde sub-genre dus elke keer dat jij over early begint kan je wat tegenstand verwachten. Heb echter nog nergens gezien dat je dat jezelf zo erg aantrok. Nogmaals gewoon verkeerd gelezen.

Ben toch wel benieuwd naar de full van deze track eigenlijk. Weet alleen wel zeker dat er niet veel aan veranderd zal worden.

Hij heeft het nog niet eens over de inhoud, hij zegt alleen dat mensen hem vaak fout interpreteren omdat ze iets anders 'lezen' dan wat er werkelijk staat. Wanneer mensen hem dan op een fout wijzen terwijl er eigenlijk iets anders staat is het vrij logisch dat je je daar aan kunt storen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:35 

Hardtraxxer

Heb hem nu een paar keer geluisterd en vind het nog steeds geen bijzonder nummer!

Hij is niet slecht ofzo maar hij geeft me niet dat Hardbass gevoel zoals ik dat bij de anthems van voorgaande jaren wel had.
Melodie is erg simpel (wat overigens niet altijd slecht hoeft te zijn) en de kick vind ik een beetje aan de slappe kant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:40 

Donateur

wvd schreef:
Hij heeft het nog niet eens over de inhoud, hij zegt alleen dat mensen hem vaak fout interpreteren omdat ze iets anders 'lezen' dan wat er werkelijk staat. Wanneer mensen hem dan op een fout wijzen terwijl er eigenlijk iets anders staat is het vrij logisch dat je je daar aan kunt storen.

Oh tsja, daar kan ik echter zelf vrij weinig aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:25 

Spablauw schreef:
En interesseren die '1000den kontlikkers' hem meer dan dit hoopje onozelaars hier.

Nu weet ik niet of je nou bij die 1000den kontenlikkers hoort of het hoopje onozelaars hier...
maar 1 ding weet ik wel... dat maakt jou een onozele kontenlikker.
(smaakt de ass van hhz een beetje?)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks