Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:02 

The Anim0l schreef:
Spablauw schreef:
En er zit geen dupstep in zover ik kan horen ... ongeloofelijk pluspunt.

in welke anthem zit wel dubstep?

Dan denkt ik zo even aan Max Enforcer & Zany - Sound intense city, Ambassador Inc - Melody of nature

Jij hoort egt bij de liefhebbers top :)
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:05 

Donateur

Max Enforcer & Zany - Sound intense city

Dat is geen dubstep :p
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:08 

Oxbow schreef:
CaptainObvious69 schreef:
Na zo'n geniaal anthem van vorig jaar is dit gewoon spetterpoep

Vorig jaar was het ook een matig anthem. 2009 & 2010 waren pas vet.

Waarom spreken jullie debielen eigenlijk over VORIG jaar terwijl de anthem van Wild Motherfuckers van DIT jaar is, geeft nog maar eens weer hoe geschikt jullie zijn om commentaar te geven ... Je eigen verstand is bagger jongens, niet de track.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:10 

Donateur

Spablauw schreef:
Oxbow schreef:

Waarom spreken jullie debielen eigenlijk over VORIG jaar terwijl de anthem van Wild Motherfuckers van DIT jaar is, geeft nog maar eens weer hoe geschikt jullie zijn om commentaar te geven ... Je eigen verstand is bagger jongens, niet de track.

Wat doe jij hier trouwens, je hebt op alles commentaar hahah xd
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:14 

Hardtraxx Newbie

Dit is toch zeer nette track, niet de allerbeste natuurlijk.. maar hij mag er absoluut wel zijn ! :bomb:
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is spa blauw een fanboy die speciaal naar HT is gekomen om hhz te verdedigen na het lezen over de discussie op Facebook.

Eventjes spablauw, hoe kan je het een pluspunt vinden dat er geen DUBSTEP in een HARDSTYLE nummer zitten o.o
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:34 

Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Volgens mij is spa blauw een fanboy die speciaal naar HT is gekomen om hhz te verdedigen na het lezen over de discussie op Facebook.

Eventjes spablauw, hoe kan je het een pluspunt vinden dat er geen DUBSTEP in een HARDSTYLE nummer zitten o.o

Haha echt hea :corn:
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:36 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:

Be Amazed, To Protect And Serve etc, die waren SU-PER! Vorig jaar ging, maar deze vind ik gewoon niet bij Hard-Bass passen. Of juist wel, gezien de line-up.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:40 

Delcone schreef:
XtD schreef:

Weer een snuggere reactie van deze professionals in de hardere stijlen. Maar als u even logisch nadtrekt heren professionals ziet u dat mijn account geregistreerd is op 23 oktober 2011 :) dat is voor de zogenoemde discussie op Facebook.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:41 

Hardtraxx Elite

Na een paar keer luisteren neem ik mijn eerste reactie terug. Eigenlijk is het best een lekkere plaat!
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:45 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Oxbow schreef:

vast verkeerd getypt door die gene
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:54 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Oxbow schreef:

we bedoelen natuurlijk dit jaar Spa, met dit nieuwe anthem dacht ik al aan vorig jaar. Iedereen maakt fouten toch? denk na voor je ons gaat klasseren als debiel
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:55 

Hardtraxx Elite

Kwisniks schreef:
Die Headhunterz vocals zijn echt wel baas, maar ben het er wel mee eens Willem wel weer eens met wat anders op de proppen mag komen als diezelfde Doomed sound. Het past ook totaal niet op zo'n kick moet ik zeggen, van Hardbass verwacht ik toch een kick met iets meer punch en een ietwat rauwere melodie(ongeacht dat dit een Headhunterz track is). Beetje jammer dit, zal deze niet vaak luisteren.

Damn ja... alweer die Doomed sound. Heeft hij namelijk al in 2 hele tracks gebruikt en zijn nog lang niet uitgekomen en worden ook alleen door enkele topartiesten gedraait....
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:57 

Hardtraxx Addict

[/quote]

we bedoelen natuurlijk dit jaar Spa, met dit nieuwe anthem dacht ik al aan vorig jaar. Iedereen maakt fouten toch? denk na voor je ons gaat klasseren als debiel[/quote]

Hij voelt zich vast te goed voor hardtraxx !
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:00 

Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:

dit slaat dus echt werkelijk nergens op :/ vaak genoeg wordt er gesproken over vorig jaar terwijl het jaar niet voorbij is, iedereen weet wat er bedoeld wordt. Heeft echt 0,0 te maken met het verstand of de track dus ik denk dat jij eens je verstand moet gaan gebruiken en even moet nadenken voor je zulke onzin post.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:01 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Delcone schreef:
XtD schreef:

Weer een snuggere reactie van deze professionals in de hardere stijlen. Maar als u even logisch nadtrekt heren professionals ziet u dat mijn account geregistreerd is op 23 oktober 2011 :) dat is voor de zogenoemde discussie op Facebook.

Wat jij wil, heb niet echt zin om op jou profiel te gaan rondneuzen. Dan kom je speciaal naar dit topic toe door die discussie. Iedereen heeft het recht op een mening, niet iedereen die jou mening niet deelt is direct een hater of een debiel. Denk dat menig HT'er een beter gegronde mening kan geven dan jij.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:06 

Donateur

Sowieso mensen die zich registreren op een forum zonder Avatar. Leest zo verdomde irritant.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:08 

TiMOTHYb schreef:
Sowieso mensen die zich registreren op een forum zonder Avatar. Leest zo verdomde irritant.

En bedankt. xd
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:09 

Aan het typen...

roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:
Oppassen met stijlen waarin je je niet hebt verdiept eentoning en inspiratieloos te noemen.

Overtuigend house publiek dat een half uurtje hardcore hoort -> jezus alleen maar 't zelfde gebeuk
Overtuigend hardstyle publiek dat een half uurtje trance hoort -> jezus alleen 't zelfde kattengejank

Wat? Hun mogen dit wel inspiratieloos en alles noemen en dan zeg ik wat over early en dan flippen ze hem .. :lol: Ga huilen serieus.
En dat ik alle early inspiratieloos noem, is natuurlijk onzin dat snap ik zelf ook nog wel :)

Ik ga niet in op je kansloze trol, maar je geeft zelf al aan dat het een debiele vergelijking is. Jij verkondigt iets waarvan jezelf al weet dat het onzin is en de mensen hier zeggen gewoon wat ze van deze track vinden.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:10 

Spablauw schreef:
The Anim0l schreef:
Spablauw schreef:
En er zit geen dupstep in zover ik kan horen ... ongeloofelijk pluspunt.

in welke anthem zit wel dubstep?

Dan denkt ik zo even aan Max Enforcer & Zany - Sound intense city, Ambassador Inc - Melody of nature

Jij hoort egt bij de liefhebbers top :)

Een echte professor hoort geen Dubstep in Sound Intense City, jij hoort dus niet bij de Hardtraxxtop. Dikke doei!
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:12 

Hardtraxx Veteran

Wat een ophef weer op een creatief gezien vrij matig nummer... :lol:
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:20 

Hardtraxx Addict

Als dit het anthem was voor Decibel ofzo, prima, maar dit is alles behalve hard.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:25 

Almighty schreef:
Een echte professor hoort geen Dubstep in Sound Intense City, jij hoort dus niet bij de Hardtraxxtop. Dikke doei!

En ben jij dan degen die bepaald wat Dupstep is :)? Offcourse is het geen dupstep à la Skrillex & Netsky etc. Maar er is weinig hardstyle aan te noemen.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:30 

Artiest

Spablauw schreef:
Almighty schreef:

En ben jij dan degen die bepaald wat Dupstep is :)? Offcourse is het geen dupstep à la Skrillex & Netsky etc. Maar er is weinig hardstyle aan te noemen.

...Domme vraag dat... we zijn hardtraxx, fuck yeah wij bepalen wat dubstep is! wij bepalen alles.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:31 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
...Domme vraag dat... we zijn hardtraxx, fuck yeah wij bepalen wat dubstep is! wij bepalen alles.

:lol:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks