Spablauw schreef:
Waarom spreken jullie debielen eigenlijk over VORIG jaar terwijl de anthem van Wild Motherfuckers van DIT jaar is, geeft nog maar eens weer hoe geschikt jullie zijn om commentaar te geven ... Je eigen verstand is bagger jongens, niet de track.
dit slaat dus echt werkelijk nergens op

vaak genoeg wordt er gesproken over vorig jaar terwijl het jaar niet voorbij is, iedereen weet wat er bedoeld wordt. Heeft echt 0,0 te maken met het verstand of de track dus ik denk dat jij eens je verstand moet gaan gebruiken en even moet nadenken voor je zulke onzin post.