Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 dec 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vette plaat :drool:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Wat een vette plaat :drool:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2011 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat, maar Dragonborn en FUS RO DAH over elkaar heen is niet zo'n goed idee :P
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

heerlijk hoor heady :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 02:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekkere plaat! :D
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 12:53 
 
Hardtraxx Newbie

[youtube]http://youtu.be/9hyR6hdCB_s?hd=1[/youtube]

:yay: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 13:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker



Gister in hardwithstyle gehoord ik vind hem toch wel erg lekker :loving:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 13:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Misschien wel beste track van 2011 van Heady :worship: .


daar ben ik het ook wel mee eens.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 13:32 
 
Donateur

Zo zo, dit klinkt wel lekker moet ik zeggen :D
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Misschien wel beste track van 2011 van Heady :worship: .


Inderdaad, eerst was dat Headshot voor mij maar Dragonborn is toch wel erg goed.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Zo zo, dit klinkt wel lekker moet ik zeggen :D
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Maximize schreef:
Wat een vette plaat :drool:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lekker plaatje, iets raar die kicks, maar niet overdreven storend. gaat prima zo :P
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 17:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Misschien wel slechtste track van 2011 van Heady .

Op TMIH na dan :P

Lijkt echt nergens op.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Lijkt echt nergens op.

Vind 'm ook geen donder aan.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 18:29 
 

Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
Lijkt echt nergens op.

Vind 'm ook geen donder aan.

Dit dus.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 19:00 
 
Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:
Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
Lijkt echt nergens op.

Vind 'm ook geen donder aan.

Dit dus.

In HWS vond ik hem ook minder dan die op live opgenomen video haaha (meestal is het omgekeerd, maar goed...)
De sfeer vind ik niet echt passend voor een tribute. Het klinkt mij nog wat onder de maat van hoe een tribute moet zijn. Misschien beter nog iets meer tijd in gestoken ;)
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 19:29 
 

02. Headhunterz - Dragonborn (Unfinished)

Hij is ook nog niet af hè. :D
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 19:52 
 
Artiest

Hoor je duidelijk aangezien de sounds technisch niet optimaal klinken, maar het idee en de opzet vind ik echt heerlijk! Ben benieuwd naar het eindproduct.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind 'm zo vet! Catchy as a mafaka ^^
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe op zich wel een aardig gave plaat :). Beniewd naar het eindresultaat!
Bericht Geplaatst op 30 dec 2011 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :) .
Bericht Geplaatst op 30 dec 2011 04:32 
 
Hardtraxxer

Wel handig van Willem, eerst de meningen afwachten..
Mijn stem heeft die niet iig.
Bericht Geplaatst op 31 dec 2011 10:38 
 
Hardtraxx Newbie

Case Dj schreef:


Gister in hardwithstyle gehoord ik vind hem toch wel erg lekker :loving:



Aah nice! leuk dat je m'n filmpje heb gelinkt! haha
Bericht Geplaatst op 31 dec 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk plaatje, de sound die hij gebruikt pakt mij niet, denk dat ik daarom steeds zo negatief ben over z'n tracks. De track is nog niet af, dus ik ben wel benieuwd hoe het eindresultaat klinkt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks