Beetje apart. Denk dat ik hem vaker moet horen.
maar deze track is
headhunterz heeft in chillie meerdere keren gedraaid en 2 keer melancholia eentje in het donker en een keer overdag vandaar de verwarring volgensmij heeft hij die tribute ook 2 keer gedraaid daar.baronpilsener wrote:In die set van ML Chilie? Dan ben ik eroverheen geskipped... Hij komt niet na Melancholia in de set die ik heb (wat hij in het filmpje wel komt). Bij mij komt de Winne Edit van From Within ernadylanleijten wrote:Ik heb m anders toch gewoon gehoord hoor..baronpilsener wrote:Hhz's set van Mysteryland Chili is net vrijgegeven (Uitgezonden), dus HQ zal zo wel online staan
Edit: Nee joh haha wtf, volgens mij is hij eruit geknipt xD
Edit: Snap er nu ook niets van, maar hier de setrip:
View on YouTube
+1Vincent_ wrote:Vind er echt niet veel aan ...
Klinkt wat te standaard naar m'n mening
die heb ik al bij gratis tracks gepost mocht je hem willen hebben.... lijkt niet eens op die van headyacidburn wrote:Ik hoorde de setrip inderdaad ook en toen kwam ik tot de conclusie zoiets heb ik eerder gehoord dus ik even googlen en kwam ik uit op dit?
Ezitsuj - Dragonborn (Skyrim Tribute)
View on YouTube
Nou weet ik niet of dit hetzelfde is want het klinkt volgens mij toch anders maar het lijkt toch wel best veel op elkaar. Die van Headhunterz is wel dik harder!!
Vond ik ook al, maar ik vind de van heady echt lekker!Wildstylerz wrote:die heb ik al bij gratis tracks gepost mocht je hem willen hebben.... lijkt niet eens op die van headyacidburn wrote:Ik hoorde de setrip inderdaad ook en toen kwam ik tot de conclusie zoiets heb ik eerder gehoord dus ik even googlen en kwam ik uit op dit?
Ezitsuj - Dragonborn (Skyrim Tribute)
View on YouTube
Nou weet ik niet of dit hetzelfde is want het klinkt volgens mij toch anders maar het lijkt toch wel best veel op elkaar. Die van Headhunterz is wel dik harder!!
Guido wrote:Skyrim is vet, dus alles met Skyrim ook.
het wordt waarschijnlijk ook gewoon een simpele dj tool, en niet een full releaseVincent_ wrote:Vind er echt niet veel aan ...
Klinkt wat te standaard naar m'n mening