Zoltan heeft al bereikt wat hij wil bereiken. Headhunterz geeft gewoon iemand anders een kans!JEFSKIII wrote:Beste Headhunterz, heb jij het zicht van een mol of een vleermuis? Die artwork van Zoltan is ziek en dan wint er ''iemand'' die iets in elkaar knutselt wat me nichtje van 12 nog wel kan.![]()
En wanneer krijgt Willem weer eens een release? of komt dat album nog eigelijk?
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Maak zelf is zoiets dan, ik neem aan dat je ouder dan 12 bent? Had je makkelijk ook de competitie kunnen winnen..JEFSKIII wrote:Beste Headhunterz, heb jij het zicht van een mol of een vleermuis? Die artwork van Zoltan is ziek en dan wint er ''iemand'' die iets in elkaar knutselt wat me nichtje van 12 nog wel kan.![]()
Zoltan zn artwork is episch mooi maar ik vind het wel terecht dat je al een gevestigd persoon bij fusion door zn artwork niet kiest.
Maar om dan gelijk te roepen dat die andere slecht is
Zit die niels krikke ook niet op hardtraxx? Naam komt mij bekend voor!
Hij had de Co2 logo contest ook gewonnenknotsjebilly wrote:Zit die niels krikke ook niet op hardtraxx? Naam komt mij bekend voor!
Ah vandaar, proficiat bij deze dan! Die van Zoltan is ook erg mooi btw!D-Nemacyst wrote:Hij had de Co2 logo contest ook gewonnenknotsjebilly wrote:Zit die niels krikke ook niet op hardtraxx? Naam komt mij bekend voor!
Congrats met die artwork, vind ze beide erg vet. De track ook trouwens.
plaats dan wel even een volledige...

beetje het zelfde met sommige dingen
alleen had ik er maar een klein uurtje voor genomen toen

Vind persoonlijk die van zoltan heel bruut!
alleen denk dat het dus te veel gelinkt is aan fusion
Ik vind de gene die heeft gewonnen gewoon terecht, vind hem ook vetter dan die Fusion.
Jij hebt sowieso al geen smaak roberttt 
Hoop wel dat je Iron Helmet (Legendary) is.Headhunterz wrote:Is moeilijk kijken met die iron helmet opJEFSKIII wrote:Beste Headhunterz, heb jij het zicht van een mol of een vleermuis? Die artwork van Zoltan is ziek en dan wint er ''iemand'' die iets in elkaar knutselt wat me nichtje van 12 nog wel kan.![]()
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hij zit ook op hardtraxxknotsjebilly wrote:Ah vandaar, proficiat bij deze dan! Die van Zoltan is ook erg mooi btw!D-Nemacyst wrote:Hij had de Co2 logo contest ook gewonnenknotsjebilly wrote:Zit die niels krikke ook niet op hardtraxx? Naam komt mij bekend voor!
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
vind de winnende veel beter, die ander is ook veelste ''fusion''
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
meh zoltan veel beter 
Dat wel. Op de andere art is ook veel meer naar voren gekomen dat Headhunterz hem gemaakt heeft. Misschien dat het daar aan ligt?emmerick wrote:vind de winnende veel beter, die ander is ook veelste ''fusion''
In ieder geval over de plaat zelf: heerlijke plaat! Euforische melodie, krachtige kicks, veel gevoel, mooie midintro met een geslaagd idee wat hij goed kan overbrengen in muziek. Ja, dit is weer een pareltje!
Ik deel jou mening, wat een pareltje!Khadber wrote:Dat wel. Op de andere art is ook veel meer naar voren gekomen dat Headhunterz hem gemaakt heeft. Misschien dat het daar aan ligt?emmerick wrote:vind de winnende veel beter, die ander is ook veelste ''fusion''
In ieder geval over de plaat zelf: heerlijke plaat! Euforische melodie, krachtige kicks, veel gevoel, mooie midintro met een geslaagd idee wat hij goed kan overbrengen in muziek. Ja, dit is weer een pareltje!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Deze kan dicht dus, staat bij Gratis tracks.