Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Faal dat het hier word gepost, maar tijdens het feest was het geen faal.alleen maar leuk... En het is natuurlijk van Heady, hij mag het doenCase Dj wrote:Faal.
Last edited by jambekkie on 24 Jan 2012 21:08, edited 3 times in total.
Eens. Had het niet eens door, tot iemand naast me Kankâh duifmeneeâh begon te blèren.jambekkie wrote: Faal dat het hier word gepost, maar tijdens het feest was het geen faal. Alleen maar leuk...
intro is nu al wel een beetje uitgemolken..
Ik denk dat hij live wel geniaal is!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
hahaha willem is ook echt een trol himself
eerst een blablabla edit en nu dit
wel grappig
wel grappig
Nee man! Zo raakt hij juist nooit uitgemolken.Pete wrote:intro is nu al wel een beetje uitgemolken..
Mooi om te zien dat Headhunterz een stuk zelfspot heeft en niet een heel jaar die track blijft draaien met de volle intro (zoals bij FTS gebeurde).
wel geinig als editje een keer, maar omdat die nu hier als "edit" te plaatsen gaat me toch iets te ver, alleen de lap tekst is weg en vervangen door "hoe hoe hoe", net als bij de blablabla edit. Grappig voor een x, maar geen post waard..
-
D
Staat toch gewoon 'Duifmeneer Edit'? Hoe moet je het anders noemen. 
Vind een heel nieuw topic ook nergens op slaan verder. Net of we weer 10 pagina's over die ene verandering gaan praten. Kan prima in het bestaande topic.
Als dat zo is zakt deze vanzelf wel weer weg. Geen zorgen dus.TiMOTHYb wrote:Vind een heel nieuw topic ook nergens op slaan verder. Net of we weer 10 pagina's over die ene verandering gaan praten. Kan prima in het bestaande topic.
Precies, anders kunnen alle tracks van de WPZ en A-Lusion ook in 1 topic, bij hun klinkt ook ieder nummer als een edit van dezelfde track.TiMOTHYb wrote:Vind een heel nieuw topic ook nergens op slaan verder. Net of we weer 10 pagina's over die ene verandering gaan praten. Kan prima in het bestaande topic.
Dat is dan weer puur smaak, dit is gewoon een feit. Voor een nummer dat 3 seconde aangepast is van de 5 minuten vind ik het niet waard om een nieuw topic te openen.Gangsterdwerg wrote:Precies, anders kunnen alle tracks van de WPZ en A-Lusion ook in 1 topic, bij hun klinkt ook ieder nummer als een edit van dezelfde track.TiMOTHYb wrote:Vind een heel nieuw topic ook nergens op slaan verder. Net of we weer 10 pagina's over die ene verandering gaan praten. Kan prima in het bestaande topic.
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
Zie er de humor wel van in haha
Snap sowieso niet dat jij de moeite neemt elk nummer van WPZ en A-Lusion te gaan luisteren, daar ben ik al een hele tijd geleden mee gestopt. Scheelt een hoop miserie.Gangsterdwerg wrote:Precies, anders kunnen alle tracks van de WPZ en A-Lusion ook in 1 topic, bij hun klinkt ook ieder nummer als een edit van dezelfde track.TiMOTHYb wrote:Vind een heel nieuw topic ook nergens op slaan verder. Net of we weer 10 pagina's over die ene verandering gaan praten. Kan prima in het bestaande topic.
Haha ik wordt zo schijtziek van al die nutteloze discussie steeeeds weerGangsterdwerg wrote:Precies, anders kunnen alle tracks van de WPZ en A-Lusion ook in 1 topic, bij hun klinkt ook ieder nummer als een edit van dezelfde track.TiMOTHYb wrote:Vind een heel nieuw topic ook nergens op slaan verder. Net of we weer 10 pagina's over die ene verandering gaan praten. Kan prima in het bestaande topic.
so trueFestuca wrote:Haha ik wordt zo schijtziek van al die nutteloze discussie steeeeds weerGangsterdwerg wrote:Precies, anders kunnen alle tracks van de WPZ en A-Lusion ook in 1 topic, bij hun klinkt ook ieder nummer als een edit van dezelfde track.TiMOTHYb wrote:Vind een heel nieuw topic ook nergens op slaan verder. Net of we weer 10 pagina's over die ene verandering gaan praten. Kan prima in het bestaande topic.
ik schoot in een lach terwijl ik al wist wat er ging komen, blijft leuk!
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
HOEveel edits van dit nummer zijn er nou wel niet.