Had ook gelijk kunnen raden van wie dit af kwam.Festuca wrote:Haha ik wordt zo schijtziek van al die nutteloze discussie steeeeds weerGangsterdwerg wrote:Precies, anders kunnen alle tracks van de WPZ en A-Lusion ook in 1 topic, bij hun klinkt ook ieder nummer als een edit van dezelfde track.TiMOTHYb wrote:Vind een heel nieuw topic ook nergens op slaan verder. Net of we weer 10 pagina's over die ene verandering gaan praten. Kan prima in het bestaande topic.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
D
Ik zou echt dubbel liggen als ik dit zou horen. Met de humor van Willem zit het wel goed. 
Het is maar net wat je humor noemt. Een grap kopiëren die al duizend varianten heeft aangenomen. Die blablabla edit was zelfspot en humor, dit vind ik meer meeliften op een hype.
TiMOTHYb wrote:Eens. Had het niet eens door, tot iemand naast me Kankâh duifmeneeâh begon te blèren.jambekkie wrote: Faal dat het hier word gepost, maar tijdens het feest was het geen faal. Alleen maar leuk...
Eens, maar ik lol'de wel beide keren dat ik ze voor t eerst hoordeLyst wrote:Het is maar net wat je humor noemt. Een grap kopiëren die al duizend varianten heeft aangenomen. Die blablabla edit was zelfspot en humor, dit vind ik meer meeliften op een hype.
Kon er wel om lachen.
HOE! HOE! HOE!
2hsgroningen wrote:HOEveel edits van dit nummer zijn er nou wel niet.
Gangsterdwerg wrote:Precies, anders kunnen alle tracks van de WPZ en A-Lusion ook in 1 topic, bij hun klinkt ook ieder nummer als een edit van dezelfde track.TiMOTHYb wrote:Vind een heel nieuw topic ook nergens op slaan verder. Net of we weer 10 pagina's over die ene verandering gaan praten. Kan prima in het bestaande topic.
OT: Leuk voor een keer maar vind de blablabla-edit toch grappiger
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
haha hier moest ik even om lachenTiMOTHYb wrote:Eens. Had het niet eens door, tot iemand naast me Kankâh duifmeneeâh begon te blèren.jambekkie wrote: Faal dat het hier word gepost, maar tijdens het feest was het geen faal. Alleen maar leuk...