Best een tof plaatje 
Active topics in Hardstyle
Moderators
Dit nummer op een festival met een biertje erbij! 
Heel vet nummer, sounddesign doet me wat denken aan dat van Noisecontrollers.
Precies dit. Al die dub invloeden, echt typisch Noisecontrollers.Lunatic wrote:Goede track! Productie technisch steekt het ook erg goed in elkaar
Toch blijf ik hele tijd Noisecontrollers er in terug horen..
Produceren kan hij zeker, maar ik heb al vanaf het begin het idee dat hij anderen wat na-aapt qua stijlen.
Zelfs Radical Redemption schijnt 'm lekker te vinden.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Ik vind alleen de mid-intro echt geniaal. Een van de weinige stukken hardstyle waar echt een belachelijk dikke zooi drive in zit. Maar wat jullie nou zo speciaal aan die climax vinden vind ik dan weer een raadsel. Ook die dub-meuk had echt totaal niet gehoeven.
Toffe plaat en verder dikke sounddesign 
Zolang het klinkt, zie ik geen probleemThe Venator wrote:Precies dit. Al die dub invloeden, echt typisch Noisecontrollers.Lunatic wrote:Goede track! Productie technisch steekt het ook erg goed in elkaar
Produceren kan hij zeker, maar ik heb al vanaf het begin het idee dat hij anderen wat na-aapt qua stijlen.
-
S
Vind juist dat deze man een hele eigen stijl heeft.Nuracore wrote:Zolang het klinkt, zie ik geen probleemThe Venator wrote:Precies dit. Al die dub invloeden, echt typisch Noisecontrollers.Lunatic wrote:Goede track! Productie technisch steekt het ook erg goed in elkaar
Tussen 30 tracks kan ik die ene Cyber plaat er zo tussenuit pikken bij wijze van spreken.