Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
- View the latest post: Marie Vaunt - That Acid (Devin Wild Edit)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
K
2 erg vette vocals
Ik vind deze edit beter dan het origineel 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Is 1 geheel die vocal toch ipv 2 verschillende? Imogen Heap - Hide & SeekKiloknaller wrote:2 erg vette vocalsIk vind deze edit beter dan het origineel
-
K
Haha oeps dat is waar ook! Maar ze zijn vaak los van elkaar gebruikt vandaar de verwarringOutsideSpacer wrote:Is 1 geheel die vocal toch ipv 2 verschillende?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja klopt! Maar is idd een hele vette kippenvel vocalKiloknaller wrote:Haha oeps dat is waar ook! Maar ze zijn vaak los van elkaar gebruikt vandaar de verwarringOutsideSpacer wrote:Is 1 geheel die vocal toch ipv 2 verschillende?![]()
Kut Partyraiser!! Bij deze edit moet ik denken aan Sound Becomes One
In TMS set van Sylence zit deze ook maar dan zonder de vocals en die bevalt mij toch beter
In TMS set van Sylence zit deze ook maar dan zonder de vocals en die bevalt mij toch beter
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Sound becomes one had zoveel beter kunnen zijn als de melodie doorgetrokken werd, ipv opeens lelijke vocals en dan dat ragwerk.ErikZ wrote:Kut Partyraiser!! Bij deze edit moet ik denken aan Sound Becomes One![]()
Klinkt als weer een andere edit. De lead is hier veel scherper en er zit een sidechain op. Maar deze vocalen hadden niet zo nodig gehoeven inderdaad.ErikZ wrote:Kut Partyraiser!! Bij deze edit moet ik denken aan Sound Becomes One![]()