Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie doet me denken aan de nieuwe track van Wave rider en noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie doet me denken aan de nieuwe track van Wave rider en noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 12:12 
 

Kepro schreef:
Die melodie doet me denken aan de nieuwe track van Wave rider en noisecontrollers.


Ik denk dat je bedoelt: De nieuwe Waverider en Noisecontrollers doet me denken aan Colors. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 12:46 
 

Paultheone schreef:
Opmerkelijk: Atmozfears die Colors draait, Goeie kwaliteit!



Was Headhunterz zelf op Qontinent? Zo niet, dan is het logisch dat hij populaire pionnetjes zoekt die zijn tracks draaien. Besides that, ze staan tegenwoordig erg vaak op de foto samen. :loving:

Hele vette track dit! En voor het eerst sinds tijden dat ik echt weer wacht op een release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 14:51 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
Is ie lekker bezig dan.. je kan ook tegenwoordig niks meer geloven van die artiesten..


Hij zit nog steeds bij Ultra hoor. Zie het als een sublabel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:20 
 
Hardtraxxer

Jro_ schreef:
Paultheone schreef:
Opmerkelijk: Atmozfears die Colors draait, Goeie kwaliteit!



Was Headhunterz zelf op Qontinent? Zo niet, dan is het logisch dat hij populaire pionnetjes zoekt die zijn tracks draaien. Besides that, ze staan tegenwoordig erg vaak op de foto samen. :loving:

Hele vette track dit! En voor het eerst sinds tijden dat ik echt weer wacht op een release.


Kan je lang wachten, aangezien Headhunterz bijna niet released, laatste solo release was van 2011 From Within EP
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Release is 30 augustus, Headhunterz was zelf niet op the qontinent, maar ik zag op youtube dat D-Block & S-te-Fan hem ook draaide in Sidney.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Release is 30 augustus

Reken er maar niet op, denk gewoon een preview, waarschijnlijk in de nieuwe HWS
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:37 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Release is 30 augustus, Headhunterz was zelf niet op the qontinent, maar ik zag op youtube dat D-Block & S-te-Fan hem ook draaide in Sidney.

Ja misschien is die sneak preview wel dat die wordt gedraaid in de nieuwe Hard With Style editie, ik moet het nog maar zien dat die die dag gereleased wordt.
Laat hem als dat zo is, ook maar eens Now Is The Time releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 21:52 
 

jeff schreef:
Paultheone schreef:
Release is 30 augustus, Headhunterz was zelf niet op the qontinent, maar ik zag op youtube dat D-Block & S-te-Fan hem ook draaide in Sidney.

Ja misschien is die sneak preview wel dat die wordt gedraaid in de nieuwe Hard With Style editie, ik moet het nog maar zien dat die die dag gereleased wordt.
Laat hem als dat zo is, ook maar eens Now Is The Time releasen.


Beter dat ie die eens released idd want daar wacht ik nu al godverdomme lang op
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 14:12 
 

jeff schreef:
Jro_ schreef:
Paultheone schreef:
Opmerkelijk: Atmozfears die Colors draait, Goeie kwaliteit!



Was Headhunterz zelf op Qontinent? Zo niet, dan is het logisch dat hij populaire pionnetjes zoekt die zijn tracks draaien. Besides that, ze staan tegenwoordig erg vaak op de foto samen. :loving:

Hele vette track dit! En voor het eerst sinds tijden dat ik echt weer wacht op een release.


Kan je lang wachten, aangezien Headhunterz bijna niet released, laatste solo release was van 2011 From Within EP


30 augustus zeggen de bronnen. Daar doelde ik ook op. :)
Daarnaast is hij voor mij de enige artiest die muziek maakt waar het wachten op releases ook echt waard is. Terecht dat hij het publiek zo prikkelt en lekker de tijd neemt. Het is geen broekie meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 14:14 
 

jeff schreef:
Paultheone schreef:
Release is 30 augustus, Headhunterz was zelf niet op the qontinent, maar ik zag op youtube dat D-Block & S-te-Fan hem ook draaide in Sidney.

Ja misschien is die sneak preview wel dat die wordt gedraaid in de nieuwe Hard With Style editie, ik moet het nog maar zien dat die die dag gereleased wordt.
Laat hem als dat zo is, ook maar eens Now Is The Time releasen.


Denk dat hij zeker gedraaid wordt in HWS, maar daarnaast ook de release. :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 16:33 
 
Hardtraxx Addict

Als er ook maar 1 artiest overrated is dan is het HHZ wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 16:38 
 

Nouja voor mij biedt hij in ieder geval kwaliteit boven kwantiteit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 17:25 
 
Hardtraxx Elite

Hij neemt er wel ziek veel tijd voor, dus kwaliteit staat bij hem echt wel bovenop ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 19:59 
 
Hardtraxx Addict

Vind dat allemaal wel reuze mee vallen betreft kwaliteit.. Zijn tracks echt niet 10x beter geproduceert dan de tracks van bijv. Zany, Noisecontrollers (Bas Oskam), Wildstylez. Deze heren zijn toch echt wel betere producers dan Willem imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:39 
 
Hardtraxx Elite

Noisecontrollers en wildstylez geef ik toe, zany vind ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:41 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Noisecontrollers en wildstylez geef ik toe, zany vind ik niet.


Misschien omdat de tracks die hij nu maakt misschien niet zo overkomen ;) maar het blijft zeker een van de sterkste producers uit de scene. Man met ervaring!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 21:56 
 
Hardtraxx Elite

Analoxx schreef:
hotymoty schreef:
Noisecontrollers en wildstylez geef ik toe, zany vind ik niet.


Misschien omdat de tracks die hij nu maakt misschien niet zo overkomen ;) maar het blijft zeker een van de sterkste producers uit de scene. Man met ervaring!

Daar geef ik je dan wel weer gelijk in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus eerst vind je Zany niet tot de top horen, maar als iemand iets er over zegt, vind je hem ineens ook 1v van de sterkste producers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 13:48 
 

patrickjeb schreef:
Dus eerst vind je Zany niet tot de top horen, maar als iemand iets er over zegt, vind je hem ineens ook 1v van de sterkste producers?

Man wat ben jij een sukkel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankjewel Spa :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 17:30 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Dus eerst vind je Zany niet tot de top horen, maar als iemand iets er over zegt, vind je hem ineens ook 1v van de sterkste producers?

Uhh nee, lees het maar is goed door ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Als er ook maar 1 artiest overrated is dan is het HHZ wel :P


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran


04:32
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks