iMark schreef:
Jezus te paard, waarom tyft hij niet gewoon een volledige preview online, of nog beter gezegt, geeft hij duidelijkheid over zijn releases? Maar nee hoor, het moet allemaal weer exclusief zijn en hoe specialer hoe beter...
Als ik headhunterz was had ik bij Scantraxx gebleven en gewoon zijn tracks uit gebracht. Zijn laatste officiele solo-label release is From Within. 2011 was dat...
Nee, dat schiet lekker op bij ultra, hij staat nog niet eens op de artiesten pagina van de officiele site van Ultra Records.
Dit heeft toch geen ene fuck met Ultra te maken? Hij heeft een eigen label en dat wil hij groots presenteren. Geef hem eens ongelijk. Het is een heel gedoe om een eigen label te starten. Het duurt zo een jaar voordat je een release hebt staan en dat is dus na lange tijd 'Colors'.