Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus te paard, waarom tyft hij niet gewoon een volledige preview online, of nog beter gezegt, geeft hij duidelijkheid over zijn releases? Maar nee hoor, het moet allemaal weer exclusief zijn en hoe specialer hoe beter...

Als ik headhunterz was had ik bij Scantraxx gebleven en gewoon zijn tracks uit gebracht. Zijn laatste officiele solo-label release is From Within. 2011 was dat...
Nee, dat schiet lekker op bij ultra, hij staat nog niet eens op de artiesten pagina van de officiele site van Ultra Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supersimpele melodie met ondertussen een bekende synth. Kicks zullen weer niets bijzonders zijn, en de vocals zijn om te janken. Minder interessant kan Hardstyle voor mij bijna niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 20:11 
 
Hardtraxx Newbie

b-plan schreef:
Dudejay schreef:
Los daarvan klinkt het wel leuk, maar op een festival een mooi moment om wat drinken te halen.


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt aardig. Vind er zelf weinig energie in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 20:56 
 
Hardtraxx Elite

Wat zit dit technisch goed in elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 00:36 
 

De vocals verpesten het weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jezus, wat een irritante vocals...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dudejay schreef:
Hij gaat altijd los als een pauw die de paringsdans probeert te doen.. Los daarvan klinkt het wel leuk, maar op een festival een mooi moment om even te gaan schijten.


fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 19:58 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Wat zit dit technisch goed in elkaar!


Vind je?
Vind het anders vrij standaard klinken allemaal.. zoals andere ook al zeiden, echt een simpele melodie met een bekende synth
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 20:07 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Jezus te paard, waarom tyft hij niet gewoon een volledige preview online, of nog beter gezegt, geeft hij duidelijkheid over zijn releases? Maar nee hoor, het moet allemaal weer exclusief zijn en hoe specialer hoe beter...

Als ik headhunterz was had ik bij Scantraxx gebleven en gewoon zijn tracks uit gebracht. Zijn laatste officiele solo-label release is From Within. 2011 was dat...
Nee, dat schiet lekker op bij ultra, hij staat nog niet eens op de artiesten pagina van de officiele site van Ultra Records.


Dit heeft toch geen ene fuck met Ultra te maken? Hij heeft een eigen label en dat wil hij groots presenteren. Geef hem eens ongelijk. Het is een heel gedoe om een eigen label te starten. Het duurt zo een jaar voordat je een release hebt staan en dat is dus na lange tijd 'Colors'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Tuurlijk heeft dit wel met Ultra te maken! Headhunterz zelf gaat zijn tracks op Ultra releasen, maar hij zit daar in de wachtkamer en ik voorspel nu alvast dat hij binnen een jaar weer terug bij Scantraxx is!

Dat HWS records is een label voor iedereen, dus Colors gaat daar niet gereleased worden. Die moet op Ultra komen.
Ultra is een draaiend label en die moet binnen een maand een track kunnen releasen.

Ik vind dat Coone het op dat gebied een stuk beter aanpakt met Dim Mak. Zijn tracks komen op beide labels uit, Steve Aoki en Dimitri Vegas & Like Mike supporten zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 20:34 
 
Hardtraxx Elite

Headhunterz gaat echt niet terug naar Scantraxx. Hij is daar juist weggegaan, omdat ie een stap verder wil met zijn carriere en daarin wil groeien. Dat kon bij Scantraxx tot op zekere hoogte. Nu is ie druk bezig met zijn eigen label HWS en nu komt daar eindelijk zijn eerste release aan en dat is Colors. Het zou me verbazen als dat op het mainlabel Ultra werd gereleased ipv zijn HWS label. We weten in ieder geval dat zijn laatste platen Reignite en From Within (Adrenalize Remix) op HWS worden gereleased. Heeft ie gezegt in zijn podcasts.

En je kan de situatie van Coone niet vergelijken met Headhunterz. Steve Aoki en Coone hebben dit samen besloten en Ultra en Headhunterz doen het nou eenmaal anders.

Edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 20:38 
 
Hardtraxx Elite

Over Now is the Time is niks gezegd;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 20:42 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
Over Now is the Time is niks gezegd;)


Klopt. Deze bedoe ik. hardstyle-releases/headhunterz-reignite-ep-t36490.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Met meer dan een half miljoen Facebook fans, muziek op Youtube die miljoenen keren is bekeken nog voordat de platen uit zijn gebracht, en evenementen met Q-dance die meer dan 15.000 - 50.000 bezoekers trekken, is Headhunterz Nederlands best bewaarde muziekgeheim. Tot nu. Deze week heeft de Nederlandse artiest en hardstyle voorman Headhunterz (Willem Rebergen) een wereldwijde deal getekend met het toonaangevende dancelabel Ultra Music. Ultra zal de eerste single en EP in de lente uitbrengen.

5 Februari 2013
algemeen/headhunterz-signs-global-deal-with-edm-label-ultra-music-t33311.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 21:03 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Citaat:
Met meer dan een half miljoen Facebook fans, muziek op Youtube die miljoenen keren is bekeken nog voordat de platen uit zijn gebracht, en evenementen met Q-dance die meer dan 15.000 - 50.000 bezoekers trekken, is Headhunterz Nederlands best bewaarde muziekgeheim. Tot nu. Deze week heeft de Nederlandse artiest en hardstyle voorman Headhunterz (Willem Rebergen) een wereldwijde deal getekend met het toonaangevende dancelabel Ultra Music. Ultra zal de eerste single en EP in de lente uitbrengen.

5 Februari 2013
algemeen/headhunterz-signs-global-deal-with-edm-label-ultra-music-t33311.html


Luister het begin dan van HWS 24 nog voordat From Within (Adrenalize Remix) begint.
Citaat:
Will soon be released on Hard With Style Records.


Hij werkt nu ook samen met Talpa Music en dat is vanwege publishing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 21:20 
 
Hardtraxx Elite

Is ie lekker bezig dan.. je kan ook tegenwoordig niks meer geloven van die artiesten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 23:43 
 
Hardtraxxer

Er worden tegenwoordig veel te veel vocals gebruikt in de hardstyle scene.. iedereen vind hardstyle opeens leuk omdat het op radio is enzo.. Echt jammer!! Haal je de vocals eruit en ze vinden het niks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 11:05 
 
Hardtraxx Elite

Wous1989 schreef:
Er worden tegenwoordig veel te veel vocals gebruikt in de hardstyle scene.. iedereen vind hardstyle opeens leuk omdat het op radio is enzo.. Echt jammer!! Haal je de vocals eruit en ze vinden het niks!!


Ik zou het niet alleen op de vocalen gooien, het draagt er natuurlijk wel aan bij maar er zijn meer factoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wous1989 schreef:
Er worden tegenwoordig veel te veel vocals gebruikt in de hardstyle scene.. iedereen vind hardstyle opeens leuk omdat het op radio is enzo.. Echt jammer!! Haal je de vocals eruit en ze vinden het niks!!


Nu kan iedereen lekker meezingen in de keuken! Mits ze engels kunnen, hoewel dat tegenwoordig al niks meer uit maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

2 keer live gehoord op de qontinent niks mis mee;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opmerkelijk: Atmozfears die Colors draait, Goeie kwaliteit!

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 09:34 
 
Hardtraxx Elite

toch wel een vette track, kicks klinken zo heel fijn! :D
enige minpuntjes zijn dat er weinig variatie in de melodie zit en dat 10 keer 'colors' achter elkaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Dit heeft toch geen ene fuck met Ultra te maken? Hij heeft een eigen label en dat wil hij groots presenteren. Geef hem eens ongelijk. Het is een heel gedoe om een eigen label te starten. Het duurt zo een jaar voordat je een release hebt staan en dat is dus na lange tijd 'Colors'.

Keep It Up Music, Brennan Heart Music, We R & Unite waren allemaal sneller. Zelfs Digital Age was nog sneller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 01:35 
 

Oh Heady toch waar ben je allemaal mee bezig
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks