iMark schreef:
Sounddesign is trouwens meer dan geweldig, ik ben benieuwd al zouden Headhunterz & Noisecontrollers weer een keer de studio in duiken, niet experimenteren, maar gewoon een track aka The Space We Created. Ik denk dat daar een meesterwerk uit kan komen...
Kwa sound design is Noisecontrollers magistraal vind ik! Headhunterz komt ook in de buurt.
Ik hoop echt heeeeeeeel erg dat daar binnenkort een collab van komt. Maar laten ze alstublieft de tijd ervoor nemen om het plaatje perfect te maken.
Maar een collab zie ik niet zo snel gebeuren denk ik.