Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke standaard track... niet speciaal.

EDIT: OK, wel speciaal, na 325 keer het nummer te hebben geluisterd vind ik hem wel echt heel erg vet XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze plaat pakt me best wel. Op het eerste gehoor vind ik de kick niet echt lekker maar die melodie is heel erg fijn. Simpel maar effectief die melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 00:32 
 

Doet me helemaal niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Doet me helemaal niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 15:09 
 
Hardtraxxer

Hele fijne vocals en echt een top melodie :love: ik heb hier flink van genoten afgelopen vrijdag !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 21:54 
 
Hardtraxx Elite

Iets betere kwaliteit :
Skip naar 3:14
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste kwaliteit tot nu toe en volledig :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 19:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind hem echt heel saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 20:04 
 
Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Ik vind hem echt heel saai.

Ik ook. Irritante synth ook bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:30 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk nummer, heerlijke melodie! Simpel, maar o zo lekker! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die melodie is na één keer luisteren al saai eigenlijk, niet heel spectaculair dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Sounddesign is trouwens meer dan geweldig, ik ben benieuwd al zouden Headhunterz & Noisecontrollers weer een keer de studio in duiken, niet experimenteren, maar gewoon een track aka The Space We Created. Ik denk dat daar een meesterwerk uit kan komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:46 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Sounddesign is trouwens meer dan geweldig, ik ben benieuwd al zouden Headhunterz & Noisecontrollers weer een keer de studio in duiken, niet experimenteren, maar gewoon een track aka The Space We Created. Ik denk dat daar een meesterwerk uit kan komen...

Kwa sound design is Noisecontrollers magistraal vind ik! Headhunterz komt ook in de buurt.
Ik hoop echt heeeeeeeel erg dat daar binnenkort een collab van komt. Maar laten ze alstublieft de tijd ervoor nemen om het plaatje perfect te maken.
Maar een collab zie ik niet zo snel gebeuren denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke melodieuze melodie, maar van die vocals krijg ik echt druiperige tepels :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar komen die vrouwelijke moves van Headhunterz de laatste tijd vandaan? Enkele jaren geleden beleefde hij de muziek veel intenser naar mijn mening. Nu lijkt het alsof hij constant bezig is met 'hoe zie ik er zo goed mogelijk uit'...

OT: Heb het niet voor die toegankelijke house invloeden in hardstyle. Sounddesign is top maar teveel technische specifiteiten van house ontleend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 23:01 
 

Deenite schreef:
Waar komen die vrouwelijke moves van Headhunterz de laatste tijd vandaan? Enkele jaren geleden beleefde hij de muziek veel intenser naar mijn mening. Nu lijkt het alsof hij constant bezig is met 'hoe zie ik er zo goed mogelijk uit'...

OT: Heb het niet voor die toegankelijke house invloeden in hardstyle. Sounddesign is top maar teveel technische specifiteiten van house ontleend.


Vaak bezocht en zie altijd hetzelfde. Zit idd een kleine evolutie in, maar zoveel anders is er niet dan een paar jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 09:16 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz heeft altijd al een beetje een vrouwelijke kant gehad, niet heel storend ofzo maar het valt wel op. Gecko heeft dat ook een beetje.

Over de track, de vocal is schiiiiijt irritant maar de rest ligt me wel :) fijn plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 13:29 
 
Hardtraxxer

Hij gaat altijd los als een pauw die de paringsdans probeert te doen.. Los daarvan klinkt het wel leuk, maar op een festival een mooi moment om wat drinken te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 13:30 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
EDIT: OK, wel speciaal, na 325 keer het nummer te hebben geluisterd vind ik hem wel echt heel erg vet XD


Dat forceren ze op de radio dus ook altijd met nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 12:04 
 
Hardtraxxer

Afgelopen week vakantie gehad in LLoret de Mar.
Headhunterz was daar ook voor een uurtje in een discotheek.

Gaat ie schreeuwen, okey guys. this is something special. For the first time..... dit dat blah bla blah.
Gaat die vent colors draaien......
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dudejay schreef:
Hij gaat altijd los als een pauw die de paringsdans probeert te doen.. Los daarvan klinkt het wel leuk, maar op een festival een mooi moment om wat drinken te halen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 12:32 
 

HSlovah schreef:
Afgelopen week vakantie gehad in LLoret de Mar.
Headhunterz was daar ook voor een uurtje in een discotheek.

Gaat ie schreeuwen, okey guys. this is something special. For the first time..... dit dat blah bla blah.
Gaat die vent colors draaien......


Jeetje... heb je het er nog erg zwaar mee?

Track zelf klinkt leuk, maar ik hoopte op iets meer. Nog maar even wachten op een HQ versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem toch wel lekker klinken tot nu toe :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks