Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 08:36 
 
Hardtraxxer

Artiest: Hard Driver

Track(s): The Cold Angel (Frequencerz remix)

Sample/video:








OT: positief verrrast! klinkt dik. Hoor wel wat terug van Rockstar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 10:33 
 
Hardtraxx Elite

Ben heel benieuwd, melodie van het origineel is genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 20:11 
 
Hardtraxxer

melo hebben ze gelukkig er nog wel in gelaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 20:16 
 

Hopelijk dat ze hem volgende week draaien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt veeeeel belovend :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Climax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 14:18 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Hoor wel wat terug van Rockstar

Joh, die kwam daarna >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 20:57 
 
Hardtraxxer

Tienus schreef:
Citaat:
Hoor wel wat terug van Rockstar

Joh, die kwam daarna >.<


Joh, je meent het? ik bedoel dat ik wat elementen van Rockstar terug hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spuuglelijk, maar ik vond Rockstar ook al echt crap
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 20:13 
 
Hardtraxx Addict

Frequencerz zijn echt te overrated geworden.. hun tracks klinken zo saai de laatste tijd :( Constant dezelfde sounds gebruiken..


Edit: Deze track pakt me in LQ tot nu toe wel meer dan bijna alle laatste tracks van Frequencerz. Wacht wel even de HQ af om goed oordeel te kunnen geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad zijn de sounds weer een beetje van het zelfde, maar toch ben ik zeer benieuwd naar deze track! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Frequencerz zijn echt te overrated geworden.. hun tracks klinken zo saai de laatste tijd :( Constant dezelfde sounds gebruiken..

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt dan wel weer erg vet! :D
Benieuwd naar hq, Freqz weten mij niet echt meer te boeien de afgelopen tijd helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:46 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een super dikke remix! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze melken dezelfde sounds wel te veel uit nu, maar klinkt toch wel als een lekkere remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Hard Driver remix van Fight For Survival vond ik wel wat toevoegen. Deze op het eerst gehoor niet. Komt misschien ook wel door het feit dat The Cold Angel (samen met In The Dark) veruit de beste track is van Hard Driver. En misschien ben ik Frequencerz wel gewoon een beetje zat, veel van hetzelfde de laatste tijd :P

Ook wel benieuwd of deze platen samen gereleased gaan worden (lijkt me wel logisch).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Suuuuuuuuuuuuuuuuuperdik :drool: HQ graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die anti klapt er wel dik op zo te horen. Melodie hebben ze gelukkig nog gehouden, klinkt goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Suuuuuuuuuuuuuuuuuperdik :drool: HQ graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klonk heerlijk in de hangar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 18:51 
 
Hardtraxx Addict

kakabeeyo schreef:
Klonk heerlijk in de hangar :loving:


+1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg dik! Benieuwd naar de HQ! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FACK :woot:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks