Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 15:58 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

VETTTT.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt dik :p kick is ook in orde :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 18:03 
 
Hardtraxx Addict


@01:04:47
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beter kan je een track niet remixen , wat vet zeg :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 18:56 
 
Hardtraxx Elite

Valt tegen, voegt niks toe -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg lekker! Als die kick nét ietsjes meer impact had gehad was die al helemaal geslaagd geweest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 21:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Live kwamen deze kicks best wel lekker over, thuis doen ze me een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 23:53 
 
Hardtraxxer

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Live kwamen deze kicks best wel lekker over, thuis doen ze me een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 13:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke remix! kicks zijn ook lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geslaagde remix :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 13:29 
 
Hardtraxx Addict

Ja fijne remix! Goede screeches en een fijne kick. Ook vet dat de melodie intact is gehouden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 16:09 
 
Artiest

Die melodie is gewoon de :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan! Dit klinkt erg vet, absoluut niet verwacht van de Frequencerz. Kicks zijn echt prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wauw, prima remix ja :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 20:34 
 
Hardtraxx Elite

Ik kom terug op mijn mening, wat een track met energie!
Als je um in HQ hoort, hoor je dat ze aan de kick hebben gesleuteld! Zeker beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anti is lekker maar waarom alweer dezelfde slappe kicks, frequencerz maak alsjeblieft,nieuwe fatsoenlijke kicks >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 01:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
. Hoor wel wat terug van Rockstar

Indd.. laatste 15 seconden vooral!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 12:11 
 
Hardtraxxer

Intervention schreef:
Anti is lekker maar waarom alweer dezelfde slappe kicks, frequencerz maak alsjeblieft,nieuwe fatsoenlijke kicks >.<

Dit is een hele andere kick, man. Ach waarom ga ik ook tegen jou in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 11:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Frequencerz stelt me echt nooit teleur hé!

the world (frequencerz edit), en nu dit!

wauw! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 13:02 
 

Ik vind hem heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig! Die eerste climax is echt gruwelijk dik! :worship: :worship:
melodie is ook dikke prima!

Heerlijke remix! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Intervention schreef:
Anti is lekker maar waarom alweer dezelfde slappe kicks, frequencerz maak alsjeblieft,nieuwe fatsoenlijke kicks >.<

Dit is een hele andere kick, man. Ach waarom ga ik ook tegen jou in...


Kick klinkt helemaal niet drastisch anders dan de kicks die ze in al hun huidige tracks gebruiken.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks