Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 18:23 
 
Hardtraxxer

Mid 10/10
Anti 10/10 (Die snare break gewoon 1x heel snel d'r tussendoor :thumbsup: )
Climax 10/10

Alleen in de lead/main melody iets, had ik liever iets meer reverb gehad en iets duidelijker (meer gain) zodat ie net zo klinkt als



op 0:58 :love:

Maar voor de rest is dit gewoon een beest van een track, beter kan het gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 19:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt eind November gereleased op DWX. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme die kickroll op 1:10 :loving:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks