Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Hard Driver

Track(s): Abyss Of Darkness

Sample/video:
jambekkie schreef:
Soon to be released on Dirty Workz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 01:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker nummertje van harde rijder
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

derniels schreef:
lekker nummertje van harde rijder


Vent is lekker bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 12:27 
 
Hardtraxxer

Artiest: Hard Driver

Track(s): Abyss Of Darkness

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze vraagt om een anti, nu vind ik de climax geen reet aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Geen fijne pitchkicks zo te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 03:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bump. HQ!


Intro en Break vind ik best gaaf. Climax melodie vind ik wat aan de saaie kant. Kicks zijn wel klein beetje verbeterd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 08:49 
 

Aardig plaatje, verder niet speciaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 11:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Stelletje mierenneukers, Dit is gewoon een bazen plaat 1 van de enigste van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 11:56 
 
Hardtraxx Elite

Hannes schreef:
Stelletje mierenneukers, Dit is gewoon een bazen plaat 1 van de enigste van hem.


enige ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 12:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hannes schreef:
Stelletje mierenneukers, Dit is gewoon een bazen plaat 1 van de enigste van hem.


Pleur toch op. Wat een inspiratieloze bagger weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Hannes schreef:
Stelletje mierenneukers, Dit is gewoon een bazen plaat 1 van de enigste van hem.


Pleur toch op. Wat een inspiratieloze bagger weer.


Is er uberhaupt muziek wat jij kan waarderen Kettingzaag? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 13:33 
 

Duruz schreef:
Kettingzaag schreef:
Hannes schreef:
Stelletje mierenneukers, Dit is gewoon een bazen plaat 1 van de enigste van hem.


Pleur toch op. Wat een inspiratieloze bagger weer.


Is er uberhaupt muziek wat jij kan waarderen Kettingzaag? :D


Gunz For Hire - Massacre
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Kettingzaag schreef:
Hannes schreef:
Stelletje mierenneukers, Dit is gewoon een bazen plaat 1 van de enigste van hem.


Pleur toch op. Wat een inspiratieloze bagger weer.


Is er uberhaupt muziek wat jij kan waarderen Kettingzaag? :D


Waar ik voorheen nieuwe platen op deze pagina altijd wel redelijk kon waarderen lijkt het steeds minder te gaan worden ja. Ik zal wel ouder worden ofzo.

Gunz for hire - massacre spreekt me nou ook niet echt heel aan btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dit wel een gave track hoor! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

derniels schreef:
lekker nummertje van harde rijder
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hannes schreef:
Stelletje mierenneukers, Dit is gewoon een bazen plaat 1 van de enigste van hem.

Sorry dat wij een andere smaak hebben dan jou

Over de plaat, standaard formule als al z'n andere tracks. Spreekt mij niet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:36 
 
Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
Hannes schreef:
Stelletje mierenneukers, Dit is gewoon een bazen plaat 1 van de enigste van hem.

Sorry dat wij een andere smaak hebben dan jou

Over de plaat, standaard formule als al z'n andere tracks. Spreekt mij niet aan

Bart's edit: Waarschuwing verstuurd.

OT: Vette plaat! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Haha dit dus.

Bart's edit: post bijgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Hannes schreef:
Haha dit dus.

Voor iemand die de regels post in het Atmozfears topic ben je op dit moment ook erg sterk bezig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Hannes schreef:
Haha dit dus.

Voor iemand die de regels post in het Atmozfears topic ben je op dit moment ook erg sterk bezig..


Ik doe gewoon wat de rest ook doet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Prima track, alleen weet hij me niet helemaal te pakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:47 
 
Hardtraxxer

zijn intro's zijn altijd heerlijk (L) , maar net als bij wat andere tracks van deze chauffeur doet de climax me niet super veel!
mayb als ik het vaker hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ben wel fan van Hard Driver. Lekkere volle kicks, en beuken met die hap :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 20:05 
 
Hardtraxx Elite

Soon to be released on Dirty Workz.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks