Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 20:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wildstylez & Hard Driver - Edge Of Darkness (AOC047)

Label: Art Of Creation
WEB release: 14/05/2021

Tracks:
Wildstylez & Hard Driver - Edge Of Darkness

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaa eindelijk weer WSZ muziek! :$
Lead klinkt al dik, hoop op een melancholische melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij deze twee namen verwacht je iets kwalitatiefs
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goeie plaat van beide heren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 10:47 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit soort tracks altijd een beetje dubbel..

Als die vocals zelf gemaakt/ bedacht zijn + melodielijn vind ik het een topplaat.
Als die vocals een sample is vind ik het weer te simpel..

Deze heren kennende wordt alles zelf in mekaar gezet. Puur luisterend naar de plaat zelf is die vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 10:49 
 
Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Ik vind dit soort tracks altijd een beetje dubbel..

Als die vocals zelf gemaakt/ bedacht zijn + melodielijn vind ik het een topplaat.
Als die vocals een sample is vind ik het weer te simpel..

Deze heren kennende wordt alles zelf in mekaar gezet. Puur luisterend naar de plaat zelf is die vet :P


Waarom maken die vocals zoveel uit? Vocals staan in dienst van de plaat, niet omgekeerd.

Veel vocals in hardstyle en hardcore platen zijn niet zelf gemaakt/verzonnen maar geript uit andere bronnen, maar dat maakt de platen imho niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 11:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Als die vocals zelf gemaakt/ bedacht zijn + melodielijn vind ik het een topplaat.
Als die vocals een sample is vind ik het weer te simpel..


Boeie, Ruurd.

Erg dikke plaat! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 12:06 
 
Hardtraxxer

JvK1 schreef:
poekiepoes12 schreef:
Ik vind dit soort tracks altijd een beetje dubbel..

Als die vocals zelf gemaakt/ bedacht zijn + melodielijn vind ik het een topplaat.
Als die vocals een sample is vind ik het weer te simpel..

Deze heren kennende wordt alles zelf in mekaar gezet. Puur luisterend naar de plaat zelf is die vet :P


Waarom maken die vocals zoveel uit? Vocals staan in dienst van de plaat, niet omgekeerd.

Veel vocals in hardstyle en hardcore platen zijn niet zelf gemaakt/verzonnen maar geript uit andere bronnen, maar dat maakt de platen imho niet minder.

Vocals boeien me niet zoveel, maar de melodie is voor mij allesbepalend. Dat is gewoon een rip off van de vocal in dit geval. Dus als alles zelfgemaakt is vind ik dit een sterke track en als dit allemaal gebaseerd is op een simpele sample vind ik het simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg fijne collab imo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het wel een chille luister plaat, maar om nou te zeggen dat ergens spannend wordt in de track, nee. Had toch wat meer verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 15:05 
 
Hardtraxx Crew

Vind t maar een saaie plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Vind het wel een chille luister plaat, maar om nou te zeggen dat ergens spannend wordt in de track, nee. Had toch wat meer verwacht.


Dit heb ik ook wel een beetje. Misschien word het beter na een aantal keer luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de tweede climax zit de meeste power. De rest is wat energieloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 17:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Vind het wel een chille luister plaat, maar om nou te zeggen dat ergens spannend wordt in de track, nee. Had toch wat meer verwacht.

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 20:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind het echt een hele fijne melodie :loving: , maar het is wel echt een luisterplaat. Weet niet of ik hier live iets mee zou kunnen, daarvoor mist het te veel energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2021 10:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Vind het wel een chille luister plaat, maar om nou te zeggen dat ergens spannend wordt in de track, nee. Had toch wat meer verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het geheel is wel prima, maar niet bijzonder. De 2e climax geeft de plaat gelukkig nog net iets extra's waardoor het interessant genoeg is om in de playlist te droppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een leuke plaat en het luistert lekker weg. Je kan wel weer horen dat dit echt heel goed geproduceerd is, maar dat kan ook niet anders als deze namen er staan. Vooral Wildstylez vind ik hier heel sterk in. Zoals ik net al zei klinkt de plaat goed en luistert het lekker weg, maar het mist toch iets naar mijn idee. De plaat wordt helaas nergens 'echt' spannend, waardoor ik dit niet heel snel weer zal opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 07:32 
 
Hardtraxxer

:loving: ik vind het juist een ontzettend goede plaat !
Eerste keer luisteren vond ik het niks, maar na een paar keer voelde ik hem steeds beter. Wat een gevoel in die melodie wanneer die die uplift krijgt.

En ik denk juist dat ergens laat op een festival als het al beetje donker is dat deze plaat echt goed kan klappen :bomb: :bomb:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle