Active topics in Hardstyle

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Wildstylez & Hard Driver - Edge Of Darkness (AOC047)

Label: Art Of Creation
WEB release: 14/05/2021

Tracks:
Wildstylez & Hard Driver - Edge Of Darkness

Samples:

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Jaaaa eindelijk weer WSZ muziek! :$
Lead klinkt al dik, hoop op een melancholische melodie :love:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Bij deze twee namen verwacht je iets kwalitatiefs
K
Hardtraxxer
474 posts member since 2016
last seen 7 days ago
Goeie plaat van beide heren!
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Ik vind dit soort tracks altijd een beetje dubbel..

Als die vocals zelf gemaakt/ bedacht zijn + melodielijn vind ik het een topplaat.
Als die vocals een sample is vind ik het weer te simpel..

Deze heren kennende wordt alles zelf in mekaar gezet. Puur luisterend naar de plaat zelf is die vet :P
J
Hardtraxxer
153 posts member since 2020
last seen Jul 2026
poekiepoes12 wrote:Ik vind dit soort tracks altijd een beetje dubbel..

Als die vocals zelf gemaakt/ bedacht zijn + melodielijn vind ik het een topplaat.

Deze heren kennende wordt alles zelf in mekaar gezet. Puur luisterend naar de plaat zelf is die vet :P
Waarom maken die vocals zoveel uit? Vocals staan in dienst van de plaat, niet omgekeerd.

Veel vocals in hardstyle en hardcore platen zijn niet zelf gemaakt/verzonnen maar geript uit andere bronnen, maar dat maakt de platen imho niet minder.
Artiest
640 posts member since 2017
last seen 17 days ago
poekiepoes12 wrote:Als die vocals zelf gemaakt/ bedacht zijn + melodielijn vind ik het een topplaat.
Boeie, Ruurd.

Erg dikke plaat! :)
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen 17 days ago
JvK1 wrote:
poekiepoes12 wrote:Ik vind dit soort tracks altijd een beetje dubbel..

Waarom maken die vocals zoveel uit? Vocals staan in dienst van de plaat, niet omgekeerd.

Veel vocals in hardstyle en hardcore platen zijn niet zelf gemaakt/verzonnen maar geript uit andere bronnen, maar dat maakt de platen imho niet minder.
Vocals boeien me niet zoveel, maar de melodie is voor mij allesbepalend. Dat is gewoon een rip off van de vocal in dit geval. Dus als alles zelfgemaakt is vind ik dit een sterke track en als dit allemaal gebaseerd is op een simpele sample vind ik het simpel.
Hardtraxx Veteran
3201 posts member since 2011
last seen 29 minutes ago
Erg fijne collab imo :loving:
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Vind het wel een chille luister plaat, maar om nou te zeggen dat ergens spannend wordt in de track, nee. Had toch wat meer verwacht.
M
Hardtraxx Veteran
14176 posts member since 2013
Vind t maar een saaie plaat.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
The Ace of Bass wrote:Vind het wel een chille luister plaat, maar om nou te zeggen dat ergens spannend wordt in de track, nee. Had toch wat meer verwacht.
Dit heb ik ook wel een beetje. Misschien word het beter na een aantal keer luisteren.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
In de tweede climax zit de meeste power. De rest is wat energieloos
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
The Ace of Bass wrote:Vind het wel een chille luister plaat, maar om nou te zeggen dat ergens spannend wordt in de track, nee. Had toch wat meer verwacht.
Dit
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
online now
Ik vind het echt een hele fijne melodie :loving: , maar het is wel echt een luisterplaat. Weet niet of ik hier live iets mee zou kunnen, daarvoor mist het te veel energie.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 27 minutes ago
Het geheel is wel prima, maar niet bijzonder. De 2e climax geeft de plaat gelukkig nog net iets extra's waardoor het interessant genoeg is om in de playlist te droppen.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Het is een leuke plaat en het luistert lekker weg. Je kan wel weer horen dat dit echt heel goed geproduceerd is, maar dat kan ook niet anders als deze namen er staan. Vooral Wildstylez vind ik hier heel sterk in. Zoals ik net al zei klinkt de plaat goed en luistert het lekker weg, maar het mist toch iets naar mijn idee. De plaat wordt helaas nergens 'echt' spannend, waardoor ik dit niet heel snel weer zal opzetten.
R
Hardtraxxer
332 posts member since 2011
last seen Jan 2022
:loving: ik vind het juist een ontzettend goede plaat !
Eerste keer luisteren vond ik het niks, maar na een paar keer voelde ik hem steeds beter. Wat een gevoel in die melodie wanneer die die uplift krijgt.

En ik denk juist dat ergens laat op een festival als het al beetje donker is dat deze plaat echt goed kan klappen :bomb: :bomb: