Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Geck-o

Track(s): Tribal Dance

Sample/video:



@ 06:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Niet mijn soort hardstyle...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes! Lekker hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk sfeertje weer, deze en Broken Glass.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:31 
 
Hardtraxx Elite

lekker experimenteel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:35 
 
Hardtraxx Elite

Maestro N schreef:
Heerlijk sfeertje weer, deze en Broken Glass.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:48 
 
Hardtraxxer

Helaas 3x niks, en dan ook echt helemaal niks... Dat dit onder hardstyle valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Vet stuk muziek, ik ga er verder geen labeltje aan hangen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het wel leuk gedaan. Ook weer moeilijk om een genre aan te geven, hardstyle is het voor mij zeker al niet :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

nee.. helaas is dit niks voor mij.. denk dat de aankomende Geck-O release ook niet echt voor mij weg is gelegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk zweverig sfeertje zit hier in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:27 
 
Hardtraxxer

heerlijke sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke track ^^

Lekker zweverig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:39 
 

hdhessel schreef:
Heerlijke track ^^

Lekker zweverig


zelfde gedachtes :P

Heerlijk. Bier erbij.
lui achterover in een stoel....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een heerlijk zweverig sfeertje zit hier in ^^

Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
hdhessel schreef:
Heerlijke track ^^

Lekker zweverig


zelfde gedachtes :P

Heerlijk. Bier erbij.
lui achterover in een stoel....


Of op een kruk, aan de bar, weg van de mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wel leuk, weet niet in welk hokje ik dit moet plaatsen haha :P . Ik weet alleen niet zo goed wat ik er mee moet, leuk luister trackje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me niks schelen of dit HS is of niet. Ik vind hem geweldig, maar kan niet tippen aan Broken Glass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:14 
 
Hardtraxx Addict

Niks voor mij dit, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top, keer wat anders :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sorry maar ik vind hier echt geen hol aan. Lijkt wel een soort van lounge muziek of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaaf! Meer van dit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Is het ook ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Wederom.. Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 23:56 
 

Daaamn, top!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks