Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super originele en lekkere plaat weer maar vind Broken Glass toch nog wel een stuk vetter ^^
Hoezo is dit eigenlijk geen Geck-e track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijzonder origineel weer en buitengewoon heerlijk. Track gaat nog een stuk langer door dan wat er in HWS is gedraaid. Laatste stuk maakt de track completer vind ik, maar ook zonder dat stuk geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 02:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg sterke track dit ! Ik houd wel van dit stijltje. Een soort van minimal Hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 12:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dit zijn niet echt mijn type sounds, het klinkt als iemand die op allemaal potten en pannen aan het slaan is :P Wel een verfrissend plaatje overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het heeft inderdaad een klein beetje raakvlakken met Techno-achtige geluiden. Veel bekenden van mij konden Soul Train en Body Flow al waarderen, daar zal deze absoluut bijkomen.

Lekker anders geproduceerd, niets over de top, maar gewoon met gevoel gemaakt. Zeer benieuwd naar het tweede stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij flikt het gewoon wéér he! Wat een held is het ook _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker easy-going nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 14:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze laatst in de Radstake gehoord. Herken hem in ieder geval. Deed me toen niet veel, maar thuis vind ik dit toch wel lekker!

Edit:
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/11529785/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Meh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Deze laatst in de Radstake gehoord. Herken hem in ieder geval. Deed me toen niet veel, maar thuis vind ik dit toch wel lekker!

Edit:
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/11529785/file.html[/zippy]


Geloof niet dat hij hem gedraaid heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

experimenteel maar ontzettend slap
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
experimenteel maar ontzettend slap

Sommige platen hoeven niet hard te zijn, en zijn meer om gewoon chill te luisteren. En dit is daar een van.

Het zijn juist die platen die hard over willen komen, die het vervolgens niet zijn, waar zulk soort kritiek wel op gegeven mag worden imo. Dit is gewoon prima. Vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, hoe kom je er toch op om zoiets te maken he, vergeleken met Broken Glass doet deze me dan echt weer minder!

vind lang niet alle Geck-o tracks vet, maar zo lang hij lekker z'n eigen ding blijft doen kan ik daar alleen maar respect voor hebben ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom doet deze track me aan Crash Bandicoot denken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Toffe plaat zeg, lekker zweverig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ricardo-paz schreef:
Waarom doet deze track me aan Crash Bandicoot denken?


:lol: :lol: Nu je het zegt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
ricardo-paz schreef:
Waarom doet deze track me aan Crash Bandicoot denken?


:lol: :lol: Nu je het zegt.



hahaha, leuk gevonden
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks