Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:58 
 
Hardtraxx Elite

Prima plaat hoor!
Klinkt hier en daar alleen wat rommelig en die kicks op het laatst pitchen mij net iets te hoog...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ZOOOOOO WAT EEN TRACK !!

Die reverseee en die melodie!!!!!

wow die kick's weer :thumbsup: :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Kan er niet over oordelen heb het niet gehoord, maar die kans acht ik heel klein omdat een producer wel een flink goed gehoor heeft om iets vals te herkennen.
Ik weet nog dat mensen de melo van defqon anthem van WSZ vals noemde namelijk :lol:
Ga er dus niet vanuit dat er iets vals is, hooguit "anders" en dat jij het wellicht niet vindt klinken maakt het natuurlijk niet vals.
Misschien is het dat wel, geen idee, maar ga er niet vanuit.

Misschien toch eens handig om gewoon te luisteren voor je een discussie aan gaat? :) Dacht dat jij juist het type was dat 100% bewijs wilde voor hij iets geloofde/aannam.

Ik twijfel niet aan m'n eigen gehoor, speel al jaaaren gitaar, ik weet hoe muziek in elkaar steekt. En die melo van NTTW was niets vals aan. Daarbij zei maat van me het ook al, die kick is er paar keer faliekant naast gepitched.


Ik hoor ook niks vals aan die melodie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind deze niet zo speciaal als ik eerlijk ben, terwijl ik normaal een grote fan ben van zn producties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke track! Alleen weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooge piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitch kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicks :sick: Zatox deed 't bij Another level, waardoor die track geen 8.5 maar een 7.5 krijgt, en Frontliner doet/deed 't ook altijd :( ! Zo jammer, want 't klinkt gewoon niet lekker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind dat juist lekker (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Vind dat juist lekker (A)


Wat is d'r zo lekker aan dan xD doet pijn aan m'n oren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar die mid-intro van deze plaat is echt heerlijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:

Ik hoor ook niks vals aan die melodie ?

't ging niet om de melodie, maar om de toonhoogte van de kick. Die was overigens ook niet vals, klinkt alleen niet lekker :P


G1LL schreef:
Festuca schreef:
Vind dat juist lekker (A)


Wat is d'r zo lekker aan dan xD doet pijn aan m'n oren :P

Snap 't ook niet :P Die kicks gaan zo hoog dat 't mid-tonen worden :/ Das niet de bedoeling lijkt me zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 20:41 
 
Hardtraxxer

de intro klinkt goed maar dan komt de qlimax :S helaas wat minder.discorecord vind ik btw een goeie track maar nu wel iets te vaak gehoord en vind deze er erg op lijken jammer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro en climax zijn zeker vet, van melodie is de 2e climax egt zoo heerlijk, maar wat er daar met de kicks gebeurd, jezus. Pitchende kicks tot daar aan toe, maar dit slaat wel alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Discorecord Part 2 ofzo :huh:

Ik vind de intro veel te lang duren, al is die wel lekker.
Melodie kan me nog niet pakken.


idd alleen het gedeelte met die schreeches is vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pff combi van meerdere tracks waarvan ik niet op de naam kan komen.
maar natuurlijk een fijne plaat hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 13:03 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Ik vind deze niet zo speciaal als ik eerlijk ben, terwijl ik normaal een grote fan ben van zn producties!

Dat dus. Dit pakt me totaal niet, eerlijk gezegd vind ik de track zelfs een beetje saai :$ ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Lyst schreef:
De kicks in de midintro hadden ook wel anders gemogen, screeches daar klinken ook een beetje goedkoop. De intro is goed, de climax.. tja :x

jij hebt altijd wel commetaar op tracks hé :P niet die kick in de mid-intro veranderen! die is juist beest :worship:

mwoh, ik weet iig dat hij frontliner niks vind. maar ik mis bij lyst zijn opmerkingen vrijwel altijd het "ik vind".
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat is iets wat tussen je oren zit, moet je eens opletten hoe weinig mensen "ik vind" gebruiken bij positieve reacties, daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen. Selectief. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat is iets wat tussen je oren zit, moet je eens opletten hoe weinig mensen "ik vind" gebruiken bij positieve reacties, daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen. Selectief. :thumbdown:

helemaal niet selectief
dat komt doordat als je niet positief bent over een bepaalde ding je niet zo enthousiast bent om een creatieve opmerking te maken en zal je al snel terug op 'ik vind'
kijk maar eens op het kanaal van UKFDubstep bij track die mensen niet leuk vinden staat er vaak 'I don't' terwijl bij een nette track staan er creatieve comments over hoe hard de drop wel niet is
Top rated comment qoute van http://www.youtube.com/watch?v=jTi4TOQNou8 schreef:
My subwoofer just inhaled my cat.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ook dat is de grootste onzin. Ten eerste beweer je nu juist dat ik wel creatief ben, want ik gebruikte geen ik vind. En ten tweede 99% van de positieve reacties hier bestaan uit de meest oncreatieve reacties ooit, namelijk smileys, vet etc.

Dan kun je wel selectief een creatieve positieve reactie erbij halen, maar dat bewijst geen ene drol.

Ik denk dat selectief mij nieuwe stokpaardje gaat worden xd

Maar sowieso je hele post slaat nergens op, je bevestigt nu eigenlijk dat de critici het wel goed doen, door te zeggen dat negatieve reacties vaak met ik vind beginnen, iets wat skitzo vond dat moest gebeuren. Maar diezelfde skitzo zegt niets van positieve reacties waar geen ik vind voor staat, want dat maakt allemaal niet uit. En dat heet selectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ook dat is de grootste onzin. Ten eerste beweer je nu juist dat ik wel creatief ben, want ik gebruikte geen ik vind. En ten tweede 99% van de positieve reacties hier bestaan uit de meest oncreatieve reacties ooit, namelijk smileys, vet etc.

Dan kun je wel selectief een creatieve positieve reactie erbij halen, maar dat bewijst geen ene drol.

Ik denk dat selectief mij nieuwe stokpaardje gaat worden xd

Maar sowieso je hele post slaat nergens op, je bevestigt nu eigenlijk dat de critici het wel goed doen, door te zeggen dat negatieve reacties vaak met ik vind beginnen, iets wat skitzo vond dat moest gebeuren. Maar diezelfde skitzo zegt niets van positieve reacties waar geen ik vind voor staat, want dat maakt allemaal niet uit. En dat heet selectief.

in dat opzicht is het idd selectief :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 01:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet iedereen ineens "ik vind"overal voor gaan zetten. Mensen kunnen toch wel zelf bedenken dat het Lyst zijn mening is ? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die de intro heel veel op Gimme Love vind lijken? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Ben ik de enige die de intro heel veel op Gimme Love vind lijken? :huh:



Ik vind dat ook :D
Heerlijke track met veel gevoel in dat het goed gaat doen op festivals :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intro lijkt wel op Gimme Love, maar ik vind het echt een goede track, zoals altijd van Frontliner :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoa, gaat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
_Padam schreef:
Digital:Age denken dit...
.

Wtf heeft iedereen daar steeds meer, elke nieuwe track staat et wel weer :')

De intro deed me eerlijk gezegd ook aan een Digi.Age track denken hoor :) Verder, eindelijk nog eens een track van FL die ik nog eens leuk vind.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks