Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Prima plaat hoor!
Klinkt hier en daar alleen wat rommelig en die kicks op het laatst pitchen mij net iets te hoog...
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
ZOOOOOO WAT EEN TRACK !!

Die reverseee en die melodie!!!!!

wow die kick's weer :thumbsup: :thumbsup: :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Inno wrote:
Skedoedelefloeps wrote: Kan er niet over oordelen heb het niet gehoord, maar die kans acht ik heel klein omdat een producer wel een flink goed gehoor heeft om iets vals te herkennen.
Ik weet nog dat mensen de melo van defqon anthem van WSZ vals noemde namelijk :lol:
Ga er dus niet vanuit dat er iets vals is, hooguit "anders" en dat jij het wellicht niet vindt klinken maakt het natuurlijk niet vals.
Misschien is het dat wel, geen idee, maar ga er niet vanuit.
Misschien toch eens handig om gewoon te luisteren voor je een discussie aan gaat? :) Dacht dat jij juist het type was dat 100% bewijs wilde voor hij iets geloofde/aannam.

Ik twijfel niet aan m'n eigen gehoor, speel al jaaaren gitaar, ik weet hoe muziek in elkaar steekt. En die melo van NTTW was niets vals aan. Daarbij zei maat van me het ook al, die kick is er paar keer faliekant naast gepitched.
Ik hoor ook niks vals aan die melodie ?
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 11 minutes ago
Ik vind deze niet zo speciaal als ik eerlijk ben, terwijl ik normaal een grote fan ben van zn producties!
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Hele dikke track! Alleen weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooge piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitch kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicks :sick: Zatox deed 't bij Another level, waardoor die track geen 8.5 maar een 7.5 krijgt, en Frontliner doet/deed 't ook altijd :( ! Zo jammer, want 't klinkt gewoon niet lekker..
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Vind dat juist lekker (A)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Festuca wrote:Vind dat juist lekker (A)
Wat is d'r zo lekker aan dan xD doet pijn aan m'n oren :P
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
maar die mid-intro van deze plaat is echt heerlijk :yay:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
D-Nemacyst wrote:
Ik hoor ook niks vals aan die melodie ?
't ging niet om de melodie, maar om de toonhoogte van de kick. Die was overigens ook niet vals, klinkt alleen niet lekker :P

G1LL wrote:
Festuca wrote:Vind dat juist lekker (A)
Wat is d'r zo lekker aan dan xD doet pijn aan m'n oren :P
Snap 't ook niet :P Die kicks gaan zo hoog dat 't mid-tonen worden :/ Das niet de bedoeling lijkt me zo.
D
Hardtraxxer
150 posts member since 2011
last seen Sep 2014
de intro klinkt goed maar dan komt de qlimax :S helaas wat minder.discorecord vind ik btw een goeie track maar nu wel iets te vaak gehoord en vind deze er erg op lijken jammer :/
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Intro en climax zijn zeker vet, van melodie is de 2e climax egt zoo heerlijk, maar wat er daar met de kicks gebeurd, jezus. Pitchende kicks tot daar aan toe, maar dit slaat wel alles.
Hardtraxxer
217 posts member since 2011
last seen Jul 2012
tomac wrote:Discorecord Part 2 ofzo :huh:

Ik vind de intro veel te lang duren, al is die wel lekker.
Melodie kan me nog niet pakken.
idd alleen het gedeelte met die schreeches is vet :D
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
pff combi van meerdere tracks waarvan ik niet op de naam kan komen.
maar natuurlijk een fijne plaat hoor :$
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
wootum wrote:Ik vind deze niet zo speciaal als ik eerlijk ben, terwijl ik normaal een grote fan ben van zn producties!
Dat dus. Dit pakt me totaal niet, eerlijk gezegd vind ik de track zelfs een beetje saai :$ ..
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 12 days ago
DarkestSymphony wrote:
Lyst wrote:De kicks in de midintro hadden ook wel anders gemogen, screeches daar klinken ook een beetje goedkoop. De intro is goed, de climax.. tja :x
jij hebt altijd wel commetaar op tracks hé :P niet die kick in de mid-intro veranderen! die is juist beest :worship:
mwoh, ik weet iig dat hij frontliner niks vind. maar ik mis bij lyst zijn opmerkingen vrijwel altijd het "ik vind".
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dat is iets wat tussen je oren zit, moet je eens opletten hoe weinig mensen "ik vind" gebruiken bij positieve reacties, daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen. Selectief. :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
Lyst wrote:Dat is iets wat tussen je oren zit, moet je eens opletten hoe weinig mensen "ik vind" gebruiken bij positieve reacties, daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen. Selectief. :thumbdown:
helemaal niet selectief
dat komt doordat als je niet positief bent over een bepaalde ding je niet zo enthousiast bent om een creatieve opmerking te maken en zal je al snel terug op 'ik vind'
kijk maar eens op het kanaal van UKFDubstep bij track die mensen niet leuk vinden staat er vaak 'I don't' terwijl bij een nette track staan er creatieve comments over hoe hard de drop wel niet is
:thumbup:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ook dat is de grootste onzin. Ten eerste beweer je nu juist dat ik wel creatief ben, want ik gebruikte geen ik vind. En ten tweede 99% van de positieve reacties hier bestaan uit de meest oncreatieve reacties ooit, namelijk smileys, vet etc.

Dan kun je wel selectief een creatieve positieve reactie erbij halen, maar dat bewijst geen ene drol.

Ik denk dat selectief mij nieuwe stokpaardje gaat worden xd

Maar sowieso je hele post slaat nergens op, je bevestigt nu eigenlijk dat de critici het wel goed doen, door te zeggen dat negatieve reacties vaak met ik vind beginnen, iets wat skitzo vond dat moest gebeuren. Maar diezelfde skitzo zegt niets van positieve reacties waar geen ik vind voor staat, want dat maakt allemaal niet uit. En dat heet selectief.
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
Lyst wrote:Ook dat is de grootste onzin. Ten eerste beweer je nu juist dat ik wel creatief ben, want ik gebruikte geen ik vind. En ten tweede 99% van de positieve reacties hier bestaan uit de meest oncreatieve reacties ooit, namelijk smileys, vet etc.

Dan kun je wel selectief een creatieve positieve reactie erbij halen, maar dat bewijst geen ene drol.

Ik denk dat selectief mij nieuwe stokpaardje gaat worden xd

Maar sowieso je hele post slaat nergens op, je bevestigt nu eigenlijk dat de critici het wel goed doen, door te zeggen dat negatieve reacties vaak met ik vind beginnen, iets wat skitzo vond dat moest gebeuren. Maar diezelfde skitzo zegt niets van positieve reacties waar geen ik vind voor staat, want dat maakt allemaal niet uit. En dat heet selectief.
in dat opzicht is het idd selectief :thumbup:
Hardtraxxer
226 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Moet iedereen ineens "ik vind"overal voor gaan zetten. Mensen kunnen toch wel zelf bedenken dat het Lyst zijn mening is ? :/
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Ben ik de enige die de intro heel veel op Gimme Love vind lijken? :huh:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Kevin-Raw wrote:Ben ik de enige die de intro heel veel op Gimme Love vind lijken? :huh:

Ik vind dat ook :D
Heerlijke track met veel gevoel in dat het goed gaat doen op festivals :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Intro lijkt wel op Gimme Love, maar ik vind het echt een goede track, zoals altijd van Frontliner :D
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Mwoa, gaat wel.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
roberttt wrote:
_Padam wrote:Digital:Age denken dit...
.
Wtf heeft iedereen daar steeds meer, elke nieuwe track staat et wel weer :')
De intro deed me eerlijk gezegd ook aan een Digi.Age track denken hoor :) Verder, eindelijk nog eens een track van FL die ik nog eens leuk vind.