ik vond de climax van Discorecord ook heerlijk! maar deze lijkt me gewoon net wat beter klinken!Almighty wrote:en een fatsoenlijke climax..
nog ff wachten op de HQ
ik vond de climax van Discorecord ook heerlijk! maar deze lijkt me gewoon net wat beter klinken!Almighty wrote:en een fatsoenlijke climax..
Die vond ik dan 3x niksThe Ace of Bass wrote:ik vond de climax van Discorecord ook heerlijk! maar deze lijkt me gewoon net wat beter klinken!Almighty wrote:en een fatsoenlijke climax..
nog ff wachten op de HQ
haha ja dat kanAlmighty wrote:Die vond ik dan 3x niksThe Ace of Bass wrote:ik vond de climax van Discorecord ook heerlijk! maar deze lijkt me gewoon net wat beter klinken!Almighty wrote:en een fatsoenlijke climax..
nog ff wachten op de HQ
Niet?Hidden Source wrote:Wat een geniaal nummer, die melodie is zo ontzettend vet, en de pitchkicks vind ik dit keer niet irritant.
Ik denk niet dat een producer van het kaliber Frontliner met valse dingetjes aan komt zetten denk je wel?!Inno wrote:Niet?Hidden Source wrote:Wat een geniaal nummer, die melodie is zo ontzettend vet, en de pitchkicks vind ik dit keer niet irritant.Die helemaal aan 't einde van z'n eigen preview. Daar zit de kick er gewoon een aantal keer volkomen naast qua toonhoogte
Echt zonde want vind 't nummer zelf best vet. Klinkt alleen allemaal beetje afgeraffeld.
Nee, ik ook niet, en toch is 't zo, daarom ben ik ook zo verbaasdSkedoedelefloeps wrote:
Ik denk niet dat een producer van het kaliber Frontliner met valse dingetjes aan komt zetten denk je wel?!
Kan er niet over oordelen heb het niet gehoord, maar die kans acht ik heel klein omdat een producer wel een flink goed gehoor heeft om iets vals te herkennen.Inno wrote:Nee, ik ook niet, en toch is 't zo, daarom ben ik ook zo verbaasdSkedoedelefloeps wrote:
Ik denk niet dat een producer van het kaliber Frontliner met valse dingetjes aan komt zetten denk je wel?!
Maar omdat het Frontliner is zal het wel niet vals zijn? Ook al klinkt het voor geen meter? Had zo'n opmerking niet verwacht van iemand die het hele forum doof noemt eigenlijk
Misschien toch eens handig om gewoon te luisteren voor je een discussie aan gaat?Skedoedelefloeps wrote: Kan er niet over oordelen heb het niet gehoord, maar die kans acht ik heel klein omdat een producer wel een flink goed gehoor heeft om iets vals te herkennen.
Ik weet nog dat mensen de melo van defqon anthem van WSZ vals noemde namelijk![]()
Ga er dus niet vanuit dat er iets vals is, hooguit "anders" en dat jij het wellicht niet vindt klinken maakt het natuurlijk niet vals.
Misschien is het dat wel, geen idee, maar ga er niet vanuit.
jij hebt altijd wel commetaar op tracks héLyst wrote:De kicks in de midintro hadden ook wel anders gemogen, screeches daar klinken ook een beetje goedkoop. De intro is goed, de climax.. tja
jij quote hem, en je zet er een vraagteken achter. > je begint een discussie.Skedoedelefloeps wrote:Ik ga de discussie niet aan... ik zeg simpelweg dat ik er niet vanuit ga dat Frontliner iets gaat releasen wat vals is jij wel?
Jij bent degene die zo assertief reageert daarop niet ik.
Een vraagteken ja... maar blijkbaar snappen mensen het nut van een vraagteken niet.Zygoma wrote:jij quote hem, en je zet er een vraagteken achter. > je begint een discussie.Skedoedelefloeps wrote:Ik ga de discussie niet aan... ik zeg simpelweg dat ik er niet vanuit ga dat Frontliner iets gaat releasen wat vals is jij wel?
Jij bent degene die zo assertief reageert daarop niet ik.![]()
Verder vind ik het echt bewonderenswaardig hoe jij het iedere keer weer voor elkaar krijgt om ruzie met iedereen te krijgen.