Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
en een fatsoenlijke climax..


ik vond de climax van Discorecord ook heerlijk! maar deze lijkt me gewoon net wat beter klinken!
nog ff wachten op de HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:31 
 

die kic en bass :woot: :love: :thumbsup:
weer een frontliner track die beukt! heerlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:47 
 

The Ace of Bass schreef:
Almighty schreef:
en een fatsoenlijke climax..


ik vond de climax van Discorecord ook heerlijk! maar deze lijkt me gewoon net wat beter klinken!
nog ff wachten op de HQ :)

Die vond ik dan 3x niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
The Ace of Bass schreef:
Almighty schreef:
en een fatsoenlijke climax..


ik vond de climax van Discorecord ook heerlijk! maar deze lijkt me gewoon net wat beter klinken!
nog ff wachten op de HQ :)

Die vond ik dan 3x niks :P


haha ja dat kan xd

ik blijf deze keer op keer luisteren! die reversed bass in de intro is gewoon geniaal! :worship:

Edit: oh en die pitch kicks moet ik een keer live horen want kben bang dat die net iets te zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet nummer alleen die pitchkicks in de 2e climax, echt verschrikkelijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 00:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de ene kant vind ik dit een hele dikke track.
Maar aan de andere kant vind ik het ook jammer dat de climax wat rommelig is, en dat de kicks zo hoog pitchen.
Melodie is wel erg vet, en de vocalen ook :loving:

Frontliner vrijwel altijd geweldig, deze klinkt wederom niet verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 08:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De kicks in de midintro hadden ook wel anders gemogen, screeches daar klinken ook een beetje goedkoop. De intro is goed, de climax.. tja :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een geniaal nummer, die melodie is zo ontzettend vet, en de pitchkicks vind ik dit keer niet irritant. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Wat een geniaal nummer, die melodie is zo ontzettend vet, en de pitchkicks vind ik dit keer niet irritant. :loving:

Niet? :huh: Die helemaal aan 't einde van z'n eigen preview. Daar zit de kick er gewoon een aantal keer volkomen naast qua toonhoogte :/ Echt zonde want vind 't nummer zelf best vet. Klinkt alleen allemaal beetje afgeraffeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:17 
 
Artiest

Inno schreef:
Hidden Source schreef:
Wat een geniaal nummer, die melodie is zo ontzettend vet, en de pitchkicks vind ik dit keer niet irritant. :loving:

Niet? :huh: Die helemaal aan 't einde van z'n eigen preview. Daar zit de kick er gewoon een aantal keer volkomen naast qua toonhoogte :/ Echt zonde want vind 't nummer zelf best vet. Klinkt alleen allemaal beetje afgeraffeld.


Ik denk niet dat een producer van het kaliber Frontliner met valse dingetjes aan komt zetten denk je wel?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Discorecord is een plaat van grote originaliteit en kwaliteit.
Jammer dat met deze part 2 de plaat omlaag wordt gehaald.
Zonde....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:

Ik denk niet dat een producer van het kaliber Frontliner met valse dingetjes aan komt zetten denk je wel?!

Nee, ik ook niet, en toch is 't zo, daarom ben ik ook zo verbaasd :/

Maar omdat het Frontliner is zal het wel niet vals zijn? Ook al klinkt het voor geen meter? Had zo'n opmerking niet verwacht van iemand die het hele forum doof noemt eigenlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:40 
 
Artiest

Inno schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

Ik denk niet dat een producer van het kaliber Frontliner met valse dingetjes aan komt zetten denk je wel?!

Nee, ik ook niet, en toch is 't zo, daarom ben ik ook zo verbaasd :/

Maar omdat het Frontliner is zal het wel niet vals zijn? Ook al klinkt het voor geen meter? Had zo'n opmerking niet verwacht van iemand die het hele forum doof noemt eigenlijk :D


Kan er niet over oordelen heb het niet gehoord, maar die kans acht ik heel klein omdat een producer wel een flink goed gehoor heeft om iets vals te herkennen.
Ik weet nog dat mensen de melo van defqon anthem van WSZ vals noemde namelijk :lol:
Ga er dus niet vanuit dat er iets vals is, hooguit "anders" en dat jij het wellicht niet vindt klinken maakt het natuurlijk niet vals.
Misschien is het dat wel, geen idee, maar ga er niet vanuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Kan er niet over oordelen heb het niet gehoord, maar die kans acht ik heel klein omdat een producer wel een flink goed gehoor heeft om iets vals te herkennen.
Ik weet nog dat mensen de melo van defqon anthem van WSZ vals noemde namelijk :lol:
Ga er dus niet vanuit dat er iets vals is, hooguit "anders" en dat jij het wellicht niet vindt klinken maakt het natuurlijk niet vals.
Misschien is het dat wel, geen idee, maar ga er niet vanuit.

Misschien toch eens handig om gewoon te luisteren voor je een discussie aan gaat? :) Dacht dat jij juist het type was dat 100% bewijs wilde voor hij iets geloofde/aannam.

Ik twijfel niet aan m'n eigen gehoor, speel al jaaaren gitaar, ik weet hoe muziek in elkaar steekt. En die melo van NTTW was niets vals aan. Daarbij zei maat van me het ook al, die kick is er paar keer faliekant naast gepitched.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:04 
 

Lyst schreef:
De kicks in de midintro hadden ook wel anders gemogen, screeches daar klinken ook een beetje goedkoop. De intro is goed, de climax.. tja :x

jij hebt altijd wel commetaar op tracks hé :P niet die kick in de mid-intro veranderen! die is juist beest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:06 
 
Artiest

Ik ga de discussie niet aan... ik zeg simpelweg dat ik er niet vanuit ga dat Frontliner iets gaat releasen wat vals is jij wel?
Jij bent degene die zo assertief reageert daarop niet ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik ga de discussie niet aan... ik zeg simpelweg dat ik er niet vanuit ga dat Frontliner iets gaat releasen wat vals is jij wel?
Jij bent degene die zo assertief reageert daarop niet ik. :P


jij quote hem, en je zet er een vraagteken achter. > je begint een discussie. :P

Verder vind ik het echt bewonderenswaardig hoe jij het iedere keer weer voor elkaar krijgt om ruzie met iedereen te krijgen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:22 
 
Artiest

Zygoma schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik ga de discussie niet aan... ik zeg simpelweg dat ik er niet vanuit ga dat Frontliner iets gaat releasen wat vals is jij wel?
Jij bent degene die zo assertief reageert daarop niet ik. :P


jij quote hem, en je zet er een vraagteken achter. > je begint een discussie. :P

Verder vind ik het echt bewonderenswaardig hoe jij het iedere keer weer voor elkaar krijgt om ruzie met iedereen te krijgen. :D


Een vraagteken ja... maar blijkbaar snappen mensen het nut van een vraagteken niet.
Het is eigenlijk een vraag + een onderliggende betekenis van, heb je het wel goed gehoord dan want lijkt me sterk?
Dus ik verifieer het, voordat ik ga luisteren, dus ik begin niks.
Plus ik vind het wel komisch hoe jij denkt dat een discussie hetzelfde is als een ruzie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De kicks pitchen gewoon goed op toonhoogte hoor, is niet vals. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:32 
 
Artiest

Ik hoor het thuis wel als ik het niet vergeet te luisteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op man, zal hij hem gemaakt hebben met Gimme Love in zijn achterhoofd? Man man, de intro is gewoon hetzelfde, dezelfde sounds en het zelfde idee. Niet echt origineel voor de laatste tijd. Mid-intro klinkt al wat leuker, en de melodieën van hem missen alles wat ze eerst wel hadden, al is deze niet zijn slechtste van de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mmm... na nog paar keer goed naar de synth te luisteren (omdat ie soms heel ver op de achtergrond valt) valt 't wel mee. Echt vals is 't niet, maar mooi ook niet.

De melodie dook op een gegeven moment een andere kant op dan ik in de eerste instantie dacht te horen, vandaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:25 
 

Geweldig nummer! Vocals, kicks, intro, mid-intro, climax, 2e climax alles is super imo :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nah tis niet veel. t gaat allemaal net wat te hoog en de melodie loopt niet echt lekker.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks