Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Almighty wrote:en een fatsoenlijke climax..
ik vond de climax van Discorecord ook heerlijk! maar deze lijkt me gewoon net wat beter klinken!
nog ff wachten op de HQ :)
D
die kic en bass :woot: :love: :thumbsup:
weer een frontliner track die beukt! heerlijk :thumbsup:
A
The Ace of Bass wrote:
ik vond de climax van Discorecord ook heerlijk! maar deze lijkt me gewoon net wat beter klinken!
Die vond ik dan 3x niks :P
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Almighty wrote:
The Ace of Bass wrote:
Die vond ik dan 3x niks :P
haha ja dat kan xd

ik blijf deze keer op keer luisteren! die reversed bass in de intro is gewoon geniaal! :worship:

Edit: oh en die pitch kicks moet ik een keer live horen want kben bang dat die net iets te zijn >.<
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Vet nummer alleen die pitchkicks in de 2e climax, echt verschrikkelijk :x
Last edited by Roellos on 07 Jun 2011 00:46, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Aan de ene kant vind ik dit een hele dikke track.
Maar aan de andere kant vind ik het ook jammer dat de climax wat rommelig is, en dat de kicks zo hoog pitchen.
Melodie is wel erg vet, en de vocalen ook :loving:

Frontliner vrijwel altijd geweldig, deze klinkt wederom niet verkeerd!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
De kicks in de midintro hadden ook wel anders gemogen, screeches daar klinken ook een beetje goedkoop. De intro is goed, de climax.. tja :x
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Wat een geniaal nummer, die melodie is zo ontzettend vet, en de pitchkicks vind ik dit keer niet irritant. :loving:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Hidden Source wrote:Wat een geniaal nummer, die melodie is zo ontzettend vet, en de pitchkicks vind ik dit keer niet irritant. :loving:
Niet? :huh: Die helemaal aan 't einde van z'n eigen preview. Daar zit de kick er gewoon een aantal keer volkomen naast qua toonhoogte :/ Echt zonde want vind 't nummer zelf best vet. Klinkt alleen allemaal beetje afgeraffeld.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Inno wrote:
Hidden Source wrote:Wat een geniaal nummer, die melodie is zo ontzettend vet, en de pitchkicks vind ik dit keer niet irritant. :loving:
Niet? :huh: Die helemaal aan 't einde van z'n eigen preview. Daar zit de kick er gewoon een aantal keer volkomen naast qua toonhoogte :/ Echt zonde want vind 't nummer zelf best vet. Klinkt alleen allemaal beetje afgeraffeld.
Ik denk niet dat een producer van het kaliber Frontliner met valse dingetjes aan komt zetten denk je wel?!
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Discorecord is een plaat van grote originaliteit en kwaliteit.
Jammer dat met deze part 2 de plaat omlaag wordt gehaald.
Zonde....
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Skedoedelefloeps wrote:
Ik denk niet dat een producer van het kaliber Frontliner met valse dingetjes aan komt zetten denk je wel?!
Nee, ik ook niet, en toch is 't zo, daarom ben ik ook zo verbaasd :/

Maar omdat het Frontliner is zal het wel niet vals zijn? Ook al klinkt het voor geen meter? Had zo'n opmerking niet verwacht van iemand die het hele forum doof noemt eigenlijk :D
D
Artiest
last seen Apr 2019
Inno wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
Nee, ik ook niet, en toch is 't zo, daarom ben ik ook zo verbaasd :/

Maar omdat het Frontliner is zal het wel niet vals zijn? Ook al klinkt het voor geen meter? Had zo'n opmerking niet verwacht van iemand die het hele forum doof noemt eigenlijk :D
Kan er niet over oordelen heb het niet gehoord, maar die kans acht ik heel klein omdat een producer wel een flink goed gehoor heeft om iets vals te herkennen.
Ik weet nog dat mensen de melo van defqon anthem van WSZ vals noemde namelijk :lol:
Ga er dus niet vanuit dat er iets vals is, hooguit "anders" en dat jij het wellicht niet vindt klinken maakt het natuurlijk niet vals.
Misschien is het dat wel, geen idee, maar ga er niet vanuit.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Skedoedelefloeps wrote: Kan er niet over oordelen heb het niet gehoord, maar die kans acht ik heel klein omdat een producer wel een flink goed gehoor heeft om iets vals te herkennen.
Ik weet nog dat mensen de melo van defqon anthem van WSZ vals noemde namelijk :lol:
Ga er dus niet vanuit dat er iets vals is, hooguit "anders" en dat jij het wellicht niet vindt klinken maakt het natuurlijk niet vals.
Misschien is het dat wel, geen idee, maar ga er niet vanuit.
Misschien toch eens handig om gewoon te luisteren voor je een discussie aan gaat? :) Dacht dat jij juist het type was dat 100% bewijs wilde voor hij iets geloofde/aannam.

Ik twijfel niet aan m'n eigen gehoor, speel al jaaaren gitaar, ik weet hoe muziek in elkaar steekt. En die melo van NTTW was niets vals aan. Daarbij zei maat van me het ook al, die kick is er paar keer faliekant naast gepitched.
D
Lyst wrote:De kicks in de midintro hadden ook wel anders gemogen, screeches daar klinken ook een beetje goedkoop. De intro is goed, de climax.. tja :x
jij hebt altijd wel commetaar op tracks hé :P niet die kick in de mid-intro veranderen! die is juist beest :worship:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ik ga de discussie niet aan... ik zeg simpelweg dat ik er niet vanuit ga dat Frontliner iets gaat releasen wat vals is jij wel?
Jij bent degene die zo assertief reageert daarop niet ik. :P
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Skedoedelefloeps wrote:Ik ga de discussie niet aan... ik zeg simpelweg dat ik er niet vanuit ga dat Frontliner iets gaat releasen wat vals is jij wel?
jij quote hem, en je zet er een vraagteken achter. > je begint een discussie. :P

Verder vind ik het echt bewonderenswaardig hoe jij het iedere keer weer voor elkaar krijgt om ruzie met iedereen te krijgen. :D
D
Artiest
last seen Apr 2019
Zygoma wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Ik ga de discussie niet aan... ik zeg simpelweg dat ik er niet vanuit ga dat Frontliner iets gaat releasen wat vals is jij wel?
jij quote hem, en je zet er een vraagteken achter. > je begint een discussie. :P

Verder vind ik het echt bewonderenswaardig hoe jij het iedere keer weer voor elkaar krijgt om ruzie met iedereen te krijgen. :D
Een vraagteken ja... maar blijkbaar snappen mensen het nut van een vraagteken niet.
Het is eigenlijk een vraag + een onderliggende betekenis van, heb je het wel goed gehoord dan want lijkt me sterk?
Dus ik verifieer het, voordat ik ga luisteren, dus ik begin niks.
Plus ik vind het wel komisch hoe jij denkt dat een discussie hetzelfde is als een ruzie. :P
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
De kicks pitchen gewoon goed op toonhoogte hoor, is niet vals. ;)
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ik hoor het thuis wel als ik het niet vergeet te luisteren :lol:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Kom op man, zal hij hem gemaakt hebben met Gimme Love in zijn achterhoofd? Man man, de intro is gewoon hetzelfde, dezelfde sounds en het zelfde idee. Niet echt origineel voor de laatste tijd. Mid-intro klinkt al wat leuker, en de melodieën van hem missen alles wat ze eerst wel hadden, al is deze niet zijn slechtste van de laatste tijd.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Mmm... na nog paar keer goed naar de synth te luisteren (omdat ie soms heel ver op de achtergrond valt) valt 't wel mee. Echt vals is 't niet, maar mooi ook niet.

De melodie dook op een gegeven moment een andere kant op dan ik in de eerste instantie dacht te horen, vandaar :P
Last edited by Inno on 07 Jun 2011 19:32, edited 1 time in total.
M
Geweldig nummer! Vocals, kicks, intro, mid-intro, climax, 2e climax alles is super imo :bomb:
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
nah tis niet veel. t gaat allemaal net wat te hoog en de melodie loopt niet echt lekker.