H
Artiest: Blasterjaxx & Frontliner

Track(s): Find Our Luck Tonight

Sample/video:

Bron:
Soundcloud
Last edited by hardstylebitch on 08 Jul 2017 12:55, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
In 2017 het nog voor elkaar krijgen om met deze kwaliteit te filmen, en het nog uploaden ook.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
online now
De melodie is prima te pruimen in zoverre je het op dit filmpje goed kunt horen :P. Dit heeft iig mijn interesse gewekt naar naar de hele plaat ^^
Last edited by Svbtwee on 09 Mar 2019 21:13, edited 1 time in total.
H
fflkkr wrote:In 2017 het nog voor elkaar krijgen om met deze kwaliteit te filmen, en het nog uploaden ook.
Haha precies, heb nieuw ripje toegevoegd.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Lekkere intro wel, aardige drive daarin. De melodie is helaas te simpel waardoor de climax niet erg spannend is. Break duurt me ook te lang om diezelfde reden. Misschien verandert mijn mening nog bij het horen van het geheel, zonder dat gejammer er doorheen.
Last edited by ThaBomba. on 08 Jul 2017 14:42, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
Mid intro is wel vet, idd wat drive. Maar daar laat ik het ook bij :P
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Mitzinator wrote:Mid intro is wel vet, idd wat drive. Maar daar laat ik het ook bij :P
P
Hardtraxxer
275 posts member since 2011
last seen Mar 2018
Toch nog steeds wel beniewd naar deze :$

Toevallig iemand die Frontliner wel volgt en hier een update over kan geven?
D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Nummer heet;
Blasterjaxx & Frontliner - Find Our Luck Tonight

31:40
Tracklist op: 35:26
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 6 days ago
Frontie zoekt het ook een beetje in de EDM scene hè? Hiervoor een collab met Sander van Doorn (welke overigens best cool was)
J
Hardtraxx Addict
1199 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Revolting Against wrote:Frontie zoekt het ook een beetje in de EDM scene hè? Hiervoor een collab met Sander van Doorn (welke overigens best cool was)
Dat is meer om meer boekingen in Amerika te krijgen, denk ik zo. Heeft ie ook zijn muziek op aangepast.
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Jambekkieee wrote:
Revolting Against wrote:Frontie zoekt het ook een beetje in de EDM scene hè? Hiervoor een collab met Sander van Doorn (welke overigens best cool was)
Dat is meer om meer boekingen in Amerika te krijgen, denk ik zo. Heeft ie ook zijn muziek op aangepast.
En hij zit nog steeds bij een "EDM" booking agency geloof ik, sluit veel house stages af.