Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:02 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Frontliner ft. Nikkita

Track(s): Planning My Escape

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:09 
 

Hij flikt het toch weer, weer een heerlijk trackje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict

Lekker met die reversed bass/kick in de climax, geeft een beetje een sfeer ala mainstream uit 2008/2009 :)
Fijn plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een fijn plaatje weer.
Lekker goed moment om door een nummer heen te praten ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:35 
 
Hardtraxx Elite

Verrassend goed dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Verrassend goed dit!

Dit, maar die Nikkita mag van mij weg blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem lekker, maar de vocals bevallen me niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze klinkt weer heel dik :worship:
alleen jammer van nikkita. en vind het irritant dat er door de track heen word gepraat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het geen typische Nikkita vocals. Ze passen ook goed bij de track. Overigens is de preview wel de reden dat ik radio verafschuw. Houd. Je. Bek. Kut. Plaatjesdraaier. Zal wel op verzoek van Frontliner zijn, maar toch, het kan ook minder kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:06 
 
Hardtraxx Addict

Als Noisecontrollers zo'n soort intro kick nou gebruikt had in de mid van het IQon anthem, was het veel vetter geweest, maar goed.

Intro is heeeeerlijk met die gated achtige kick, melodie klinkt ook goed, jammer dat Kutski erdoorheen praat, hopelijk zit dat niet in de release versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Verrassend goed dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vocals vind ik echt tenenkrommend slecht :/ Rest klinkt ook totaal niet boeiend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:18 
 
Hardtraxx Newbie

Anders ga je ff door de climax heen tetteren, pannekoek!

Wat ik er van kan horen, klinkt niet verkeerd overigens! Ben alleen niet zo'n fan vd vocals...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

welke set komt dit nummer uit? :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:43 
 
Hardtraxx Addict

De kick klinkt in ieder geval best lekker. De rest kan ik niet horen door dat gezwets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, klinkt aardig. Die mid is nog ''niet af'', als hij hier wat meer aandacht nog aan besteed kan hij die mid veel energieker maken. Wellicht een andere kick, en wat ''dingen, weet ik veel wat'' die de mid meer drive geeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

_Padam schreef:
welke set komt dit nummer uit? :o

Set van Kutski op BBC1, Frontliner was daar ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk anders! Dat schokkerige geluid in de midintro mag ik wel. Climax voelt "ingehouden", maar toch barstend van de energie! Ik wil deze in de HMH horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intro is dik, de rest klinkt niet echt denderend :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro is nice, melodie ook erg sterk, maar de zang/vocals vind ik maar niets. Ook mist de climax energie, zonde want dat zat er met die melodie volgens mij wel in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 11:12 
 
Hardtraxx Elite

melodie is echt gruwelijk vet, intro is ook lekker :D
en inderdaad de vocals mogen wel weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 13:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

_0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 14:16 
 
Hardtraxxer

Jezus hoe vals kan je zingen? =\
Zonder die vocals klinkt het nog best goed, maar de tering wat vals gezongen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel een aardig plaatje, jezus wat een drama vocals. Die ken dus echt nie zingen nie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:03 
 
Hardtraxxer

Klinkt nog best vet zeker als je de kicks vergelijkt met zen vorige tracks :)
Maar wat een dramavocals :D
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks