Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:07 
 

Wat zijn de vocals irritant en kloppen niet echt in de maat, in ieder geval op het begin. Kick is ook niet boeiend, en melodie al helemaal niet. Eventjes een dikke tegenvaller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:15 
 
Hardtraxx Addict

is wel een leuk tussendoor plaatje zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Vocals zijn om te huilen, de track heeft verder een fijne sfeer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super dikke track, eindelijk weer iets wat wel origineel is :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat bijzonder slecht zeg die zang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:27 
 
Hardtraxxer

Nikkita vocals op een andere manier, meh, komt niet echt uit de verf, hou t maar bij haar oude stijltje

wat de rest van de track betreft, klink lekker anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weer een geweldig nummer :drool: :thumbsup:
frontliner is verreweg de beste/meest creatieve producer in de hardstyle scene

Ik vind de vocals juist wel passen bij dit nummer, brengt een soort sfeer met zich mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 11:16 
 

derniels schreef:
weer een geweldig nummer :drool: :thumbsup:
frontliner is verreweg de beste/meest creatieve producer in de hardstyle scene

Ik vind de vocals juist wel passen bij dit nummer, brengt een soort sfeer met zich mee!


Dit, samen met de Noisecontrollers de creatiefste eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat Nick & Simon voor haar omdraaien...
Intro is wel baas! Frontliner is lekker bezig laatste tijd! Bevalt me wel.

Edit:
En doet die Kutski soms geheime zender ofzo?
"Gerard van de boerderie verderop, bedankt voor de sms..."
"Ook de jong's uut Markelooo bedankt.."
"Goed bereik in buurtschap Koasdorp.. bedankt.."
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 12:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
derniels schreef:
weer een geweldig nummer :drool: :thumbsup:
frontliner is verreweg de beste/meest creatieve producer in de hardstyle scene

Ik vind de vocals juist wel passen bij dit nummer, brengt een soort sfeer met zich mee!


Dit, samen met de Noisecontrollers de creatiefste eruit.

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 12:42 
 

Zal hier maar niet op in gaan :P
Maargoed, dat Bas Oskam (Noisecontrollers) iig voor mij de beste/creatiefste producer is in de Hardstyle scene is zeker, denk ook wel dat er veel met me eens zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De vocals brengen inderdaad een sfeer met zich mee. Van een vreselijke auditie in de eerste ronde van TVOH. Echt heel goed gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot en met de mid vind ik 'm best lekker klinken. Daarna is pure kots. Zingen is niet voor deze dame weggelegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 13:53 
 
Hardtraxxer

robinD schreef:
Ik vind het wel een fijn plaatje weer.
Lekker goed moment om door een nummer heen te praten ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:02 
 
Hardtraxxer

" Frontliner ft. Nikkita - My Escape " :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het echt een lekker nummer, maar waarom zit er zo'n stilte tussen de intro en de midintro? Beetje jammer, kennelijk was het niet netjes aan elkaar te plakken. Heeft Frontliner wel vaker last van, volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Wat zijn de vocals irritant en kloppen niet echt in de maat, in ieder geval op het begin.

Liggen niet uit de maat hoor.
Vind de vocals ook niet zo slecht als de meesten hier vinden. En de rest van de track is ook best lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frontliner & Nikkita is geen goede combinatie voor mij. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saaie track, en wat een verschrikkelijk lelijk gezang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik werd zo blij van die intro, maar toen kwamen die vocals :sick:
De rest van de track past naar mijn idee ook totaal niet bij die heerlijk lompe intro.
Enige mindere van die mid intro vind ik die clap die om de 2 kicks zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

Krijgt een speciale release op de Defqon CD

https://www.facebook.com/djfrontliner/p ... 9523271738
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Krijgt een speciale release op de Defqon CD

https://www.facebook.com/djfrontliner/p ... 9523271738


Zal toch niet zo zijn dat hij die gaat mixen he :lol: die obvious joke laat ik maar achterwege
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 13:56 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
iMark schreef:
Krijgt een speciale release op de Defqon CD

https://www.facebook.com/djfrontliner/p ... 9523271738


Zal toch niet zo zijn dat hij die gaat mixen he :lol: die obvious joke laat ik maar achterwege


Was allang bekend toch?
https://www.facebook.com/questions/586536624712028/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.junodownload.com/ultraplayer ... =0&s=01-18
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het best een lekkere plaat!!

Alleen de vocals.. tsja.. :cry:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks