Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:04 
 
Hardtraxx Addict

Saaie climax :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Overtuigende kicks zeg. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:22 
 
Hardtraxx Newbie

Ik denk dat Frontliner door Hardtraxx uitgeroepen kan worden tot ''zaadverzamelaar'' van het jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kutski praat wel heel erg irritant maar ja, hier is de betere versie:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:35 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt HEEEEEE-LEE-MAAAL nergens naar.. wow wat slecht :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro wannabe Chris One/Phrantic ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals zijn echt lelijk. Kicks klinken ook nergens naar. Melodie in de climax vind ik eigenlijk wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D'r zit een hele irritante glitch in de tail van de kick. Ik kan hier dus helemaal niks mee... Jammer frontliner, vind z'n platen over 't algemeen wel vet. Klein puntje van kritiek: wéér dezelfde soundbank...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hier helemaal niks aan. >.< Begrijp al die lovende reacties op de eerste pagina niet helemaal als ik die track hoor! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:11 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Heerlijk anders! Dat schokkerige geluid in de midintro mag ik wel. Climax voelt "ingehouden", maar toch barstend van de energie! Ik wil deze in de HMH horen!


Moeilijke zin, maar eensch :P
Heerlijk nummer, vocals hoeven van mij ook niet persé nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke track! :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merlijn schreef:
Leuke track! :-)
maar
Calmdowner schreef:
Saaie climax :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 13:30 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem eigenlijk heel erg leeg klinken... leuke ideeën in de track, maar de uitwerking is nogal saai.
en ohja, die vocals... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 21:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat ongelooflijk saai dit :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus Frontliner, je hoort zelf toch ook dat Nikkita niet kan zingen? Daarbij vind ik de midintro wel goed, maar mist het nog behoorlijk wat om er een compleet geheel van te maken. De climax is echt té zaaddodend. In 2007 zou je er nog mee wegkomen, nu echt niet meer.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks