Die melo is wel erreg lekker 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Echt weer een hele dikke track
Hij blijft toch wel een van mn favoriete producers.
Typische Fronliner track weer. Energievol en melodieus met de welbekende kicks. Me like 
-
M
Super dikke track 
-
D
Almighty wrote:Moet ik HQ horen, maar wat ik er nu van hoor... Word er een beetje triest van
Vind de melo lijken op 2 Best Enemies - Phases (TBY Remix). Maar dat neemt niet weg dat het een dikke plaat blijft
! Vind de 2e climax wel wat minder dan de 1e.. Haalt een beetje de drive uit de plaat vind ik
Paar posts boven je, Arie!DarkestSymphony wrote:Almighty wrote:Moet ik HQ horen, maar wat ik er nu van hoor... Word er een beetje triest van
OT: Lekkere track, verlang ernaar om deze op een festival te horen!
wootum wrote:Echt weer een hele dikke trackHij blijft toch wel een van mn favoriete producers.
Me2Oxbow wrote:Typische Fronliner track weer. Energievol en melodieus met de welbekende kicks. Me like
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Typisch frontliner weer, dus vind ik er niks aan. Heb zijn tracks nooit echt wat gevonden omdat ik de kicks gewoon te overdreven vind klinken. Bij deze track is het wel minder dan voorgaande
Heerlijke track deze, zijn kicks pitchen ook eens niet, heerlijke melo, deze track is dik geslaagd!
Live ging die ook heerlijk door herriner ik me nog van black
Live ging die ook heerlijk door herriner ik me nog van black
Jaaa hij kan het nog 
Geen overdreven hoog gepitchte kick en lekker veel energie
Geen overdreven hoog gepitchte kick en lekker veel energie
-
A
En ook in HQ, word ik er verdrietig van. Jammer. Heb liever tracks ala The First cut en Warphole... Ipv het Discorecord niveau
Ik had een heel ander beeld bij deze track. 
Ik ben brainwashed door deze kicks, ik hoor ze namelijk zelf pitchen in me hoofd... 
Same hereAlmighty wrote:En ook in HQ, word ik er verdrietig van. Jammer. Heb liever tracks ala The First cut en Warphole... Ipv het Discorecord niveau
Heerlijke plaat, hard en euforisch tegelijk.. daar hou ik wel van 
Hidden Source wrote:wootum wrote:Echt weer een hele dikke trackHij blijft toch wel een van mn favoriete producers.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
keer twee. heerlijk die kicks zo, precies goedInno wrote: Geen overdreven hoog gepitchte kick