Dan is er iets mis met je oren.Eclipse wrote:This volgens mij heady die ligt te rappen
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
- View the latest post: Marie Vaunt - That Acid (Devin Wild Edit)
Moderators
Welk origineel?BuzzLightyear wrote:Dan is er iets mis met je oren.Eclipse wrote:This volgens mij heady die ligt te rappenHoe dan ook, ik vind dit een regelrechte verkrachting van het origineel, wat ik opzich best een aardige plaat vind.
Rap in hardstyle: dikke prima, kan best vet uitpakken.
Maar waarom zou je als A-producer in je scene samenwerken met zo'n amateur...
Maar waarom zou je als A-producer in je scene samenwerken met zo'n amateur...
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Is een soort van edit van Creative Community toch, luister naar de melodieMaximum wrote:Welk origineel?BuzzLightyear wrote:Dan is er iets mis met je oren.Eclipse wrote:This volgens mij heady die ligt te rappenHoe dan ook, ik vind dit een regelrechte verkrachting van het origineel, wat ik opzich best een aardige plaat vind.
Is het al 1 april? Is dit een grap?
-
SHardtraxxer
- 187 posts member since 2012
- last seen Mar 2016
mrazura wrote:De combo rap kan best vet zijn maar niet de combo met deze pauper rapper. Het is wachten op een samenwerking met fresku
Het origineel van Creative Community haha. Heb verder niks met nepnegermuziek.Maximum wrote:Welk origineel?BuzzLightyear wrote:Dan is er iets mis met je oren.Eclipse wrote:This volgens mij heady die ligt te rappenHoe dan ook, ik vind dit een regelrechte verkrachting van het origineel, wat ik opzich best een aardige plaat vind.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Buiten de vocals, is de brute synth ook verkracht..