Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 17 november zal er in de Factory 010 te Rotterdam een speciale nacht plaatsvinden. Een evenement gewijd aan een artiest die de laatste tijd enorm gegroeid is, op alle grote evenementen staat en niet meer weg te denken is uit de Hardstyle scene: Frontliner. Op Frontliner’s Creative Community zal hij met zijn favoriete collega’s en vrienden tot in de kleine uurtjes de dikste beats ten gehore brengen. Een nacht waar je als Hardstyle liefhebber zeker bij moet zijn!
Bekijk hier de trailer.
Voor dit evenement wordt een contest gehouden waar iedere beginnend Hardstyle producent en DJ aan mee kan doen! Een selectie van de inzendingen zal persoonlijke feedback van Frontliner ontvangen zodat ze hun tracks kunnen verbeteren. De winnende track zal daadwerkelijk gereleased worden en de winnaar zal tijdens het evenement mogen optreden! Dus… Heb jij het produceren en draaien in de vingers? Upload dan jouw drie beste demo’s vóór 19 oktober op http://frontliner.wetransfer.com.

Voor meer informative over dit evenement kijk je op de special website en http://www.frontliner.nl. Tickets voor Frontliner’s Creative Community zijn vanaf vandaag verkrijgbaar via www.tickets.supersized.nl

Line-up
Frontliner
Wildstylez
Omegatypez
Ran-D
B-Frontliner
Special Creative Community showcase
Keep It Up Music contest winner
MC DV8

Trailer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 00:15 
 
Hardtraxxer

Veel support voor nieuwe talenten de laatste tijd. Goede zaak vind ik. :)

Verder is de Line up super, helemaal voor 20 euro. :thumbsup: Zou er graag naar toe willen, jammer dat het 18+ is. =(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 07:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
Veel support voor nieuwe talenten de laatste tijd. Goede zaak vind ik. :)


De talenten zijn ook de artiesten die nog een beetje creatief zijn tegenwoordig dus het past perfect bij het thema. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 08:45 
 

Lijkt me erg leuk!
erg jammer van de lokatie helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Lijkt me erg leuk!
erg jammer van de lokatie helaas :(

WAT, Kasper, Factory 010 is baas :worship: Behalve dan die kutschijtteringtyfus-lift.. Claustrofobie ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

X-Qlusive Frontliner dus in januari :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 10:13 
 

STAN- schreef:
KSwoosh schreef:
Lijkt me erg leuk!
erg jammer van de lokatie helaas :(

WAT, Kasper, Factory 010 is baas :worship: Behalve dan die kutschijtteringtyfus-lift.. Claustrofobie ...

vind je? ik vind het geluid daar altijd zo verneukt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 10:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kwartiertje rijden dus misschien even een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant! En inderdaad een link naar XQ? Benieuwd in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeerlijke locatie. Frontliner doet mij niks en een groot de van de line-up helaas ook niet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Frontliner doet mij niks en een groot de van de line-up helaas ook niet. :)

Laat het om deze reden ook liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi initiatief, misschien wel aanwezig want heb nog wat tegoed van Supersized.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Factory 010 :loving: :loving:
Maar ben geen Frontliner fan meer, dus houd het op optie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 16:17 
 

Chukkels schreef:
X-Qlusive Frontliner dus in januari :)

Dacht meteen hetzelfde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 16:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
X-Qlusive Frontliner dus in januari :)

Die veronderstellingen kunnen sinds dit jaar niet meer met zekerheid gezegd worden weet je nog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk bedacht concept! :)

B-Frontliner!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 18:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer van Omegatypez. Voor de rest ziet het er gaaf uit. Waarschijnlijk dus een X-Qlusive Frontliner, dat wel eens heel gaaf uit kan pakken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 18:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik denk wel aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. Wie komt mijn verjaardag vieren hier? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Kaartje binnen. Wie komt mijn verjaardag vieren hier? :D

Als je een ander feest als verjaardagsfeest had gekozen, was ik gekomen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, is niks anders schappelijks op die datum. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 19:33 
 
Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Kaartje binnen. Wie komt mijn verjaardag vieren hier? :D


hehe, mischien ik wel!:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 09:00 
 

im in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Kaartje binnen. Wie komt mijn verjaardag vieren hier? :D


Ik misschien wel :D
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten