Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 11:55 
 
Hardtraxx Elite

Tyf toch een eind op met je 10000 likes, dan toch lekker niet. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Tyf toch een eind op met je 10000 likes, dan toch lekker niet.


precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Millard Fillmore schreef:
Tyf toch een eind op met je 10000 likes, dan toch lekker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 12:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wel een beetje schofterig dit om dit na 4 jaar nog te vragen.
Deed je het een half jaar/jaar na dato, dan prima.

Ben blij dat de plaat alsnog komt, daar niet van. Maar tegelijkertijd gaan alle andere TBA's van B-Frontliner mooi verloren. Dat album komt er toch niet, tig keer hebben ze aangegeven dat het binnenkort komt om er vervolgens weer een heel jaar niks van te vernemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En die 10.000 worden zo te zien ook niet heel makkelijk gehaald. Pijnlijk, haha. Wat doe je dan? Post aanpassen of maar gewoon weer een jaar wachten met het vrijgeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Evem terzijde, de engagement op z'n andere posts is wel echt lachwekkend :x

Inderdaad zeg, soms haalt hij de 100 likes nog niet :/

RomanAnthony schreef:
En die 10.000 worden zo te zien ook niet heel makkelijk gehaald. Pijnlijk, haha. Wat doe je dan? Post aanpassen of maar gewoon weer een jaar wachten met het vrijgeven?

Likes kopen of B-Front's hulp inroepen. Die heeft blijkbaar een stuk meer bereik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Tyf toch een eind op met je 10000 likes, dan toch lekker niet. (L)



Verder heeft Frotliner een like of 800.000 op zijn fb pagina, maakt het wel extra sad als die 10k niet te halen blijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4,400 :whistle: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Millard Fillmore schreef:
Tyf toch een eind op met je 10000 likes, dan toch lekker niet. (L)



Verder heeft Frotliner een like of 800.000 op zijn fb pagina, maakt het wel extra sad als die 10k niet te halen blijkt.

Dan geven ze 'm ook heus wel weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot zo ver onze kans om deze prachtplaat te bemachtigen.. :thumbdown: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 02:42 
 
Hardtraxx Veteran

Jullie snappen toch ook wel dat ze zonder 10k likes die plaat ook wel releasen. Bij al die 'x likes and we release blablabla' posts heeft de artiest heus allang besloten het te releasen en dan zijn zulke likes gewoon een kleine snelle media boost aan de zijkant. Of ik heb het helemaal mis, maar het zou wel erg kinderachtig zijn om per sé die 10k likes te moeten hebben om een veel aangevraagde plaat aan je fans te geven. Helemaal ook omdat het slechts om likes op een status gaat, ipv een artiestenpagina zelf.

Los daarvan, facebook engagement rate word ook steeds lachwekkender :lol: :lol: 1m gecombineerde likes en dan nauwelijks boven de 5k likes op zo'n soort hypestatus krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Jullie snappen toch ook wel dat ze zonder 10k likes die plaat ook wel releasen. Bij al die 'x likes and we release blablabla' posts heeft de artiest heus allang besloten het te releasen en dan zijn zulke likes gewoon een kleine snelle media boost aan de zijkant. Of ik heb het helemaal mis, maar het zou wel erg kinderachtig zijn om per sé die 10k likes te moeten hebben om een veel aangevraagde plaat aan je fans te geven. Helemaal ook omdat het slechts om likes op een status gaat, ipv een artiestenpagina zelf.

Los daarvan, facebook engagement rate word ook steeds lachwekkender :lol: :lol: 1m gecombineerde likes en dan nauwelijks boven de 5k likes op zo'n soort hypestatus krijgen :lol:


Jij snap toch ook wel sinds Barry Potter haar heeft hij 1 grote troll is geworden en deze gewoon meent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Los daarvan, facebook engagement rate word ook steeds lachwekkender :lol: :lol: 1m gecombineerde likes en dan nauwelijks boven de 5k likes op zo'n soort hypestatus krijgen


Wat zou het toch lekker wezen als we weer terug konden naar een tijd zonder likes.
Er groeit echt een hele generatie op dat alleen nog maar waarde lijkt te hechten aan zoveel mogelijk likes, volgers, abonnees, duimpjes omhoog, reacties, views, engagement rate :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd zonder likes is ook tijd zonder hardtraxx he
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De vraag is: wordt dit dan als radio edit weggegeven of als rijp voor mixen. Ik gok dan weer op het eerste..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Tijd zonder likes is ook tijd zonder hardtraxx he


Want?
Volgens mij bestaat hardtraxx al een stuk langer dan het 'like tijdperk'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
makrooy schreef:
Tijd zonder likes is ook tijd zonder hardtraxx he


Want?
Volgens mij bestaat hardtraxx al een stuk langer dan het 'like tijdperk'.


Was meer een grapje, maar dan ben ik benieuwd wat jij het like tijdperk vindt. Want al in de middelbare (toch al wel 8/10 jaar geleden) waren kinderen in mijn klas al heftig bezig met social media :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
zeke schreef:
makrooy schreef:
Tijd zonder likes is ook tijd zonder hardtraxx he


Want?
Volgens mij bestaat hardtraxx al een stuk langer dan het 'like tijdperk'.


Was meer een grapje, maar dan ben ik benieuwd wat jij het like tijdperk vindt. Want al in de middelbare (toch al wel 8/10 jaar geleden) waren kinderen in mijn klas al heftig bezig met social media :P


Wat is je BB ping? R&R = back sgatj
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cu2 was het begin van het einde..

OT: Lekkere plaat! Kende deze helemaal nog niet, fijn dat ie zo snel komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tuurlijk. Hyves, myspace, friendster, cu2, er was van alles.

'Like tijdperk' is misschien ook een beetje een rare omschrijving en niet toe te wijzen aan een exacte periode.
Maar je moet toch met me eens dat je tegenwoordig bijna geen youtube filmpje meer kan kijken, zonder er op geattendeerd te worden om te liken en delen en abonneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

^ Ja dat is concurrentie.

Je komt gewoon tekort als je niet al je content in mensen hun gezicht drukt, want iedereen doet het. Je relevantie daalt hoe minder je post. Je ziet ook dat de artiesten in de hardstyle die eigenlijk een 'eindeloze' insta story hebben (bedoel dus meerdere keren bijwerken per dag zodat er bijna nooit een periode is dat er 24u niks instaat) gewoon de meeste engagement hebben. Het lijkt me best stressvol voor de gasten die hun socials zelf regelen, altijd maar actief moeten zijn, altijd maar in de picture blijven, dat alleen goede muziek maken allang niet meer genoeg is. Maarja dan maar gewoon aan meedoen dus.

Als ik een weekje op vakantie ga en eindelijk een soort van content heb die ik waard vind om te posten, aantal vakantiefotos en dergelijke. Voel ik me na 3-4 dagen al een spammer. Zou echt helemaal leip worden als ik zoals bv. Heady met 800k insta een status heb die ik continu hoog moest houden dmv social media bijhouden :lol:

Moet wel zeggen dat insta een stuk organischer lijkt dan FB, doel op het aantal volgers vs. likes per post. Check Showtek op fb, bijna 4M likes en dan 400 likes & 10 reacties op een foto enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoewel ik graag een keer je vakantiefoto's langs zou willen zien komen (nee hoor), heb ik het liever over deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Het was gewoon gerelateerd aan het engagement/likes onderwerp wat bezig was. Je moet toch wat in de tussentijd. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 08:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Cu2 was het begin van het einde..

OT: Lekkere plaat! Kende deze helemaal nog niet, fijn dat ie zo snel komt.


Zeker wat gemist... :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 09:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Maar je moet toch met me eens dat je tegenwoordig bijna geen youtube filmpje meer kan kijken, zonder er op geattendeerd te worden om te liken en delen en abonneren.


Dit is altijd al zo geweest bij YouTube sinds er grotere kanalen en YouTubers zijn, en waarom zouden ze het niet doen?
Veel mensen die hun werk er van maken en afhangen van views e.d. Het is bewezen dat het noemen daarvan helpt.

Als jij market voor je bedrijf zeg je ook iets in die trend.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks