Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben eruit, TOTY voor mij dit. Feit dat ik de melodie al 4 dagen in m'n hoofd heb zitten en de afgelopen Unleashed al 100 keer van minuut 11 tot 14 heb beluisterd zegt genoeg.

Laatste keer dat ik dat heb gehad was bij Mysterias en Inner Creativity (ik ben een beetje een B-front fanboy denk ik)

Werelds dit :worship:
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Puur genot dit :love:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 09:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is een plaat met zo veel gevoel, hoe die melodie er in klapt in de climax, de kickrolls, alles is even geweldig. Heel lang geleden dat een nummer zo goed bleef hangen. Dit is hardstyle zoals het bedoeld is
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een track :love: :love:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het maar een saaie mid hebben.
Melodie is wel lekker
Bericht Geplaatst op 06 apr 2015 15:02 
 
Hardtraxxer

Ik ben de laatste tijd niet zo van de nummertjes luisteren als ze nog niet uit zijn. Ik hoor het wel als de release is. Ook niet na alle lovende reacties overal. Nu toevallig deze in de liveset van B-Front op Qapital voorbij horen komen. Ik snap nu al die reacties wel :drool:
Bericht Geplaatst op 06 apr 2015 22:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat een plaat zeg, die sfeer :cry: :love:
Bericht Geplaatst op 06 apr 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke climax met subtiele pitchkicks die extra drive mee brengen. Lekker kickrolls. Dit zijn soort samenwerkingen die je wil zien in de hardtyle
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik graag meer van horen. 1 van mijn persoonlijke favorieten van dit jaar.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hier wil ik graag meer van horen. 1 van mijn persoonlijke favorieten van dit jaar.

Zeer zeker met je eens!
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering wat een track :drool: kom maar door met een HQ :yes:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Tering wat een track :drool: kom maar door met een HQ :yes:



HQ zat al in DP Unleashed 25 ;)
Bericht Geplaatst op 12 jul 2015 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appl3juic3 schreef:
klapstoel schreef:
Tering wat een track :drool: kom maar door met een HQ :yes:



HQ zat al in DP Unleashed 25 ;)


Thanks! :yay:
Bericht Geplaatst op 12 jul 2015 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:
wat een track :love: :love:
Bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop op een snelle release tijdens TSOF 2 :cool:
Bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Xerenetox schreef:
Hoop op een snelle release tijdens TSOF 2 :cool:


Je liet me hopen op goed nieuws.. tevergeefs.
Bericht Geplaatst op 10 aug 2015 18:13 
 
Hardtraxxer

Wat is er eigenlijk gebeurd met die andere nieuwe b-frontliner tracks die gedraaid zijn op hardbass? Zijn die uberhaubt ooit nog gedraaid daarna ? :')
Bericht Geplaatst op 10 aug 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk heeft ooit nog die derde op Reverze gedraaid, daarna nooit meer gehoord, beide niet.
Bericht Geplaatst op 10 aug 2015 19:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dijk van een plaat! :)
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 09:55 
 
Hardtraxxer

Deze track kwam ineens op in mijn gedachten, zou er ooit nog iets mee gebeuren.. :cry: Hoor er verdacht weinig over, al zegt dat tegenwoordig ook niet meer alles.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2015 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pareltje :bomb: hopelijk komt deze heel snel :drool:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2016 18:26 
 
Hardtraxxer

Zou deze nog eens een release gaan krijgen? Zonde dit!
Bericht Geplaatst op 08 jan 2016 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Zou deze nog eens een release gaan krijgen? Zonde dit!


Hopelijk wordt hier nog wat mee gedaan... paar keer in een set van B-Front gehoord, en nu bijna een jaar geleden dat B-Frontliner op Hard Bass stond.

Wordt wel tijd voor een dikke B-Frontliner EP :drool:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2016 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vette white noise op de achtergrond in de climax vind ik wel jammer. Mag wat minder nadrukkelijk aanwezig zijn.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2016 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een sample voor deze?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks