Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 22:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Broken Balance schreef:
Ik durf hem haast bijna niet te vertellen dat deze plaat al 5 jaar oud is.

Maar je moet toch wat doen, voor alle mensen die hier blijkbaar "geforceerd alles van B-Front leuk vinden" heb je natuurlijk ook de "ik moet hoe dan ook alles van B-Front niet leuk vinden" groep.

ik vind niet alles niet leuk omdat half ht gelijk klaarkomt vind dat wel vreselijk irritant maar ik beoordeel de track alsnog als gewoon een track.

wat anderen ervan vinden maakt mij niet zoveel uit.

en ja ik weet dat de track 5 jaar oud is, maar dat maakt verder echt geen bal uit


Op zich maakt dat wel uit wanneer je zegt dat het een recyclefest van sound is terwijl deze sound toendertijd behoorlijk nieuw was.

Deze plaat kwam kijken rond de zelfde tijd als Psycho en We Are One. Een jaar voor X-Qlusive B-Front. We Are One en deze plaat waren de eerste in een stijl van B-Front die wat meer melodieus waren. Daarvoor had je Purify, Psycho, Tormented en Vitruvius.

Dat jij het irritant vindt dat mensen deze plaat en andere B-Front platen en/of de stijl van B-Front enorm vet vinden is meer een jou probleem. Lekker mensen in hun waarde laten en zo in plaats van extra hard op een plaat bashen omdat anderen het wel vet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat mij betreft wordt deze plaat nooit oud, al helemaal het stukje voor de climax met de stereo effecten niet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 00:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ok ik heb deze dus bijna nog nooit geluisterd in al die jaren, maar jezus wat een plaat :loving: :loving: Heb de hardstyle in het algemeen dit jaar amper gevolgd, maar beter dan dit kan toch bijna niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 01:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op Spotify! :yay:
https://open.spotify.com/track/1f5E7BSr ... CkA6YPRzdQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat hij nu "officieel" uit is. Blijf het, zelfs 4 jaar na de eerste keer draaien, een hele vette plaat vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kende dit nummer alleen als meme omdat ie maar nooit werd uitgebracht maar nooit de moeite genomen om samples te checken. Maar man wat een track zeg, heerlijk zweverig melodie met stevige kicks :love:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks