^ Ja dat is concurrentie.
Je komt gewoon tekort als je niet al je content in mensen hun gezicht drukt, want iedereen doet het. Je relevantie daalt hoe minder je post. Je ziet ook dat de artiesten in de hardstyle die eigenlijk een 'eindeloze' insta story hebben (bedoel dus meerdere keren bijwerken per dag zodat er bijna nooit een periode is dat er 24u niks instaat) gewoon de meeste engagement hebben. Het lijkt me best stressvol voor de gasten die hun socials zelf regelen, altijd maar actief moeten zijn, altijd maar in de picture blijven, dat alleen goede muziek maken allang niet meer genoeg is. Maarja dan maar gewoon aan meedoen dus.
Als ik een weekje op vakantie ga en eindelijk een soort van content heb die ik waard vind om te posten, aantal vakantiefotos en dergelijke. Voel ik me na 3-4 dagen al een spammer. Zou echt helemaal leip worden als ik zoals bv. Heady met 800k insta een status heb die ik continu hoog moest houden dmv social media bijhouden

Moet wel zeggen dat insta een stuk organischer lijkt dan FB, doel op het aantal volgers vs. likes per post. Check Showtek op fb, bijna 4M likes en dan 400 likes & 10 reacties op een foto enzo.