Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest:Frequencerz

Track(s):Our Freedom

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 09:51 
 
Hardtraxx Addict

Die kicks xd :'), kut track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minste track sinds tijden van Frequencerz. Vocals slaan nergens op en die kicks zijn helemaal drama.
Zonde want de melodie is nog best leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beter dan dat Anthem van vorig jaar, die vocals waren NOG slechter...

dit is verder ook niet heel veel aan... intro is nog wel leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whahaha die vocals zijn uit de film Braveheart >.< De kick vliegt wel echt alle kanten op helaas. Ben beter van de heren gewend ben ik bang
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een redelijke plaat. De melodie vind ik prima, de kicks wat minder. Ook vind ik het een aparte eerste climax, omdat hij erg kort is. Het is sowieso een betere plaat dan het anthem van A-Lusion vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:06 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere melodie, maar de kicks zijn echt dramatisch. De vocals komen in de Braveheart film toch beter naar voren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het klinkt een beetje als "hebben jullie nog ff tijd voor een kleine anthem?" Freqz trekt soundbankje uit de lade, simpele mid, simpele (hergebruikte) synth, kicks is totaal niks aan veranderd. Melodie had ook best meer uitgehaald kunnen worden..

Nee, luister liever naar de collabs met B-Front, of Revolution/Bitch/Alcatrazz anthem, zeker als ik deze soundback wil horen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Toen ik de eerste paar seconde hoorde dacht ik even, hé een nieuwe Frequencerz sound. Maar nee hoor, de kicks kwamen erin en het was weer hetzelfde als altijd bij hun. Beetje jammer dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
"They can take our homes, they can take our lives, but they will never take OUR FREEDOM!"

Met trots presenteren wij de preview van het Beat the Bridge Anthem 2013: 'Our Freedom' van Frequencerz.

Op 1 mei, de dag na Beat the Bridge Q-Day, is de release van de track. 'Our Freedom' is dan te downloaden op alle bekende downloadportals.

Wordt dit dan FUSION172?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat moet ik hier nou mee :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Het klinkt een beetje als "hebben jullie nog ff tijd voor een kleine anthem?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het op zich nog wel een leuke plaat alleen een beetje jammer van de kicks.
Kan beter -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft wel iets zomers. Maar als de Frequencerz een anthem maken verwacht ik toch iets anders dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 11:38 
 

Bazenanthem! Past precies bij het feest en de sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 11:38 
 

Parvuz schreef:
Heeft wel iets zomers. Maar als de Frequencerz een anthem maken verwacht ik toch iets anders dan dit.


Hokjes zijn passé
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodie gaat nog wel, maar de kicks zijn dan weer vreselijk! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Parvuz schreef:
Heeft wel iets zomers. Maar als de Frequencerz een anthem maken verwacht ik toch iets anders dan dit.


Hokjes zijn passé

Wie heeft het over hokjes?
Ik zeg gewoon dat ik iets anders verwacht had, aangezien de stijl van Frequencerz wat anders is dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet verkeerd, luistert op zich wel ok weg. Vind die melo alleen best wel wat weg hebben van Blue Horizon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die climax lijkt zo hard op Alcatrazz, als je luistert van 1.21.. Ben beter gewoon van de Freqz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vvkeer schreef:
Vind die melo alleen best wel wat weg hebben van Blue Horizon..

Nogal ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 13:21 
 

Parvuz schreef:
Jro_ schreef:
Parvuz schreef:
Heeft wel iets zomers. Maar als de Frequencerz een anthem maken verwacht ik toch iets anders dan dit.


Hokjes zijn passé

Wie heeft het over hokjes?
Ik zeg gewoon dat ik iets anders verwacht had, aangezien de stijl van Frequencerz wat anders is dan dit.


Stijl van Frequencerz is toch ook tomorrow and beyond, we won't sleep e.d.? Past deze track prima tussen, dus ik snap je niet zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, en Tomorrow & Beyond is een heerlijke plaat. Ik zeg niet dat ik dit een kut plaat vind. Ik vind m wel lekker zomers. Maar totaal niet verwacht toen ik m aanzette. Kan toch? Gezien de stijl die ze de laatste tijd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 14:38 
 

Hmm nee dit is al het zoveelste nummer wat voor mij persoonlijk laat zien dat ik niks met de frequencerz heb! Die b-freqz platen zijn geniaal, maar solo hebben deze heren mij nog maar zelden kunnen overtuigen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks in de climax. >.<
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks