Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:05 
 

Daveytl schreef:


Ik quote 'waarvan grotendeels positief'. ^^
Ik streef naar rechtvaardigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:09 
 

Leonidas schreef:
Jro je bent niet serieus te nemen, niet omdat je positiever oordeelt over tracks maar omdat je mensen die negatief oordelen direct kneusjes noemt. En dan zeg je (indirect) dat we de producers moeten respecteren, daar ben ik het ook mee eens. Maar jij kan blijkbaar niet eens andermans mening respecteren.


'Kneusjes' is niet mijn woord. Ik nam het over van iemand waarvan ik vind dat hij wel gelijk heeft.
En ontken maar eens dat op dit forum alleen maar gezeikt wordt over tracks, tenzij het van B-front is. Bah.
Van die 5 jaar dat ik hier rondstruin, heb ik 90% afgekraakt zien worden.
Daarnaast is ook enkel mijn mening belangrijk en respecteer ik andermans mening zeker niet. Ononderbouwd al helemaal niet. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Ik quote 'waarvan grotendeels positief'. ^^
Ik streef naar rechtvaardigheid.

Je valt andere mensen aan omdat ze ongezouten/ afbrekende kritiek geven, maar je mag zelf blijkbaar wel ongezouten/ afbrekende kritiek geven.
Daarom 'hypocriet'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:30 
 

Daveytl schreef:
Jro_ schreef:
Ik quote 'waarvan grotendeels positief'. ^^
Ik streef naar rechtvaardigheid.

Je valt andere mensen aan omdat ze ongezouten/ afbrekende kritiek geven, maar je mag zelf blijkbaar wel ongezouten/ afbrekende kritiek geven.
Daarom 'hypocriet'.


Nee, ik mag dat gewoon. Einde discussie! :D
En deze track gaat op goed volume aan onderweg naar Rebirth morgen.
En slotje. :list:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks